HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS! HOI!quote:
ROOOOOOOOOCK !quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS! HOI!
Muts zag er ook wel erg klein uit.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Die vent heeft een te dikke kop voor de muts haha
zo snel mogelijk hoop ik zij isquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer gaat Ancilla Tillia uit de kleren, of/en die ex playmates?
Je moet Hole1988 even PM'en, die uploadt het wel even.quote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het wel ergens terug horen maar weet nog niet waar.
die muts stond niet wijd openquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Muts zag er ook wel erg klein uit.
Iddquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
wtf Ajax - Feyenoord afgelast. KUD ! Hier in het noorden is amper sneeuw gevallen.
-> VBLquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd
Omdat het te gevaarlijk zou zijn voor de toeschouwers...
Er waren al genoeg mensen onderweg naar Amsterdan
Hans!quote:
Hans is Queen-fanquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Hans is de cultheld van de 3fm topic reeks ?
spemslet heet datquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Je mag 'cult' ook weghalen. Maar, ja.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
CULT????quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
uhuquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Hij had de FIPO in het allereerste deelquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Lekker volgend jaar mijn stad, Lekker op de beestenmarkt bij de rijn :top:quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef StephanL het volgende:
Die mensen die hopen dat het volgend jaar naar hun stad toe komtHet is al lang bekend dat ze volgend jaar naar Leiden gaan.
Al die reacties met 'Queen!' etc, mag ook in MUZquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hoort hier wel thuis, kroegsport en dat kan tijdens het radio luisteren
dacht van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Zijn de Pet Shop Boys al langs geweest?
quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Gister nacht.. 3 uur ofzo surburbia, zette hij zijn gekke hoed met alarm licht opquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
zondag 19-12-2010 03:38 Pet Shop Boys Suburbiaquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb ze nog niet gehoord maar ik luister ook niet vanaf gisteravond. Mocht je 't aan willen vragen, is 'Opportunities' natuurlijk de meest toepasselijke.quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Allemaal oude bekenden daarquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had de FIPO in het allereerste deel
[3FM] Feesten met Ekstra Weekend *O*
never mindquote:
Komt ook doot de leeftijd.quote:
suburbiaquote:
Komt ook door de oudheid van het topic.quote:
ik las et alquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Swomp het volgende:
Wie had er hier ook alweer Danny Panadero aangevraagd ?
Die heb ik gisteravond/nacht nog langs horen komen
Zo oud is ie nog niet hoorquote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook door de oudheid van het topic.
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plek waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker volgend jaar mijn stad, Lekker op de beestenmarkt bij de rijn :top:
Dat werd tegelijkertijd bekend gemaaktquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plak waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.
die moet een schop hebben!quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Swomp het volgende:
Wie had er hier ook alweer Danny Panadero aangevraagd ?
Die heb ik gisteravond/nacht nog langs horen komen
Heb je het koud?quote:
+1quote:
oeh ah oeh ah.quote:
jij gingtoch douche? ik sta al te wachten!quote:
Garenmarkt kan ook, Die is ook groot genoeg... Waarom niet op het dek van de hoogvlietquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plak waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |