goeiavond.quote:
haha dat had ik ook al bedacht ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
je zult zien dat veel dingen zich heus oplossen. En geen beter excuus voor een hulp in de huishouding bijvoorbeeld.![]()
ik vind Herman Brood leuker om te zien dan Daniel boussevain eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef sjak het volgende:
En Herman Brood, dat is lang geleden...
Het gaat lekker, ben alleen heel erg druk. Ik heb ook besloten om in de avonden en weekenden minder te werken. Dat kan alleen als ik mijn computer niet aanzet, vandaar. Zelfbescherming dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
Haha! Zal ik eens eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
Zie je, nou doe je het weer!
verhuizen naar een middellandsezee-land!quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Wel onwijs makkelijk, geen strijd met naar bed.
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zit anders nog aardig rechtop hoor.
ah, party animalquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
"Wij" hadden feest vanavond. De Bepski heeft gewoon tot 23.00 uur doorgeknald. Toen ik haar net de pyjama aantrok gingen de ogen al op half 7 en toen hij aan was lag ze in coma
.
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[..]
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).
kruikje maken!quote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.koude vloeren, enkel glas, bloemen om de ramen.
Dat zijn de leukste feestjesquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef k_i_m het volgende:
Ja, het was achteraf toch nog onverwacht erg gezellig.
Daar was de halve liter icetea voorquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hoop het van harte met je mee. Drink twee glazen water voor je gaat slapen, helpt.
Beetje laat antwoord, maar het is Puerto Rico.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:47 schreef sjak het volgende:
Oeh Be, doe mij dat uitzicht ook maar. Waar ben je?
* sjak is vreselijk, maar dan ook vreselijk jaloers!quote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord, maar het is Puerto Rico.![]()
Winterbandenquote:Op zondag 19 december 2010 08:48 schreef Vicky het volgende:
ik schoof weg toen ik ging parkeren
Ik ga echt NOOIT meer rijden in de sneeuw! Er reden een paar van die achterlijke achter me die met 50 langs me wilde sjeesen.
Ook dit maakt weer uit...quote:Op zondag 19 december 2010 10:46 schreef Vicky het volgende:
ik ehb winterbanden
oh nee, all season banden
Hahahahahaquote:Op zondag 19 december 2010 11:10 schreef moussy het volgende:
Mijn slotjes steken buiten de auto, die zijn iedere dag bevrorenen zo'n hendig sjiek spuitbusje met slotontdooier? Die ligt in mn auto
yep, of vanaf de achterbankquote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Lois het volgende:
moet ik elegant over de versnellingspook heen hupsen om uberhaupt te kunnen starten en dan is het nog maar de vraag of ik wegkom met al die sneeuw hier.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga hier stuk van het lachen; de kinderen proberen sleetje te rijden maar die slee verdwijnt gewoon onder de sneeuw als beppie er op gaat zitten. Dan probeert oudste te trekken maar binnen een meter wordt ze er alweer afgeveegd. En blijven proberen
Foto!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Webkim het volgende:
Op het andere forum waar ik kom begon iemand van hier een sneeuwengelen in bikini -topic.
Dus daar lag ik net. In de tuin.![]()
Thomas vond het niks. "Neeeee mama, niet naar búiten in je blóótje!"![]()
Ik zag vanmorgen toen we gingen zwemmen dat ze de fietpaden aan het schoonborstelen waren, zijn wel spekglad volgens mij. Denk dat de weg naar z'n werk wel te doen zal zijn op de fietsquote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef Nijna het volgende:
Oprit hier is schoon of bijna schoon inmiddels, er ligt een mooi laagje sneeuw. Genoeg om te sleeën, maar niet zoveel als bij TF.
Manlief wil morgen op de fiets naar zn werk, want die is bang dat hij net als vrijdag het bruggetje hier in de wijk niet op kan komen morgen...
Hij is leuk jaquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom even binnen stormen voor een linkdumpjeIk heb zo moeten lachen om dit TED filmpje van december, de manier van presenteren èn wat ze zeggen (praatje gaat over 4 Parental Taboos). Ik moest het even delen met mensen en hoop dat hier geïnteresseerden zitten
http://www.ted.com/talks/(...)arenting_taboos.html
Zwemmen... dat willen wij ook nog steeds gaan doen, maar schiet niet op. Ga je dan naar de aquarena?quote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen toen we gingen zwemmen dat ze de fietpaden aan het schoonborstelen waren, zijn wel spekglad volgens mij. Denk dat de weg naar z'n werk wel te doen zal zijn op de fiets
Ja! leuk hehquote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil ook twee jongens en een meisje.
Ja!quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zwemmen... dat willen wij ook nog steeds gaan doen, maar schiet niet op. Ga je dan naar de aquarena?
De aanhouder wint, uiteindelijk lijkt het te lukken.quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga hier stuk van het lachen; de kinderen proberen sleetje te rijden maar die slee verdwijnt gewoon onder de sneeuw als beppie er op gaat zitten. Dan probeert oudste te trekken maar binnen een meter wordt ze er alweer afgeveegd. En blijven proberen
Hier komt er steeds wat tussen, kinders niet fit, vent met dienst (om de week, maar ja dan zit hij wel lekker dichtbijquote:
ga 's oefenen danquote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh ja, dat wil ik ook!![]()
Maar een derde jongetje is ook goed hoor.
Laatste tijd wel rustig vinden we, wisselt heel erg eigenlijk. Met dit weer gaan mensen blijkbaar toch niet zo snel naar het zwembad 's ochtends vroegquote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier komt er steeds wat tussen, kinders niet fit, vent met dienst (om de week, maar ja dan zit hij wel lekker dichtbij). Maar wie weet zien we jullie daar wel een keer
. Is t druk of valt t wel mee?
quote:
ik wilde iets roepen met TV kantine.quote:
Dat zegt hij tegen zn kiwi als hij stout isquote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ken Bumba verder wel hoor, die kleine clownmaar dat ie ook Noni noni doet... zover ben ik nooit gekomen
Onnodig kwetsend als je het mij vraagt.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges!
Dames, vraagje he, wat vinden jullie er nou van dat ik nog post krijg gericht aan Fam. <achternaam ex>
Dat kan me zo enorm de dag verpesten he...
Ik zou het geloof ik terugsturenquote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges!
Dames, vraagje he, wat vinden jullie er nou van dat ik nog post krijg gericht aan Fam. <achternaam ex>
Dat houdt nooit op en ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Ik ga er altijd maar van uit dat mensen dat niet doen om mij moedwillig te kwetsen. Er zijn wel ergere dingen om je dag door te laten verpesten.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges!
nou ik vond het al een helse rit erheen dus ik laat het maar zitten, het is de vier euro ook niet waard om nog een keer met kind door de sneeuw te ploegen met de auto. De sneeuw komt bij seb tot op zijn knieënquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef Muks het volgende:
Estrys, ff terug naar de winkel of ff bellen, meestal melden de kassieres dat wel en kun je hem nog ophalen
Ik snap wat je bedoelt. Daar moet je naartoe groeien denk ik ook. Tenminste, voor mijzelf sprekend.quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef m@x het volgende:
Het is niet een kwestie van schouders ophalen. Het is gewoon een keuze die je maakt. Ga je je druk maken om dat soort kleine dingen of stap je er overheen en laat je je er niet door klein krijgen?
In dat geval: retour afzender en heel hard lachen i'm zoveel kinderachtigheidquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Even voor de statistieken, ik ben niet getrouwd geweest en de kaarten komen van zijn familie...
Nou ik vind het knap van je. Inmiddels zou ik er niet meer van balen en het leuk vinden dat ook zijn familie nog aan me denkt, ook al weten ze mijn naam niet. (en zou ik misschien zelfs hebben overwogen mijn eigen naam te houdenquote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef m@x het volgende:
Daar moet je ook naartoe groeien. Maar dan nog zou ik het niet mijn dag laten verpesten. Er zijn echt wel ergere dingen dan de naam van je ex op een envelop. En, nee hier was de scheiding ook geen pretje. In ieder geval niet voor mij. Dus dat is een argument wat in dit geval niet opgaat.
Hebben de kinderen zijn naam? Dan zijn de kaartjes voor hem bedoeld en helemaal niet voor jouquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Even voor de statistieken, ik ben niet getrouwd geweest en de kaarten komen van zijn familie...
Ah, vandaar dat je adres nog steeds niet op de lijst staat.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik hou helemaal niet van kerstkaartjes. Van wie of wat ze ook zijn met welke adressering dan ook.
Whyyyyyy?quote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben benieuwd of er dit jaar weer een kaartje van de ex van mijn wederhelft bij zit.
Jammer joh, heb hem net op de post gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik hou helemaal niet van kerstkaartjes. Van wie of wat ze ook zijn met welke adressering dan ook.
Nou, er zijn mensen die met de adressering een 'statement' willen maken hoorquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Nijna het volgende:
Maar mensen sturen je toch niet een kerstkaart om je te kwetsen?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Muks het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante : die schrijven hun eigen naam nog fout : Oom Tineke en Tante Jan.....
hou je het ? ik heb al genoegquote:
Dat geloof ik dus ook...quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die met de adressering een 'statement' willen maken hoor
Ja hoor, mijn schoonouders bijv. (P. heeft gebroken met zn fam) "Een liefdevol 2011" stond iig al ín de kaart.quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die met de adressering een 'statement' willen maken hoor
Ik ga jouw kaartje wel weer uit de brievenbus vissen dan.quote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus ook...
Ik doe er ook niet aan meeStomme nepkaartjesgedoetjes
Helemaal niet aan kerstkaartjes? Of niet aan 'statements'? Ik kan me voorstellen dat het in jouw geval lullig voelt, jij hebt blijkbaar nooit zijn achternaam gedragen, dus in zo'n geval lijkt het erop dat ze door 'Fam. Zijnachternaam' in te vullen willen suggereren dat de kaart niet voor jou is, maar alleen voor je kinderen. Aan wie je vervolgens de kaart mag voorlezen, want zelf zijn ze te klein om te lezen, heel erg flauw dusquote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus ook...
Ik doe er ook niet aan meeStomme nepkaartjesgedoetjes
Oh daar krijg ik zo'n jeuk van hequote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn schoonouders bijv. (P. heeft gebroken met zn fam) "Een liefdevol 2011" stond iig al ín de kaart.
Ook iemand die een statement wil maken? Of 'gewoon' vergeten denk je?quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Wij kregen een kaart aan -insert naam echtgenoot- en kinderen
hee, bedankt heh
Dat zou ik juist niet doen, maar alleen Rocka. De kinderen kennen mij toch niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik jou een kaartje zou sturen zou ik hem adresseren aan Rocka, Zoon1 en Zoon2. Maar volgens sommige mensen 'hoort' dat dus niet.
Mijn moeder heeft ineens weer haar meisjesnaam, dat vind k ook maar gek. Ze heeft langer mn vaders achternaam gehad dan haar eigen naam, maar nu dus weer terug gewijzigd. En gelijk alles aangepast, mailadressen en hyvesadressen waar een -p- in stond gewijzigd naar -n-quote:Op maandag 20 december 2010 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is de hoofdreden dat ik de naam van mijn man heb aangenomen na ons trouwen. iedereen heet hetzelfde.![]()
Maar als ik zou scheiden kweenie. Hangt er misschien ook maar net vanaf hóe je uit elkaar gaat.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Muks het volgende:
ik krijg net een kaartje van mijn oom en tante : die schrijven hun eigen naam nog fout : Oom Tineke en Tante Jan.....
Mijn schoonmoeder noemt mij na 23 jaar nog steeds Sjois in plaats van Joycequote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft heeft een tante en die heeft mij in 12 jaar tijd nog niet een keer bij m`n eigen naam genoemd. Mirel, Mireille, Miranda, Marije...alles heeft de revue al gepasseerd. Ik moet er altij om lachen en vraag me af wat ze nu weer verzonnen heeft
Agree!quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
...
Ik ben geneigd mn eigen naam te houden omdat k die mooier vind dan B.'s naam
in jouw geval zou ik de kinderen ook mijn eigen naam gegeven hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja het is ook niet storend verder hoor, over het algemeen is het gewoon makkelijker, simpel zat. Maar mn schoonouders zijn erg gebrand op familiestambomen en zulke dingen. Dan krijgt het onbedoeld een wat andere lading. B.'s vader zou het bijvoorbeeld ook heel erg hebben gevonden als B. mijn naam zou hebben aangenomen en de kinderen mijn naam zouden krijgen.
Ja maar je mag wel combineren maar voor de kinderen dan weer niet, daar moet je dan weer voor kiezen uit 1 van de twee. Ook stom.quote:Op maandag 20 december 2010 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
mja, omnummeren is geen optie zeker? of een combinette maken? De achternaam van Buum is eigenlijk vrij debiel, maar goed, wat doe je er aan.mijnese is niet veel beter en moet gek genoeg altijd verbeterd worden.
Nee alleen als je zelf al geboren bent met dubbele achternaam, dan mag je die wel doorgeven aan je kinderen, maar voor de kinders moet je dan nog steeds kiezen uit of jouw dubbele naam of die van je vent.quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had ze niet kunnen zeggen dat ze Spaanse is? Dan mag dat toch wel?
ja het kan wel hoor, volgens mij is dat recent aangepast ofzo. Mijn zusje heeft het toen in elk geval uitgezocht en het mag dus niet meer. Zij hadden echt serieuze plannen wat die naam betreft maar de regelgeving was er duidelijk in.quote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
ik dacht dat dit wel mocht? ik had een collega die dus een dubbele naam had na zijn trouwen. wel een hooggehalte trouwens. bij mijn weten hadden zijn kinderen ook dubbele achternamen?
zal wel niet dan.
Voor 487,50 euro wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had ze niet kunnen zeggen dat ze Spaanse is? Dan mag dat toch wel?
Ik heb laatst een megapak toiletpapier laten staanquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Estrys het volgende:
Kan me voorstellen dat het je dag verpest rocka!
Mijn lief was gisteren al rond acht uur naar bed. Toen ik ging zei hij dat hij zo misselijk was, hij is nogal bang voor overgeven. Ging hij naar de wc, hoor ik me toch een kabaal! Ik denk hij laat iets vallen. Dus ik ben niet gaan kijken, hoorde hem ook wat doen daarna. Bleek hij te zijn flauwgevallen. Nou heeft hij dat vaker, lage bloeddruk zegt de huisarts. Volgens mij is het angst of zo. Nu omdat hij dacht dat hij moest overgeven en hij heeft het ook bij spuiten en bloed.
Daarna voelde hij zich wel ineens kiplekker. Vreemd
Hier lekker een dagje binnen met seb. Vanmorgen boodschappen gedaan. Had ik een tijdschrift gekocht voor als seb sliep. Kom ik thuis, niet meer te vinden...op de band laten liggen vrees ik. Bah, baal ik van.
Ik heb ook mijn eigen achternamen (ja ik heb er 2) gehouden toen ik trouwde.quote:Op maandag 20 december 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja het is ook niet storend verder hoor, over het algemeen is het gewoon makkelijker, simpel zat. Maar mn schoonouders zijn erg gebrand op familiestambomen en zulke dingen. Dan krijgt het onbedoeld een wat andere lading. B.'s vader zou het bijvoorbeeld ook heel erg hebben gevonden als B. mijn naam zou hebben aangenomen en de kinderen mijn naam zouden krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken. HEt mag dus wel, als je de Spaanse nationaliteit hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee alleen als je zelf al geboren bent met dubbele achternaam, dan mag je die wel doorgeven aan je kinderen, maar voor de kinders moet je dan nog steeds kiezen uit of jouw dubbele naam of die van je vent.
Dus geen sneijder-cabou-van-kasbergen![]()
Tenzij die in spanje gaat werpen ooit, dan zal het vast weer anders liggen.
ja, hier ook...zelfde redenquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Incantrix het volgende:
Eigen naam houden bij het huwelijk: checkIk vond het maar raar om ineens iemand anders te worden, simpelweg omdat ik trouw beloof aan degene met wie ik al een aantal jaren samen ben. Ik heet zoals ik heet en dat is wie ik ben. Getrouwd of ongetrouwd..
London isquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef mefke79 het volgende:
Ghihi die rij is echt bizar!
Maaruh, je moet er wat voor over hebben zeg, om van dat eiland af te komen.
Zus woont in ehv, die komt me morgen begin van de middag halen. en rijden om half vijf aan zodat we er rond vijf uur half zes zijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef mefke79 het volgende:
Evenstar....en hoe kom je op E'hv airport? Buiten de spits hoop ik? En ik hoop voor je dat het niet sneeuwt vannacht.
i'll have a very jolly crimboquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef mefke79 het volgende:
evenstar, ruim rekenen kan geen kwaad, het stond vanmiddag om vijf uur stil vanuit het ziekenhuis naar de snelweg. En vandaar kon ik het niet meer zien, te mistig.
Veel plezier of Have fun!
quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-12044468
the mother off all queues en op 2:13 stel kaaskoppen met hun prachtige engels![]()
Ik had eigenlijk geen last van de kou... heb zelfs de sjaal nog naar beneden gedaan omdat ik het zo warm had.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, wat een gedoe als je zo naar je werk moet..
Koud he Diaan, Hier was het -9,9 toen manlief vertrok.
Straks nog naar het CB. Ga de auto maar proberen, kan ik gelijk boodschappen doen bij de miro.
Normaal zou het denk ik 10 minuten naar mijn ouders zijn en dan nog 15 minuten terug naar mijn werk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen last van de kou... heb zelfs de sjaal nog naar beneden gedaan omdat ik het zo warm had.
Miro rules![]()
ze gaan het helemaal verbouwen hè?
Estrys, je hebt er al een hele rit opzitten. Hoe lang doe je er normaal over?
Dat scheelt wel. HOpelijk is de weg morgenvroeg beter. Al hoef ik er morgen en overmorgen niet (vroeg) uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Normaal zou het denk ik 10 minuten naar mijn ouders zijn en dan nog 15 minuten terug naar mijn werk.
Mijn werk ligt op ongeveer 5 km van mijn schoonvader. Dus morgen doe ik er waarschijnlijk tien minuten over naar mijn werk. Of 15 minuten als ik Seb nog naar het kdv moet brengen.
Even in Allerhande kijken van AH. Staat een stuk over stoofpeertjes geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sterkte voor diegenen die met de auto weg moeten. Ik ben blij dat Djeez lopend naar het werk kan. We hebben een oud brikje met zomerbanden en die kan goed heen en weer glijden merkten we laatst.
Kim gaat wel met taxi elke dag, maar die heeft winterbanden etc dat scheelt wel.Ik heb een blonde vraag. Misschien weet iemand van jullie het, gezien het wel vaker over eten gaat.
Ik heb (een pot) stoofpeertjes gekregen. Eet je dat ergens bij, of gewoon zo.
Kerst en verjaardagen in 1 dat is echt K**quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef Nijna het volgende:
Moussy, auw
Estrys, leuk he... kerst. Heb je niet de mogelijkheid om oppas voor Seb te regelen donderdag zodat je even je handen vrij hebt...
Heb je geen ribben gebroken ? Laat dat wel ff checken voor je ze long lek prikkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
Meh, ik ben gister (weer) onderuit gegaan, volledig mn eigen stomme rotschuld, alleen doet nu alles pijn, incl ademhalen
Oh nee toch!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
Meh, ik ben gister (weer) onderuit gegaan, volledig mn eigen stomme rotschuld, alleen doet nu alles pijn, incl ademhalen
Misschien even naar laten kijken, een gekneusde rib is erg pijnlijk. Beterschapquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
Ja het is echt drama. En het duurt nu echt te lang. Maar goed, met dit weer kunnen ze niks op de bouw, volgende week hebben ze twee weken vakantie. Ze lopen wel al een paar weken achter op schema, dus het gaat op zijn vroegst eind februari worden, maar ik denk dat maart reëler is. We wachten af. Ik zal me voortaan koest proberen te houden. Maar weet je bij mijn ouders wist ik wat ik wel of niet kon doen of zeggen. Mijn schoonvader kan het ook wel hebben maar zijn vriendin is volgens mij niet zo heel blij dat wij hier zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Estrys, echt, het lijkt me zo vreselijk moeilijk om bij mijn (schoon)ouders te wonen, hoewel de band prima is. Ik hoop voor je dat het heel erg mee gaat vallen en dat jullie huis maar zo snel als enigszins mogelijk is, klaar is!
Dit is de andere optiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef mikoxx het volgende:
Navond![]()
Oh jemig Estrys, en dan is maart nog best een heel eind zeg... pff....geen andere opties?
Ja dat weet ik, maar van ouders naar schoonouders en terug lijkt me niet heel zinvol, of wel? Bij de bouw gaan wonen mag zeker niet? Ach weet je, jullie hebben vast allerlei opties allang overwogen. Het komt erop neer dat jullie ermee moeten dealen denk ik... sterktequote:
Ik moet er nu mee dealen, mijn man voelde zich een half jaar ellendig bij mijn ouders. Ik ga die paar maandjes wel redden, voor hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar van ouders naar schoonouders en terug lijkt me niet heel zinvol, of wel? Bij de bouw gaan wonen mag zeker niet? Ach weet je, jullie hebben vast allerlei opties allang overwogen. Het komt erop neer dat jullie ermee moeten dealen denk ik... sterkte![]()
Anders lekker een weekendje weg boeken oid?
hoe herkenbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 07:28 schreef livelink het volgende:
Het koekhuisje van de AH heeft mij ongeveer in een depressie gestort. Het deeg plakte inderdaad vreselijk en ik heb een heel pak bloem op mijn tafel uit moeten strooien om er toch nog iets van te maken. Dat was echter nog het minste probleem. Het in elkaar zetten was gewoon godsonmogelijk. Een hele pot poedersuiker erdoorheen geramd na alle mislukkingen met het glazuur. Degene die heeft uitgevonden dat je glazuur als lijm kunt gebruiken mogen ze opknopen. Ondertussen hadden de kinderen uit frustratie de smarties en de suikerpopjes al opgegeten. Allebei nog een stukje koek en de rest is in de prullebak verdwenen. Vervolgens ben ik nog uren bezig geweest met het opruimen van de keuken. Glazuur blijkt op de keukenkastjes, tafel en gasfornuis dan plots wel enorm goed te plakken![]()
En natuurlijk 's avonds nog ruzie gemaakt met J. omdat hij zo stom was geweest om het te kopen. Het helpt ook niet dat de kinderen de hele tijd zeiden dat papa hen ook had moeten helpen omdat hij het wel zou kunnen.
Zo, en nu heb ik ook alle frustratie van een slapeloze nacht in één post eruitgegooid
o ik zal zo eens kijken, msn zit op de laptopquote:Op woensdag 22 december 2010 08:08 schreef Muks het volgende:
Lady je hebt via MSN een link gekregen met goede peperkoek recepten en glazuur recepten
Ze zijn wel bijna ieder weekend weg en ze werken doordeweeks en zijn vier van de vijf avonden wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
oh Estrys, dat lijkt me echt heeeeeel naar. Gaan je schoonouders niet nog even op vakantie ofzo? Ik zou geloof ik echt proberen te zoeken naar een vakantiewoning oid.![]()
ik had laatst een site van mensen die hun huis verhuren, soort bed and breakfast maar dan anders. Ik google even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus ook niet, vond het wel leuk om te maken, maar denk dat ik dat nu maar niet meer doequote:Op woensdag 22 december 2010 08:41 schreef Vicky het volgende:
goed.. koekenhuisjes komen er hier dus niet in
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |