goeiavond.quote:
haha dat had ik ook al bedacht ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
je zult zien dat veel dingen zich heus oplossen. En geen beter excuus voor een hulp in de huishouding bijvoorbeeld.![]()
ik vind Herman Brood leuker om te zien dan Daniel boussevain eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef sjak het volgende:
En Herman Brood, dat is lang geleden...
Het gaat lekker, ben alleen heel erg druk. Ik heb ook besloten om in de avonden en weekenden minder te werken. Dat kan alleen als ik mijn computer niet aanzet, vandaar. Zelfbescherming dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
Haha! Zal ik eens eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
Zie je, nou doe je het weer!
verhuizen naar een middellandsezee-land!quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Wel onwijs makkelijk, geen strijd met naar bed.
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zit anders nog aardig rechtop hoor.
ah, party animalquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
"Wij" hadden feest vanavond. De Bepski heeft gewoon tot 23.00 uur doorgeknald. Toen ik haar net de pyjama aantrok gingen de ogen al op half 7 en toen hij aan was lag ze in coma
.
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[..]
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).
kruikje maken!quote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.koude vloeren, enkel glas, bloemen om de ramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |