Ik heb geen ziggo preview kanaal meer op mn analogequote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef CindieY het volgende:
Ik moet alleen wel zo lunchen met m'n ouders. Is er op dit moment ook wat op analoge tv? Anders moet ik beneden zo lang zappen tot ik 3fm tegenkom.
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buuren
ja, in de headlines is dat zo gepieptquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
De TV-stream? Die werkt in WMPquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
mja die moet ik ook hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
http://tempo06.omroep.nl/(...)0ccb8b97b&t=4d0de5b7quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb bedoel je?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
WMP> url openen> http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje veel.quote:
Koop zo'n netbookje voor er bij, kun je altijd overal lekker FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
1 keer per jaar, tijdens SR, overweeg ik een laptop te kopen
zodat ik overal in huis mee kan fokken
beetje een dure grap voor 6 dagen per jaar
Je leven zal nooit meer het zelfde zijn. Op een positieve, maar ook tijdsverslindende manier.quote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaarquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |