Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, natuurlijk niet, slanke jonkvrouwquote:
was meer flauwe reactie op je zinsopbouwquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verder nooit ergens anders in?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verder nooit ergens anders in?
Je kunt het ook overdrijven hequote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, natuurlijk niet, slanke jonkvrouw
ohquote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was meer flauwe reactie op je zinsopbouw![]()
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelenquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven he
ouwe snoepertquote:
Heb ikquote:
ik heb een fobo hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelen
hadden jullie een chipsmeetquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ikGekregen van ST
Chippie?
Ik weet het lekker welquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je sais, alleen weet ik niet hoe je eruitziet, dus kan ik het niet echt beoordelen
brb.quote:
Jaaa ;Yquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ikGekregen van ST
Chippie?
Nee, een massagekussentestmeetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Naturel, is dat goed?quote:
TFM D. Stuartquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie heb jij eigenlijk NIET ontmoet?
quote:
ik xit nu echt te hikken van het lachen, flauw ik weet hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |