Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
slapen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daar waren we weerIk ga denk ik maar slapen
![]()
Slaap zachtquote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja, je weet wel, uitrustenquote:
kon geen TT bedenkenquote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
dacht ff dat je niet door had dat je lapo had TFM
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten lieve mensen, tot morgen
Slaap lekker liefjequote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
SuikerBanketquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Truste MZquote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stiekem wil ik ook nog nietquote:
verder nooit ergens anders in?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, natuurlijk niet, slanke jonkvrouwquote:
was meer flauwe reactie op je zinsopbouwquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verder nooit ergens anders in?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verder nooit ergens anders in?
Je kunt het ook overdrijven hequote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, natuurlijk niet, slanke jonkvrouw
ohquote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was meer flauwe reactie op je zinsopbouw![]()
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelenquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven he
ouwe snoepertquote:
Heb ikquote:
ik heb een fobo hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelen
hadden jullie een chipsmeetquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ikGekregen van ST
Chippie?
Ik weet het lekker welquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelen
brb.quote:
Jaaa ;Yquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ikGekregen van ST
Chippie?
Nee, een massagekussentestmeetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Naturel, is dat goed?quote:
TFM D. Stuartquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie heb jij eigenlijk NIET ontmoet?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een massagekussentestmeetEn ik kreeg een kerstpakket van haar
HahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wist ik dus niet
Same shit, different day
SC hopper present
Maar het ging toch om de chips?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ik xit nu echt te hikken van het lachen, flauw ik weet het
is het bij jou ook al zo bar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wooow je kunt de weg hier niet meer zien
Je moet ook eerst je gordijn open doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Donker he?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je gordijn open doen
And again, je kunt ook overdrijvenquote:
Nee hoor lieverd, dat hoeft nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ging toch om de chips?Of moet ik gaan vertellen op wat voor mannen ik val?
quote:
Nee, dat dacht ik al, dus ik dacht ik licht het even toequote:
nee, hoe je smaaktquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ging toch om de chips?Of moet ik gaan vertellen op wat voor mannen ik val?
nu weet ik van wat meer mensen hier de locatie nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat dacht ik al, dus ik dacht ik licht het even toe
quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, dat hoeft niet
Maar ik vond het een fantastisch antwoord, en het klopt ook
Ja, ehm, niet he?quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weten we nu hoe dat smaakt, zonder te proeven?
Goed plan Snugglesquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je gordijn open doen
Marijke schijnt lekekr te smakenquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waar gaat het hier in godsnaam over? Ik volg het niet helemaal
Ik weet dat al een beetjequote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weten we nu hoe dat smaakt, zonder te proeven?
quote:
Cool! Sneeuwballengevecht bij Flesquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan Snuggles![]()
[ afbeelding ]
En nu?
ditjes en datjes, hakjes en takjesquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waar gaat het hier in godsnaam over? Ik volg het niet helemaal
Zwollequote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu weet ik van wat meer mensen hier de locatie niet
Hardenberg Zuid, vraag maar aan Symphquote:
Hell yeahquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool! Sneeuwballengevecht bij Fles![]()
Nu zie ik sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan Snuggles![]()
[ afbeelding ]
En nu?
Aha, okequote:
Hardenberg West was hetquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hardenberg Zuid, vraag maar aan Symph
Wil je de volgende keer niet gewoon meedoen?quote:
Oh, dan ben ik de weg kwijtquote:
Poeh, dus ik moet naar Zwolle voor de Ketchup chips meetquote:
Uiteraardquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer niet gewoon meedoen?
jaaaaaquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool! Sneeuwballengevecht bij Fles![]()
ik heb 'standaard' paprikaquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog steeds alleen maar standaard zoute chips
Ik kan ook bij jou komen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Poeh, dus ik moet naar Zwolle voor de Ketchup chips meet
Lekker toch?quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog steeds alleen maar standaard zoute chips
net zo ver als Zwolle voor mij isquote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook bij jou komen hoor![]()
waar is dat?
kusje op je klotechatquote:
Nou, PM je mailadres maar even danquote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar tot die tijd heb ik dan de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |