Komt door de temperatuur.quote:
Ik ben allang uitgedouchtquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gingtoch douche? ik sta al te wachten!
(ja, ik fok onder de douche!)
Ok, dan heb ik niet opgelet toenquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat werd tegelijkertijd bekend gemaakt
quote:
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachtenquote:
jij de mijne?quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las et al
heb je mijn pm gezien?
quote:
Gerardquote:
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachten
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeldquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Garenmarkt kan ook, Die is ook groot genoeg... Waarom niet op het dek van de hoogvliet
Nee, stuur hem nog eens.quote:
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goddomme! Nu je het zegt.. dat moet ik nog gaan doen.
Een vluggertjequote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
ik ga nu kijkenquote:
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buurenquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |