HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS! HOI!quote:
ROOOOOOOOOCK !quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS! HOI!
Muts zag er ook wel erg klein uit.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Die vent heeft een te dikke kop voor de muts haha
zo snel mogelijk hoop ik zij isquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Geo3kant het volgende:
Wanneer gaat Ancilla Tillia uit de kleren, of/en die ex playmates?
Je moet Hole1988 even PM'en, die uploadt het wel even.quote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het wel ergens terug horen maar weet nog niet waar.
die muts stond niet wijd openquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Muts zag er ook wel erg klein uit.
Iddquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
wtf Ajax - Feyenoord afgelast. KUD ! Hier in het noorden is amper sneeuw gevallen.
-> VBLquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Idd
Omdat het te gevaarlijk zou zijn voor de toeschouwers...
Er waren al genoeg mensen onderweg naar Amsterdan
Hans!quote:
Hans is Queen-fanquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Hans is de cultheld van de 3fm topic reeks ?
spemslet heet datquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Je mag 'cult' ook weghalen. Maar, ja.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
CULT????quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
uhuquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Hij had de FIPO in het allereerste deelquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Swomp het volgende:
Lekker volgend jaar mijn stad, Lekker op de beestenmarkt bij de rijn :top:quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef StephanL het volgende:
Die mensen die hopen dat het volgend jaar naar hun stad toe komtHet is al lang bekend dat ze volgend jaar naar Leiden gaan.
Al die reacties met 'Queen!' etc, mag ook in MUZquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hoort hier wel thuis, kroegsport en dat kan tijdens het radio luisteren
dacht van niet.quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Zijn de Pet Shop Boys al langs geweest?
quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Gister nacht.. 3 uur ofzo surburbia, zette hij zijn gekke hoed met alarm licht opquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
zondag 19-12-2010 03:38 Pet Shop Boys Suburbiaquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb ze nog niet gehoord maar ik luister ook niet vanaf gisteravond. Mocht je 't aan willen vragen, is 'Opportunities' natuurlijk de meest toepasselijke.quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef gerbenp het volgende:
Allemaal oude bekenden daarquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had de FIPO in het allereerste deel
[3FM] Feesten met Ekstra Weekend *O*
never mindquote:
Komt ook doot de leeftijd.quote:
suburbiaquote:
Komt ook door de oudheid van het topic.quote:
ik las et alquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Swomp het volgende:
Wie had er hier ook alweer Danny Panadero aangevraagd ?
Die heb ik gisteravond/nacht nog langs horen komen
Zo oud is ie nog niet hoorquote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook door de oudheid van het topic.
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plek waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker volgend jaar mijn stad, Lekker op de beestenmarkt bij de rijn :top:
Dat werd tegelijkertijd bekend gemaaktquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plak waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.
die moet een schop hebben!quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Swomp het volgende:
Wie had er hier ook alweer Danny Panadero aangevraagd ?
Die heb ik gisteravond/nacht nog langs horen komen
Heb je het koud?quote:
+1quote:
oeh ah oeh ah.quote:
jij gingtoch douche? ik sta al te wachten!quote:
Garenmarkt kan ook, Die is ook groot genoeg... Waarom niet op het dek van de hoogvlietquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja het is al bekend dat het daar komt? Moet ook haast wel, is bijna de enige plak waar ze terecht kunnen. Ben opgegroeid in Leiden. Woon nu in Katwijk, maar ga zeker ook kijken volgend jaar.
Komt door de temperatuur.quote:
Ik ben allang uitgedouchtquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gingtoch douche? ik sta al te wachten!
(ja, ik fok onder de douche!)
Ok, dan heb ik niet opgelet toenquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat werd tegelijkertijd bekend gemaakt
quote:
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachtenquote:
jij de mijne?quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las et al
heb je mijn pm gezien?
quote:
Gerardquote:
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachten
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeldquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Garenmarkt kan ook, Die is ook groot genoeg... Waarom niet op het dek van de hoogvliet
Nee, stuur hem nog eens.quote:
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goddomme! Nu je het zegt.. dat moet ik nog gaan doen.
Een vluggertjequote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
ik ga nu kijkenquote:
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buurenquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeld
quote:
Ik heb geen ziggo preview kanaal meer op mn analogequote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef CindieY het volgende:
Ik moet alleen wel zo lunchen met m'n ouders. Is er op dit moment ook wat op analoge tv? Anders moet ik beneden zo lang zappen tot ik 3fm tegenkom.
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buuren
ja, in de headlines is dat zo gepieptquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
De TV-stream? Die werkt in WMPquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
mja die moet ik ook hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
http://tempo06.omroep.nl/(...)0ccb8b97b&t=4d0de5b7quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb bedoel je?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
WMP> url openen> http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje veel.quote:
Koop zo'n netbookje voor er bij, kun je altijd overal lekker FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
1 keer per jaar, tijdens SR, overweeg ik een laptop te kopen
zodat ik overal in huis mee kan fokken
beetje een dure grap voor 6 dagen per jaar
Je leven zal nooit meer het zelfde zijn. Op een positieve, maar ook tijdsverslindende manier.quote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaarquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!ken
Jochem Myer slaapgastquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaar.
Dat ga ik dus zo even fixen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.quote:
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.
18 inch, CRTquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lang leve de HDMI kabelquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 22'' 1280x1024quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
22 inch 1920x1080 past prima in de breedte
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef D. het volgende:
Iemand die weet of de cam ook via iPhone te bekijken is?
quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik op mn bureaublad een snelkoppeling maken zodat WMP http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb opent?
Dat komt vast nog wel voorbij. Ik gok: zo ergens aan het einde van deze avond/deze nacht.quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef CindieY het volgende:
Hey, hadden die luitjes van de glazenhuisloop niet Brabant aangevraagd? Of heb ik die nou weer gemist tijdens het douchen?
quote:
Niet waar.quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef dasorakel het volgende:
Achterhoek? Zou je niet zeggen. Blij dat ik accentloos nederlandse praat
Dit, hij is vannacht ook al voorbij gekomen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel voorbij. Ik gok: zo ergens aan het einde van deze avond/deze nacht.
Zooo voorspelbaar dit weer...quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef borisz het volgende:
Rabbering gaat zijn ruitenvloeistof veilen.
Briggyquote:
wat zijn de problemen danquote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Kritische noot richting de TV regie... wat een waardeloze regie dit jaar! Zo erg is het de laatste jaren niet geweest... moest het ff kwijt.
quote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Paul gaat er meer en meer op lijken.
Treffendquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
yup, temparaturen onder t vriespunt en veel sneeuwquote:
hier loopt die vloeiendquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
klote internetverbinding van 150 kb/s
Iemand die weet hoe?quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik op mn bureaublad een snelkoppeling maken zodat WMP http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb opent?
Chrome eraf gooien.quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
Als ik nu een snelkoppeling maak opent hij in Chrome
Errug hequote:
rechtermuisklik op t icoontje, eigenschappen, openen met ? kun je daar wellicht iets mee?quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
Toevoegen aan WMP als playlist-item en dan vervolgens die playlist opslaan op het bureaublad.quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
of ditquote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit visual radio stream is stukken strakker dan die andere streams van het Glazen Huis.
Je kunt natuurlijk ook zelf copypastenquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar stond er in de OP zo'n link, als ik daarop klikte opende hij in WMP
* MadMaster wel degelijk, geen enkel probleem dan ook...quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Wat zijn er weinig mensen hier die via 101tv naar SR kijken!
Ik zo wel weerquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Alleen de beeldkwaliteit is best wel bagger...quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijken
Ik zie hetquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
hulde voor deze luiheidquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijken
Volgensmij kijk ik niet via 101tv, maar het is hier wel gewoon op tv. Met stream kan ik niet snel posten op FOK!.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Nee, werkt blijkbaar niet..quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf copypasten
quote:
quote:
De tv-stream uit de OP pakken, copy, WMP openen, ctrl + u, paste. Zou moeten werkenquote:
zon lekker deuntje die in je kop blijft hangenquote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
![]()
padapadapampampadapadapampadapampampadapampadapadapampam
![]()
Van de stream? die is goed hoor:quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
Alleen de beeldkwaliteit is best wel bagger...
stop the cavalery van Jona Lewiequote:
Jona Lewie - Stop The Cavaleryquote:
Do you like fishdicks?quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Swomp het volgende:
Niemand in de gaten dat er steeds sms'jes voorbij komen over vissticks ?
Ah ik had die van de site van 3fm, die was echt waardeloosquote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de stream? die is goed hoor:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Als je het vergelijkt met mijn tv, is hij misschien nog wel beter
Dan gok ik dat dit dequote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Swomp het volgende:
Niemand in de gaten dat er steeds sms'jes voorbij komen over vissticks ?
Deze stream gebruik ik eigenlijk altijd al, staat standaard in mn bladwijzerbalkquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik had die van de site van 3fm, die was echt waardeloos
De schi..eh, tijd zal het leren.quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we met Guus nog aan de schijt?
Maja de bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik dat dit desms trend
gaat worden dit jaar. Vorige jaren was het ook 'ik herhaal' en dingen met soep en dingen met eend.
Maya de bijstand.quote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gok ik dat dit desms trend
gaat worden dit jaar. Vorige jaren was het ook 'ik herhaal' en dingen met soep en dingen met eend.
achterhaalde gebeurtenissen, die kerstquote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef dasorakel het volgende:
gatverredamme kerstmuziek.... gelukkig afgelopen
Nee man! Kerstmuziek!quote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef dasorakel het volgende:
gatverredamme kerstmuziek.... gelukkig afgelopen
Huh?quote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
achterhaalde gebeurtenissen, die kerst
HEH?quote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
achterhaalde gebeurtenissen, die kerst
Maya de Bijverdienstequote:
Welk kind?quote:Op zondag 19 december 2010 12:40 schreef dasorakel het volgende:
Ja dat kindekke is allang de pijp uit.. dan vier je toch niet nog zn verjaardag?
Dit dus.quote:
Bloemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |