Die hele regel is gewoon te achterlijk voor woorden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Senaat VS voor afschaffen 'don't ask, don't tell'
Werd eens tijd.
Goedenavond!
De dag is net begonnen, dus een goed voornemenquote:
Ik ben nu echt moequote:
Ja alsof ik die zelf niet kan gebruikenquote:Op zondag 19 december 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu echt moe
Ik ga dromen over een nieuw bed
heeft er iemand 4000 euro voor mij? Mooie boxspring bij auping gezien vandaag
als ik een prijs win krijg je hem van mequote:Op zondag 19 december 2010 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu echt moe
Ik ga dromen over een nieuw bed
heeft er iemand 4000 euro voor mij? Mooie boxspring bij auping gezien vandaag
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar weeer op bed liggen. Toch wel redelijk dagje gehad, tot na het slapen
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar weeer op bed liggen. Toch wel redelijk dagje gehad, tot na het slapen
Aan een goed bed heb je sowieso meer dan aan een vakantiequote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben hem pas in juni nodig, maar gingen even info inwinnen. Op 2 boxsprings gelegen, tja en de duurdere van de 2 lag het lekkerst
Dus ik denk dat we dit jaar maar onze vakantie overslaan en gelijk een goed bed kopen
Daaromquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aan een goed bed heb je sowieso meer dan aan een vakantie.
die dagen heb ik ook wel eensquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gezegd dat ik het neit snap....
Ik snap het gewoon niet
Bartquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gezegd dat ik het neit snap....
Ik snap het gewoon niet
dat heb ik ook, ideaalquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom
Het is wel veel geld, maat auping gaat natuurlijk superlang mee. En we nemen een 1,80dat is 40 cm groter dan nu
Dat is een goede investeringquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
We hebben hem pas in juni nodig, maar gingen even info inwinnen. Op 2 boxsprings gelegen, tja en de duurdere van de 2 lag het lekkerst
Dus ik denk dat we dit jaar maar onze vakantie overslaan en gelijk een goed bed kopen
Ik ga me zo naar bed verplaatsenquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lig al in bed en blijf denk ik nog even wakker.
Bartquote:
truste kerel nog een keerquote:Op zondag 19 december 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Bedden FTWquote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Fijne bedden. Ok, ik heb maar een bedje van de IKEA en het matras ook, maar ik lig er zo lekker op
.
1:80 is ideaal, rest vind ik veel te smalquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom
Het is wel veel geld, maat auping gaat natuurlijk superlang mee. En we nemen een 1,80dat is 40 cm groter dan nu
En de 2,10 versiequote:
Wel lekker knusquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1:80 is ideaal, rest vind ik veel te smal
Maatje lits-jumeaux inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de 2,10 versie
Zal wel wennen worden een groter bed
Maar dat betekend ook dat ik een nieuw dekbed nodig heb
Pas je makkelijk met 3 inquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
Ik heb 1.60, maar ik lig alleen dus ruimte
Ik kan er ook wat vanquote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief slaapt veel te rumoerig voor een smal bed
Of wel, maar ze houdt wijselijk haar mond (tegen jou).quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van
Ik ben al blij dat ik bij siep geen rare dingen heb gezegd of heb geslaapwandeld
Ik heb ook geen gekke dingen gehoordquote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of wel, maar ze houdt wijselijk haar mond (tegen jou).
quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nu een Grolsch Bockjenquote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
pssssjjjjttttt een lekkere schuimende rakker
kon ff niet zo snel iets aparts vindenquote:
Vaduz doet wat veel andere konijnen ook doen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kon ff niet zo snel iets aparts vinden
Heb nu een ordinaire Heineken
(Vaduz niet in de buurt?)
quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vaduz doet wat veel andere konijnen ook doen.
ook lekker hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kon ff niet zo snel iets aparts vinden
Heb nu een ordinaire Heineken
(Vaduz niet in de buurt?)
Met z'n neusje wiebelen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
slapen in het open veld?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zow goed hoor, een goed contact met de ex van je partner hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook lekker hoor.
Die bock kreeg ik vandaag van de ex van mijn lief.
Magtie wel vaker doen
quote:
Braden in een pan?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heeft ie een kinderwens danquote:
OMGquote:
Ja poeder, het plakt nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de vuilniszak in de container gooien. Gewoon fucking veel sneeuw. Ik opmeten, gewoon 13 cm verse sneeuwen het sneeuwt nog steeds
jij vindt sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de vuilniszak in de container gooien. Gewoon fucking veel sneeuw. Ik opmeten, gewoon 13 cm verse sneeuwen het sneeuwt nog steeds
paar weken terug was het heerlijk sneeuwballen maken, maar vanmiddag ff gevecht gehouden maar het is idd rukquote:
Jawel ik kon het namelijk niet laten om een sneeuwbal te maken en keihard tegen de ruit te gooienquote:
Niet?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de lol van sneeuwballengevechten niet zo.
toch wel op 15 cm afstand van die deur?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel ik kon het namelijk niet laten om een sneeuwbal te maken en keihard tegen de ruit te gooien
Morgen sneeuwpop maken bij mams voor de deur
Jij wint zeker nooit?quote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de lol van sneeuwballengevechten niet zo.
ah dan denken we hetzelfdequote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het weekend wel
Doordeweeks als ik moet werken
Ja dat is minderquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan gisteren, maar rob gooit zo hard, lijkt wel een paintball
Meetquote:
quote:
Als je met winnen bedoelt dat ik een geliefd bullseye en makkelijk te raken was (en ook veel geraakt werd), dan jawel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |