quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een massagekussentestmeetEn ik kreeg een kerstpakket van haar
HahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wist ik dus niet
Same shit, different day
SC hopper present
Maar het ging toch om de chips?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ik xit nu echt te hikken van het lachen, flauw ik weet het
is het bij jou ook al zo bar.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wooow je kunt de weg hier niet meer zien
Je moet ook eerst je gordijn open doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Donker he?quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je gordijn open doen
And again, je kunt ook overdrijvenquote:
Nee hoor lieverd, dat hoeft nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ging toch om de chips?Of moet ik gaan vertellen op wat voor mannen ik val?
quote:
Nee, dat dacht ik al, dus ik dacht ik licht het even toequote:
nee, hoe je smaaktquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het ging toch om de chips?Of moet ik gaan vertellen op wat voor mannen ik val?
nu weet ik van wat meer mensen hier de locatie nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat dacht ik al, dus ik dacht ik licht het even toe
quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, dat hoeft niet
Maar ik vond het een fantastisch antwoord, en het klopt ook
Ja, ehm, niet he?quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weten we nu hoe dat smaakt, zonder te proeven?
Goed plan Snugglesquote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je gordijn open doen
Marijke schijnt lekekr te smakenquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waar gaat het hier in godsnaam over? Ik volg het niet helemaal
Ik weet dat al een beetjequote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weten we nu hoe dat smaakt, zonder te proeven?
quote:
Cool! Sneeuwballengevecht bij Flesquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan Snuggles![]()
[ afbeelding ]
En nu?
ditjes en datjes, hakjes en takjesquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waar gaat het hier in godsnaam over? Ik volg het niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |