abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90527250
Hoeraaaa DJMO en Jan, van harte gefeliciteerd *O*
Fake it till you make it...
pi_90527643
DJMO gefeliciteerd met Jan! *O*
pi_90527758
gefeliciteerd jan, geef je familie maar een dikke knuffel *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90532637
Gefeliciteerd DJMO en Jan! *O*
Geniet maar lekker van je peutertje!
pi_90533014
DJMO gefeliciteerd *O*

Pff onze peuter was vannacht echt strontvervelend niet zo leuk. Ze heeft ons 6x wakker gemaakt om flauwekul. Eerst dacht ze om 1 uur dat het al ochtend was :') En vervolgens mochten we nog 5x op komen draven voor kwijtgeraakte knuffels, nieuw water want het andere smaakte niet zo lekker, een deken die niet helemaal lekker lag etc :O En natuurlijk werd kleine zus ook wakker van haar gespook en die wilde meteen ook niet meer gaan slapen. Lekker nachtje gehad dus...
pi_90535657
Stiemie, wat een spookje..
Hopelijk vannacht weer beter :Y
pi_90549738
Ik denk dat jen ziek wordt. Er is vandaag niets mee te beginnen. Alleen maar janken en gillen. Zo irritant!!

Ze heeft nieuwe schoenen, met lichtjes. Ze is er zo trots op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:22:04 #107
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90551943
Merk! Pics! Want!!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90552015
Bij de albert nolten, geox. Roze met blauwe lichtjes. Ze zijn er ook in het grijs.
pi_90552038
En ze ligt weer te huilen. Ik weet echt niet wat er is vandaag.
pi_90552299
is ze niet ziek Tico? Er gaat zoveel rond op het moment....

Stiemie, ik hoop op een betere nacht voor jullie....ik had Meike ook naast me liggen gisteravond.... "ah ik ga ook televisie kijken hoor!" yeah sure

En nog steeds in kerststemming
tinkelbel tinkelbel tinkel allewee
o what fun discowaait han hos open slee HEE!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90553588
Tico, niet iets met haar oren toevallig? Dat kan gemeen pijn doen..
Of gewoon een dwars dagje.. Iedereen heeft recht op baaldagen ;)

Karin, wat vrolijk!
pi_90554349
PCM erin even op geweest. Nou ik zie wel waar het eindigd vandaag. Ze heeft geen koorts.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 december 2010 @ 21:47:09 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90556114
Sterkte Ticootje, hopelijk is het gewoon een dramdagje geweest ..

verrjaardagsspam incoming:
Nauwelijks z'n ogen open:

Saucijzenbroodje als feestontbijt: (wat is er nou interessanter, de televisie of dat broodje?)

Samen met z'n zus haar cadeau (een brandweerautootje) uitpakken (inmiddels half ontkleed, want eigenlijk bedtijd, maar pertinent niet willen slapen natuurlijk ;) )

Rond een uur of vier mocht hij dan eindelijk z'n grootste cadeau uitpakken. Een groot succes!

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:08:14 #114
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90557257
DJMO, welkom met je peuter en gefeliciteerd!

Stiemie!
ik moest lachen om de smoesjes van Linde :@

We hebben Devin vandaag voor het eerst achter gelaten in Smaland bij de IKEA :o
Ik vond het zo spannend! In de 3 kwartier dat hij daar binnen was heb ik wel tig keer de tijd gecheckt en elke keer dat er wat werd omgeroepen zo'n bonkend hart in mijn keel...
Maar alles is goed gegaan en hij vond het leuk. Toen we later in het restaurant zaten te eten zei hij een jongen gedag die langs ons liep. Groot joch van 'n jaar of 8. Toen ik vroeg of hij hem kende zei hij droogjes dat ze samen een ballengevecht gehouden hadden :')
.... met gevoel voor drama....
pi_90570542
Jan gefeliciteerd! *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Kersjes het volgende:
Toen ik vroeg of hij hem kende zei hij droogjes dat ze samen een ballengevecht gehouden hadden :')
_O-
pi_90571099
Kers, je knul wordt groot :')
pi_90571140
Kers, wat een groot jochie is het dan..

En een vrolijk Jantje!!

Stiemie, hoe was vannacht?
pi_90593613
Gefeliciteerd Jan! Zo te zien is hij flink verwend met cadeautjes.

Ooh wat leuk Kersjes! O+
Damian vraagt het ook al maanden maar ik zeg elke keer nee. Ik durf dat nog niet echt maar als ik dat zo lees kan ik het best een keer proberen!
pi_90598663
Zo Devin jij maakt snel vrienden zeg! :D En nog wel met grote stoere jongens.

DF afgelopen nacht probeerde Linde eerst nog een smoesje, maar nadat we boos werden, was dat snel voorbij gelukig... Ik heb het idee dat ze wakker wordt van het nachtlampje dat in haar gezicht schijnt. Dus vandaag iets ervoor gezet en kijken of het werkt :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 december 2010 @ 20:39:40 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90598797
bedankt voor alle felicitaties :*

bah wat eng Kersjes .. wel een leuke reactie :D

Stiemie: Jan slaapt aan de voorkant van 't huis, meteen ook de lichtste kant zeg maar. Ik heb sinds een dag of twee het nachtlampje gewoon uit 't contact gehaald, want steeds als hij wakker werd wees hij ernaar. Ook geen licht meer aangelaten op de bovenverdieping, en nu gaat het slapen weer iets beter heb ik het idee. De ene dag issie de hele dag wakker, maar dan ook 's avonds later, andere dag slaapt hij smiddags wel en 's avonds wel op tijd naar bed .. raar kind.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90599007
Stiemie, soms kunnen oplossingen zo simpel zijn! Ik hoop dat het werkt :Y

Appelsap, gewoon eens proberen joh.
Je kan je mobiele nummer achterlaten en als er wat is kunnen ze altijd bellen of omroepen. En je kan tussentijds natuurlijk altijd even (stiekem) gaan checken he?
pi_90599190
Dat lijkt mij nou weer doodeng he, dat Smalland gebeuren. Nou is Meike ook niet zo'n held, dus die zou het niet eens willen ook, maar ik had het er laatst nog met mijn lief over, dat we haar daar nooit in dr eentje heen zouden brengen....

Stiemie, je hebt maar een grappige dochter!
Al zul je snachts niet zo op die grappen zitten te wachten.

Mijn lieve meisje wordt zo groot....echt .....zucht
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
pi_90599734
Onze peuter en dreumes gaan misschien volgende week voor het eerst een paar nachtjes logeren... :o . En hoewel het me heerlijk lijkt, lijkt het me toch ook weer helemaal niks :')
pi_90601962
Spannend Nijna! Gaan jij en je man nog wat bijzonders doen?
Wij hadden laatst een etentje bij mijn ouders en na het eten bleven M. en ik nog een poosje samen aan tafel zitten kletsen. "Doen jullie dat thuis niet, jullie zitten toch elke avond samen aan tafel?" werd er geroepen.
Ja dat wel, maar dan zit er altijd een peuter luidkeels doorheen te tetteren, moeten alle liedjes die hij kent gezongen worden of besluit dreumes dat zijn eten kan vliegen oid :P

Karin, alleen spelen is hier ook moeilijk. Maar dat was dus niet zo bij Meike begrijp ik?
pi_90602556
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn lieve meisje wordt zo groot....echt .....zucht
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzo }:|
pi_90616691
Hier is het de laatste dagen ook hetzelfde. Steeds maar samen willen spelen of tv kijken
Maarja, ze heeft dan ook vakantie van het kdv dus enk dat het daaroor komt

Ow en ze heeft het negeren uitgevondem, vreselijk irritant!

Nijns, geniet van de tijd met zn ttweetjes, kan soms heerlijk zijn voor even :)
pi_90620328
Kers, eigenlijk staan er allerlei afspraken in de agenda (auto voor beurt, vergadering ouderraad, informatiebezoekje basisschool) maar gewoon even blijven liggen 's morgens lijkt me ook wel lekker ;).
  donderdag 30 december 2010 @ 11:48:01 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90621321
Oh Nijna, dat hadden wij vanochtend... Maarten is uit logeren en vandaag zijn we beiden vrij. Gewoon uitgeslapen tot kwart voor 11 :D

Alleen gaan we hem vandaag halen, ipv dat hij gebracht wordt. Het gaat niet zo goed met mijn opa (Alzheimer, gaat snel achteruit en schijnt vanacht echt een agressieve bui te hebben gehad (niets voor mijn opa) en vanochtend om half 11 waren ze wel wakker, maar nog niet ontbeten, nog niet in de kleren enz.). Dus vanmiddag komt hun huisarts en zal er vast actie worden ondernomen. Ze wonen nu nog zelfstandig, vast niet meer voor lang. Oma heeft nl. ook Alzheimer...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_90622732
Ik ben ook het animatie team!
Ik heb gelukkig mijn t shirt nog!!! (ik heb gewerkt als animatieleidster etc)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 12:43:05 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90623490
Sterkte Marie ..

Hier lijkt het zelf spelen juist steeds beter te gaan. Hij is helemaal gek met z'n autootjes en z'n niewe kleed :P We moeten nog wel regelmatig meespelen en ik word nog met grote regelmaat voor trekpop aangezien, maar dat hoort erbij ...

Waar ik minder gelukkig mee ben is dat ze hier pal voor m'n deur vuurwerk aan 't afsteken zijn .. onder Jan z'n raam dus, en die ligt natuurlijk net te slapen }:| . Buiten dat ben ik er zelf gewoon doodsbang voor, al probeer ik dat niet te laten merken als hij wakker is :X

pi_90623571
Wel lekker hoor Nijna, alles is toch een stuk relaxter zonder (de zorg voor) de kinderen erbij.
Ik merk dat nu ook nu M. de hele week vrij is en het kdv gesloten is. Toen ik gister opstond om naar mijn werk te gaan was alles nog in diepe rust en ik kon zo heerlijk rustig aan doen! Ik kwam zelfs een kwartier te vroeg aan op mijn werk, dat gebeurt echt nooit _O-

Heerlijk Marie, lekker uitgerust!
En Alzheimer is zo vreselijk, weet er alles van :'(

Pvoesss, kan ik je ook inhuren? ;)
pi_90630557
O ja heerlijk, sochtends uitslapen....lekker op je gemakje douchen enzo,.....

Meike had gisteravond ineens buikpijn, helemaal verdrietig, kersenpittenzak hielp niet, en net toen mijn vriend haar wat te eten wilde geven begon ze te overgeven.
Meteen was de buikpijn over, is ze weer lekker gaan slapen en vandaag is er ook niks meer aan de hand....
pi_90631603
Karin, hier was ook zo'n korte ziekheid-actie laatst. Hoor het ook van andere ouders en kdv: de buikgriep gaat rond. Manlief en ik waren er een dag flink ziek van, maar Chris 3 keer gespuugd (in een half uur) en klaar.
pi_90632525
Tsja als dat voor haar de griep is geweest dan teken ik ervoor!
Wat dat aangaat is ze ijzersterk. Meike is nooit ziek (afklopt)
Ik ben heel benieuwd of ze straks de klos is als ze op de basisschool zit.

Wij gaan de komende week druk aan de gang in ons tijdelijke huisje.
We gaan volgende week zaterdag verhuizen.
Eerst dus naar een tijdelijk huurhuis en dan maar wachten tot onze nieuwbouwwoning klaar is (ze schatten maart-april)
  donderdag 30 december 2010 @ 21:27:30 #135
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90648140
Een spannende tijd voor jullie Karin, 2 keer verhuizen!

Mijn manneke is weer lekker thuis :) We hebben lekker patatjes gegeten (waren pas rond 18.00 uur thuis dus lekker makkelijk). Alleen met naar bed gaan wat problemen, was met het logeren ook en dan ging mijn moeder even bij hem zitten. Dat dus ook maar gedaan en uiteindelijk ging hij toch lief slapen. Hopelijk morgen weer wat makkelijker, is ook fijn dan met oudejaarsavond... Dan is het ook niet zo erg als hij wakker wordt met de jaarwisseling...
pi_90650799
Ken je dat?
Van die dagen waarop alles als vanzelf gaat? Geen discussies, geen driftbuien, geen stervende zwaan-scènes om helemaal niks... Ik heb niet 1x mijn stem hoeven verheffen, moeten aandringen of zeuren. Hij heeft zo goed geluisterd, goed geholpen met boodschappen doen, lief gespeeld en gedeeld met zijn broertje, zonder aansporen zijn bord leeggegeten en is gewoon zo lief en gehoorzaam geweest O+
Zelfs naar bed gaan verliep soepeltjes! Okay, wel om 9:15 pas, maar het is vakantie...

Morgen weer zo'n dag graag :Y
  donderdag 30 december 2010 @ 22:21:38 #137
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90651513
Wat een heerlijke O+ dag Kersjes :)
pi_90651555
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Alsof je het over Elise hebt, echt exact hetzelfde hier. Gelukkig wil ze nog wel wat dingen samen met de jongste doen.

Wij hebben Elise een half jaar geleden een keer achter gelaten bij dat Ikea speelgedoe, vond ze prachtig. Helaas is het hier bij de Ikea altijd zo druk dat er wachtrijen zijn dus dan heeft ze pech. Ik vind het echt ideaal dat je wordt omgeroepen oid als het niet goed gaat.
pi_90651822
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzo }:|
hier ook, zullen we een school zoeken waar ze met 3,5 al terecht kunnen ;)

Linde en Pepijn moeten toch echt nog 8 maanden wachten :{
pi_90652078
:D Meike mag al bijna beginnen met wennen :o :'( :) O+ ;)
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:28:15 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90659091
Sasha, gefeliciteerd met je 3e verjaardag *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 december 2010 @ 00:46:35 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90659984
gefeliciteerd Sasha!!

pi_90665114
Gefeliciteerd! *O*

Hier om3:00 vannacht *bruuuuuuul!*

ONee, dacht ik, wat nu :o
Dus ik spurt erheen, ligt zijn kussen naast zijn bed.
*waaah! mij diediedie! vallen! ;( *
Ik: wil je je kussen?
Hij: jaaaaa! ;(

Dus ik geef kussen, hij ploft neer en slaapt weer voordat ik de kamer uit ben _O-

Als het altijd zo makkelijk was _O-
pi_90665467
Gefeliciteerd sasha!!

Free, dat klinkt wel erg makkelijk :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:26:47 #145
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90665545
DJMO had ik jou al gefeliciteerd??? :@ Bij deze in ieder geval dan nog maar *O* voor Jan!

Sasha *O* Gefeliciteerd! En BE, Stinkie en Oscar ook *O*

Free, wat heerlijk zo... Ik had erop gerekend vannacht wel wakker te worden van Maarten (had hij afgelopen nachten bij mijn ouders ook). Ik werd wel wakker, maar Maarten sliep lekker door tot half 9...
pi_90666224
gefeliciteerd sasha! geef je familie vooral een dikke knuf :)
pi_90667470
*O* Hoeraaa Sasha is jarig! *O*

Gefeliciteerd grote knul!!

O+ BE en stinkie, 3 jaar papa en mama! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90671795
BE gefeliciteerd! *O*
pi_90674036
Sasha, hieperdepiep hoeraaaa!!! *O*
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:07:41 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90675421
Er ligt/zit/staat een jongetje al een tijdje in bed... maar ws. door alle drukte van het logeren/kerst/en nu knallen van het vuurwerk slaapt hij niet. Gelukkig huilt hij niet meer en ligt hij te kletsen en af en toe roept hij "mááámmma" en dan roep ik dat ik zo kom en gaat hij weer verder kletsen... Hopelijk is hij vanmiddag ook nog gezellig ondanks het niet slapen...
pi_90687431
dames en heren. ik spam deze post forumbreed omdat ik de juiste mensen wil bereiken. dames of heren mod, haal het dus gerust weg als je het niet vindt passen, of plaats een referentie ofzo, geeft niks. ik doe gewoon een poging om iedereen te bereiken die ik wil bereiken! moet je maar geen groot forum zijn :6

het is een afschuwelijk jaar geweest. anders kan ik het niet zeggen. jullie zijn daarin met zijn allen een hele grote troost geweest. jullie stonden en staan klaar met troost, advies en meningen. die worden alledrie ontzettend gewaardeerd :* ik heb al eerder gezegd dat woorden niet uit kunnen drukken hoe ik me voel bij wat jullie geven en dat gevoel blijft voor me. het is heel, heel kostbaar wat jullie geven :*

ik wens een gelukkig nieuw jaar! voor ons allemaal *; eentje waarin we ons bewust zijn van hoeveel we wel niet hebben. eentje waarin we weten dat ieder mens altijd nog iets waard is, zelfs de zwerver om de hoek. het is me eerder verweten, maar ik acht het geen verwijt: ik ben een idealist *O* wat mij betreft is iedereen gelukkig en vrij en blij *O*

gelukkig nieuwjaar alvast *O* *O* *O* *O* *O*
pi_90689068
Zeg Simmu heb je niks beters te doen dan mij aan het janken te maken op oudjaarsdag? ;)

:*
pi_90694878
Hoi, ze wilt niet slapen. Vuurwerk.
pi_90697878
Zo half 2 en kind slaapt. Ze was vol van het vuurwerk, maar buiten lopen vond ze heel eng. Ik hoop dat ze uitslaapt.
pi_90699316
selene is ook voor het eerst van der leven 's nachts beneden geweest! ze werd wakker van het vuurwerk en het wilde niet, dus toen hebben we lekker beneden op de bank voor de tv (concert op rtl7) afgewacht tot het over was

:* :* :* gelukkig nieuwjaar allemaal
pi_90702765
Gelukkig nieuwjaar :)
Gisteren hebben ze beiden doorgeslapen :?

En vanmorgen half zieke, mopperende, dreinende peuter om 7:15 :P
Zit nu op mijn schoot commentaar te leveren op alles wat hij ziet :D
pi_90702949
Gelukkkig nieuwjaar allemaal :)

Wij hebben dana iets voor 12 wakker gemaakt omdat ze panisch is voor hard geluid en ik niet wou dat ze zou schrikken.
En nadat ze eerst zich stevig aan mij vastklampte en ik niet mocht bewegen en we niet door het raam mochten kijken is het toch gelukt om met veel praten en kalmeren door het raam naar het vuurwerk te kijken :) overwinning voor het nieuwe jaar in the pocket! ;)
pi_90702952
Ow en BE nog gefeliciteerd met Sascha, ik zag ergens een super toff tent voorbij komen :D
Hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben gehad :Y
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:49:29 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90703026
Gelukkig nieuwjaar!
Selene, Jen en Dana hebben naar het vuurwerk gekeken :)

Maarten sluit aan bij de doorslapende kindjes, op zijn kamertje (toen ik even ging kijken) klonk het héél hard, maar gelukkig sliep hij overal doorheen...
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:58:07 #160
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_90709128
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Marlien heeft gisteravond genoten van het vuurwerk en vannacht lekker doorgeslapen ('t is sowieso een slaapkopje).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_90709248
Gelukkig nieuwjaar!

Gisteren overdag zijn de dames lekker even gaan slapen. Dus mochten ze tot 22 uur opblijven want opa en oma waren er ook. Om 12 uur sliepen ze overal doorheen, maar Esmee werd om 1 uur wakker wegens tandjespijn. Dus eruit gehaald en na een half uurtje weer naar bed gedaan. En vanmorgen heeft ze tot 11 uur uitgeslapen :o Linde was vanaf 9 uur wakker, maar die wilde heel graag een dvd kijken. O-) Dus we zijn hier allemaal heerlijk uitgerust!
pi_90723418
Jen was vandaag keimoe. Dus het was een beetje voorzichtig aan doen, niet plagen, geen nee zeggen. Ze heeft toch wel 2x even mogen afkoelen, maar in alles merkte je gewoon dat ze echt moe was. Ze gooide vandaag maar liefst 3x een beker perongeluk om. En dan helemaal huilen omdat die beker omviel, terwijl we daar nooit boos om worden als het niet expres is gegaan. Jou ja, met moeite ook weer naar bed, maar die strijd ging ze vandaag niet winnen. Ik hoop voor haar dat ze vannacht goed slaapt, dat is ook fijner voor haar.
pi_90737293
Damian heeft sinds donderdag de waterpokken en is er best ziek van. Koorts, keelontsteking, veel jeuk en erg veel pijn in zijn mond door pokken.
Hij heeft wel genoten van het vuurwerk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 11:11:38 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90737906
beterschap voor Damian!

is Jen al wat uitgerust Tico?

Hier zijn het nog steeds driftbuien ten top, en nog steeds van slag af door O&N. 's avonds niet willen slapen, 's ochtends uitslapen..

zondag 2 januari 2011 @ 15:39:44 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90746872
Ja vandaag gaat het al een stuk beter, we zijn lekker naar de dierentuin geweest en nu ligt ze even uitgeteld op de bank.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 17:48:22 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90753151
normaal als ik z'n bord neerzet (op zondag patatdag) is het al snel goed, maar ik had z'n bord nog niet neergezet of meneer had al in de appelmoes/mayo geslagen en patat over tafel gegooid. de eerste tien minuten van het eten kon hij alleen maar krijsen en zowat hyperventilerend huilen :? :{ heb 'm uiteindelijk zitten voeren alsof hij net 8 maanden was, met dat verschil dat dit niet gepureerd was :') ) pas bij z'n fruit was hij genoeg gekalmeerd om het weer zonder gejank zelf te doen. (avondeten, yoghurt, zakje knijpfruit is onze volgorde bij 't avondeten). Normaal mag hij alles zelf doen, maar dat was nu echt géén optie :{

pfff van mij mag deze fase snél voorbij gaan :X

zondag 2 januari 2011 @ 17:52:21 #167
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90753374
DJMO dat doen wij hier dus niet met de dames. K heeft het eigenlijk nooit gedaan maar E heeft ook zo'n periode gehad en dan schoven we gewoon de kinderstoel naar achter zodat ze nergens op tafel bij kon en als ze normaal/kalm was/werd dan mocht ze weer aanschuiven. Duurde het ongeveer 2 minuten en was het weer gezellig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 17:54:56 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90753520
Heb ik idd ook geprobeerd Books, maar dat maakte het alleen maar erger omdat hij wel honger had .. Ik heb de strijd opgegeven toen hij mijn bril onder de mayo sloeg, z'n bord weggehaald en stukje voor stukje gevoerd. Als hij zich wenst te gedragen als een baby, behandel ik 'm dus ook zo.

zondag 2 januari 2011 @ 17:57:14 #169
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90753652
Dan ben ik denk ik ouderwets of iets maar honger of geen honger als je niet normaal kunt doen dan eet je pas als je normaal kunt doen en nee ik ga ze zeker niet behandelen als een baby omdat ze dat doen. Veels teveel aandacht imo en dan duurt het drama veel langer.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:08:09 #170
14746 k_i_m
pi_90756668
Dan ben ik ook ouderwets, maar met eten gooien resulteert hier ook in een enkeltje naar boven/naar de gang.
In my life
Why do I smile
  zondag 2 januari 2011 @ 19:31:17 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90757620
Hier ook, klooien/gooien/spletten met eten = weg eten. Of kind de gang op... Ligt aan overig gedrag ;) (en hoeveel geduld ik nog heb) Daarna nog honger? Jammer dan; had je maar normaal moeten doen :Y

Maar goed... Vandaag Tijn z'n verjaardag gevierd.. Nog maar 1 peuter in huis! Morgen twee kinderen naar de basisschool brengen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:49:23 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90758375
Met eten gooien mag hier ook niet. Zelfs Esmee gaat dan al achteruit of achterstevoren met de kinderstoel. En Linde moet naar haar kamer. Is Jan misschien niet gewoon te moe als je gaat eten? Dan komen hier wel eens zulke situaties voor :Y

ET gefeliciteerd met je kleutertje *O*
pi_90758526
klooien met wat dan ook = weg hier. ik waarschuw 2 x, derde keer is pech. of dat nou eten, drinken of andere spullen is. zo mag ze ook dvd's die ze zelf pakt een week inleveren.

gefeliciteerd tijn *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 19:54:05 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90758618
Hij kwam pas om kwart over drie/half vier uit z'n bed van z'n middagslaapje en we aten om kwart voor vijf. Het lijkt mij dat het dus niet van moeheid geweest kan zijn. Normaal eten we om half vijf, maar ik wil dat toch een beetje gaan oprekken naar vijf uur / kwart over vijf. Wellicht dat ik gewoon z'n middagslaapje over moet gaan slaan of in moet gaan korten.

gefeliciteerd E.T.!!

zondag 2 januari 2011 @ 20:19:01 #175
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90760040
Hier ook af en toe raar gedrag met eten, maar dan schuif ik Maarten even naar achteren en als hij weer gewoon kan doen zet ik hem weer aan tafel. Soms herhaalt dit nog wel eens een paar keer, en jammer dan... dan maar niet eten. Het komt ook wel eens dat hij gewoon moe is, na een kdv dag, en dan krijgt hij een toetje met iets meer brintavlokken (ter vulling).

We zijn vanmiddag naar Wintersprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Wat was dat leuk, het park was ook langer open (tot 18.30 ipv 17.00). We zijn tot half 6 gebleven, in het donker het laatste stukje gedaan. Ze hadden alles extra mooi versiert met kerstlichtjes en er stond een enorme kerstboom. We hadden ook nog geluk, stonden in de rij om te betalen, kregen we van een mevrouw achter ons een gratis bon voor toegang, zij hadden er 4 gekregen en hadden er maar 3 nodig... Scheelt toch weer 7,50.
Daarna zijn we lekker uit eten met zijn drietjes geweest bij de Chinees. Daar was Maarten erg gezellig, niet heel veel gegeten, maar hij was lief en at wat saté en sliertjes bami. Nu ligt hij total loss in zijn bed.
pi_90760591
Hmm als hij gewend is om half 5 te eten, dan is 17.15 uur wel even wennen natuurlijk...je zou hem nog even een klein iets kunnen geven om te rekken (denk aan een crackertje ofzo)
Krijgen ze hier ook rond half 5 als wij laat eten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 20:32:53 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90760937
Nu was hij toevallig laat wakker van z'n middagdutje, vandaar dat ik ook besloten had om sowieso wat later te eten, want om kwart voor vier een koekje + een beker drinken, en dan om half vijf eten, gaat er bij mij niet in dat je dan honger hebt. Het was gewoon een pure driftbui, nou is er al sinds de kerst geen goed garen te spinnen met hem hoor, als ik zo eens terugdenk. Ik hoop dat het vanaf morgen weer in een gewoon ritme komt als papa ook weer gewoon aan het werk is, wellicht is gewoon van slag af doordat papa twee weken thuis is geweest (en mama van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om een aantal keer flink uit te slapen :X )

zondag 2 januari 2011 @ 20:41:05 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90761601
Gillen aan tafel en met eten gooien is pech voor de honger en op de gang. Morgenochtend is er weer brood.
pi_90781812
*KD & Elin komen binnenvallen*

*toeters en bellen*

hoi!
pi_90781900
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:

*toeters en bellen*

hoi!
gefeliciteerd jullie *O*
pi_90781912
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
Hallooooooo dan ;)
En gefeliciteerd ;)
pi_90782472
Gefeliciteerd Elin!!

@DJMO, Met eten gooien zou hier ook mooi niet gebeuren hoor. Dat weet ze ook en haalt het niet eens in dr hoofd. En als ik jou was zou ik hem juist niet zoveel aandacht geven als hij zo'n driftbui heeft...negeren! En al zeker niet voeren..
pi_90782474
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
gefeliciteerd!!! Jeetje je dame alweer 2 jaar oud!
  maandag 3 januari 2011 @ 10:09:28 #184
14746 k_i_m
pi_90782810
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
Gezellig *O*.
In my life
Why do I smile
pi_90784074
Gefeliciteerd KD! *O*
pi_90785777
Gefeliciteerd KD & Elin *O*

En alemaal een gelukkig 2011 toegewenst!

Hier een heerlijk uiteinde gehad. Chris ging om half 11 naar bed, hij moest wachten tot zijn neefje sliep (bijna 2 en die wilde niet) maar dat ging ook gewoon gezellig.
Ook 2 dagen mijn moeder geholpen bij het kalfjes voeren in de stal. Zo leuk, dat kleine jochie in overall en laarsen O+
Het is gewoon zo'n gezellig, vrolijk kind de laatste paar weken :Y
pi_90791097
Elin is een peutertje!! Hiep hiep Hoera!
Gefeliciteerd met je dametje KD!!

ik zal het cb eens bellen, want Meike moest met 3j+9m weer heen, maar nog steeds geen oproep gehad.
Kunnen we meteen ons nieuwe adres doorgeven.....
Ik wil toch wel graag binnenkort even met dr heen, want ik maak me een beetje zorgen om haar gewicht.
Ik heb even de groeicurve ingevuld, en dan zit ze met het gewicht op de -2 lijn.
Ze wordt naar mijn idee steeds dunner (en langer)
Ze eet ook bijna niks, dus het is verklaarbaar op zich
pi_90806052
Waarom eet ze bijna niks? Lust ze weinig of dwarsigheid ofzo?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:21:36 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90808852
Gefeliciteerd KD & Elin *O*

Kun je niet even langs om haar te wegen Karin, bij zo'n inloopspreekuur?

Ik heb ook zo'n gezellige peuter in huis die ineens kan spelen... Voorheen vermaakte hij zich ook wel, maar nu verzameld hij een berg speelgoed om zich heen en verliest zich echt in zijn spel O+
pi_90809264
Ze heeft gewoon geen zin in eten.
Ze eet sochtends 1 broodje
Tussen de middag 1 broodje
Tussendoor fruit (daar eet ze wel goed van)
Avondeten maakt ze bijna niks van (alleen poffertjes en pannenkoeken wil ze eten, de rest "lust ik niet") We "dwingen" haar altijd om te proeven, of maken een afspraakje hoeveel hapjes ze gaat eten (vaak zegt ze dan 5 ofzo o|O )
Mijn moeder zei laatst dat ze vond dat Meike zo dun werd, en toen ik die curve invulde bleek het ook daadwerkelijk zo. Ik schrok er een beetje van. Als je er zelf zo inzit merk je het niet zo.

Heb haar vanmi gemeten en gewogen, ze weegt 15 kilo bij 105 cm
pi_90809383
Das inderdaad wel schrikken. Misschien hebben ze wel tips qua eten.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:34:04 #192
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90809598
quote:
Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Elin is een peutertje!! Hiep hiep Hoera!
Gefeliciteerd met je dametje KD!!

ik zal het cb eens bellen, want Meike moest met 3j+9m weer heen, maar nog steeds geen oproep gehad.
Kunnen we meteen ons nieuwe adres doorgeven.....
Ik wil toch wel graag binnenkort even met dr heen, want ik maak me een beetje zorgen om haar gewicht.
Ik heb even de groeicurve ingevuld, en dan zit ze met het gewicht op de -2 lijn.
Ze wordt naar mijn idee steeds dunner (en langer)
Ze eet ook bijna niks, dus het is verklaarbaar op zich
Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:34:37 #193
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90809626
quote:
Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:

*toeters en bellen*

hoi!
Van harte !
pi_90810197
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?
Zoals ik haar kan peilen vindt ze het geweldig!
(maar je weet niet wat er in het koppie omgaat he)
Maar ze zegt heel vaak dat ze heel veel zin heeft om naar de basisschool te gaan, speelt schooltje enzo.
Hoorde vandaag trouwens dat haar vriendinnetje op de creche bij haar in de klas komt. Ze schelen elkaar een week in leeftijd, dus dat is natuurlijk heel fijn voor de meiden!
pi_90810575
we beginnen de dag met een spiesje van fruit..

Na het ontbijt even wat boodschapjes gekocht, Ballonnen opgeblazen en Elin op bed gedaan.

Spulletjes klaargezet voor het versieren van de cakejes..

Na het wakker worden gelijk maar een cakeje in elkaar geflanst maar het smaakt volgens mij niet zo best :{

of toch wel :9

En met kaarsjes is ie nog leuker O+

Toch handig, zo'n verjaardag vlak na Oud&Nieuw, sterretjesgalore.

OOOOP

Dan maar weer spelen..

cadeautjes

Nog meer cadeautjes

en nog meer cadeautjes

leuke dag gehad iig, erg genoten en ook al t snoepgoed viel in de smaak want haar avondeten moest ze niet meer en ze ging kotsend haar 3e levensjaar in :+
  maandag 3 januari 2011 @ 21:02:00 #196
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90811193
Leuke foto,s!
Ik had haar al een tijdje niet gezien. In mijn gedachten nog klein babymeisje...nu een heuse peuter!
Gezellig dat je in dit topic bent!
pi_90813373
jarige Elin O+

Oe dat is inderdaad wel weinig ja. Kun je dr niet tussendoor wat meer andere dingen proberen te laten eten? Meer fruit of andere dingen die ze wel eet, pap mischien of meusli ofzo?
  maandag 3 januari 2011 @ 22:00:08 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_90814432
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Elin! Mooie, grote, meid.
Wat heeft ze al lang haar joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')