goeiavond.quote:
haha dat had ik ook al bedacht ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
je zult zien dat veel dingen zich heus oplossen. En geen beter excuus voor een hulp in de huishouding bijvoorbeeld.![]()
ik vind Herman Brood leuker om te zien dan Daniel boussevain eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef sjak het volgende:
En Herman Brood, dat is lang geleden...
Het gaat lekker, ben alleen heel erg druk. Ik heb ook besloten om in de avonden en weekenden minder te werken. Dat kan alleen als ik mijn computer niet aanzet, vandaar. Zelfbescherming dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar wel ff lekker. vind ik dan. Alles goed met u? Lang niet gezien.
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Eigenlijk moeten ze bij die clip de kop van Daniel Boissevain erop zetten.
Was het leuk/goed om naar de luisteren en plezierig om te zien
Haha! Zal ik eens eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
Zie je, nou doe je het weer!
verhuizen naar een middellandsezee-land!quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Wel onwijs makkelijk, geen strijd met naar bed.
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zit anders nog aardig rechtop hoor.
ah, party animalquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef k_i_m het volgende:
"Wij" hadden feest vanavond. De Bepski heeft gewoon tot 23.00 uur doorgeknald. Toen ik haar net de pyjama aantrok gingen de ogen al op half 7 en toen hij aan was lag ze in coma
.
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef trui het volgende:
[..]
ik ook heur. maar ik denk er sterk over me zometeen een kwartslag te draaien. (nadat ik een verdieping hoger geklommen ben).
kruikje maken!quote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik ga zo ook maar eens die kant op geloof ik. Het lokt alleen niet, de kou in enzo.koude vloeren, enkel glas, bloemen om de ramen.
Dat zijn de leukste feestjesquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef k_i_m het volgende:
Ja, het was achteraf toch nog onverwacht erg gezellig.
Daar was de halve liter icetea voorquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hoop het van harte met je mee. Drink twee glazen water voor je gaat slapen, helpt.
Beetje laat antwoord, maar het is Puerto Rico.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:47 schreef sjak het volgende:
Oeh Be, doe mij dat uitzicht ook maar. Waar ben je?
* sjak is vreselijk, maar dan ook vreselijk jaloers!quote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord, maar het is Puerto Rico.![]()
Winterbandenquote:Op zondag 19 december 2010 08:48 schreef Vicky het volgende:
ik schoof weg toen ik ging parkeren
Ik ga echt NOOIT meer rijden in de sneeuw! Er reden een paar van die achterlijke achter me die met 50 langs me wilde sjeesen.
Ook dit maakt weer uit...quote:Op zondag 19 december 2010 10:46 schreef Vicky het volgende:
ik ehb winterbanden
oh nee, all season banden
Hahahahahaquote:Op zondag 19 december 2010 11:10 schreef moussy het volgende:
Mijn slotjes steken buiten de auto, die zijn iedere dag bevrorenen zo'n hendig sjiek spuitbusje met slotontdooier? Die ligt in mn auto
yep, of vanaf de achterbankquote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Lois het volgende:
moet ik elegant over de versnellingspook heen hupsen om uberhaupt te kunnen starten en dan is het nog maar de vraag of ik wegkom met al die sneeuw hier.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga hier stuk van het lachen; de kinderen proberen sleetje te rijden maar die slee verdwijnt gewoon onder de sneeuw als beppie er op gaat zitten. Dan probeert oudste te trekken maar binnen een meter wordt ze er alweer afgeveegd. En blijven proberen
Foto!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Webkim het volgende:
Op het andere forum waar ik kom begon iemand van hier een sneeuwengelen in bikini -topic.
Dus daar lag ik net. In de tuin.![]()
Thomas vond het niks. "Neeeee mama, niet naar búiten in je blóótje!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |