Veels te snel idd. Heb al 1 hele topic gemist !!quote:
Ze vinden zichzelf lelijkquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Pino112 het volgende:
En dan ben je op TV, doe je je handen voor je hoofd..
slecht nummer idd.quote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef DeLuna het volgende:
Dit is gewoon niet mijn muzieksmaak, sorry jongens.
Op http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_doneerpagina staat het complete overzicht.quote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Op welke manieren kan je betalen via de SRsite?
Machtiging, Ideal of hyves betalenquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Op welke manieren kan je betalen via de SRsite?
De opbrengstquote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
wil je ook zo ff vertellen wat de opbrengst was?
hyves?quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Machtiging, Ideal of hyves betalen
Ik bedoel, op welke manieren kan je betalen als je een plaat aanvraagt via de site, naast iDealquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_doneerpagina staat het complete overzicht.
quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, op welke manieren kan je betalen als je een plaat aanvraagt via de site, naast iDeal
quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Machtiging, Ideal of hyves betalen
Wat is er mis met iDeal?quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, op welke manieren kan je betalen als je een plaat aanvraagt via de site, naast iDeal
idd.quote:
Kwestie van Bestand -> Afspeellijst opslaan als en dan opslaan als bestand.quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
@ sirolf, hoe dump ik een afspeellijst op mn bureaublad?
Ja vind ik ook hoorquote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt het beste betaalmiddel ooit online.... vind ik dan
Huh?quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga dat maar eens aan mijn ouders uitleggen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga dat maar eens aan mijn ouders uitleggen
Waar voer ik die code in uit?quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van Bestand -> Afspeellijst opslaan als en dan opslaan als bestand.
Of download dit bestandje en plaats m op je bureaublad: http://upload.3fmfan.nl/f(...)3FM Visual Radio.wpl
Van wie niet?quote:
iDeal is gewoon internet bankieren? Heb je dat ook niet?quote:
Je hoeft er niet eens iets voor aan te makenquote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Mensen die zeggen dat ze geen iDeal hebben.
Alleen internetbankieren toch. Maar dat heeft iedereen tegenwoordig ga ik vanuit.quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft er niet eens iets voor aan te maken
Neequote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
iDeal is gewoon internet bankieren? Heb je dat ook niet?
Heb je me gehoord Vulture? Ik mocht met jouw grote vriend praten vanochtend.quote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag...
Wat was Ellen tof met Katja
En 'Hello' wordt het anthem dit jaar denk ik
Kansloos geval dus.quote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeAlthans, dat had ik, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten...
Jaja, kijk maar even naar mijn ondertitel
quote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen wachtwoord nodigquote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens een wachtwoord voor nodigquote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij ABN ook niet, dan krijg je gewoon zo'n code.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen wachtwoord nodig
Nou ja bij de rabobank danGewoon met random reader en pincode van je pas
Bij ABN ook.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echtquote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je me gehoord Vulture? Ik mocht met jouw grote vriend praten vanochtend.
Bij bijvoorbeeld ING wel.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet? ING heeft toch een wachtwoord?quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens een wachtwoord voor nodig
Jup.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet? ING heeft toch een wachtwoord?
Sander denkt dat ie grappig is, denkt grappig te zijn door mensen te beledigen op de radio maar in het echt is het een dooie dokus... fake as hell dusquote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook nietIk vind het echt een engerd.....
Ik heb geen INGquote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik, heb 101tv opgenomen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt
Nee ik lag uit te slapen
Maar er is vast iemand die het opgenomen heeft toch?
quote:
INGquote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
De reden van je plaataanvraag is te lang
?quote:
Heb je geen draadloze telefoon?quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik, heb 101tv opgenomen.![]()
Werd ruw uit m'n slaap gebeld. En toen dacht ik nog even een paar minuten dat het maandag was. Was even van de wap af. En toen moest ik plassen. Maar ik kon niet want ik zou binnen een uur worden teruggebeld. Zit je dan.
Plastuitquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik, heb 101tv opgenomen.![]()
Werd ruw uit m'n slaap gebeld. En toen dacht ik nog even een paar minuten dat het maandag was. Was even van de wap af. En toen moest ik plassen. Maar ik kon niet want ik zou binnen een uur worden teruggebeld. Zit je dan.
Dat dronken gedoe, ik lag dubbel in mijn bedquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Dat fragment met John Bakker trouwens
Willen we weten wat je in bed deed?quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat dronken gedoe, ik lag dubbel in mijn bedEn daarna het zoenmoment van katja en ellen
quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Willen we weten wat je in bed deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |