Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je dat überhaupt filmt met zo'n dashboard camera en dan gaat natrekken heb je toch helemaal niks te doen
Dat fietspad is spiegel-glad.quote:Verder zie ik niet in wat het met driften te maken heeft en.... waarom fietsen die mensen op de weg terwijl er een fietspad naast staat?
Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!
[..]
Dat fietspad is spiegel-glad.
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.
Poging tot moord slaat natuurlijk helemaal nergens op he
Welk model/uitvoering zoek je?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor een BMW? Duitse autosite, marktplaats, autotrack of andere sites?
Deze man wordt zeker niet gepakt want dat is geen geldig bewijsmateriaal. Te hard rijden is geen meting voor gedaan en dat z'n wagen vol met drugs zit slaat nergens op. Hij kan wel een boete krijgen voor z'n verlopen APK, maar dat gaat allemaal automatisch. Theoretisch mag je je APK 2 maanden laten verlopen, zo lang je er maar niet niet mee rijdt.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:
[..]
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.
Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.
Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
Mooie bimmerquote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]ik heb nu ook een BMW
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!
Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:
[..]
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.
Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.
Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
Een beamer is zo'n ding:quote:
Idioot? De enige idioot is die X5 rijder. En jij als aanhanger van die X5 rijder valt daar ook onderquote:Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.
Het is geen nette actie van die X5, maar die fietsers kan ie van ruime afstand zien en gezien de groothoeklens die gebruikt is lijkt het waarschijnlijk allemaal wat krapper dan het in werkelijkheid was. Die fietsers rijden ook gewoon rustig door en flippen niet de pan uit.
Je stellingen over de snelheid en drugs raken helemaal kant noch wal.
Nee een 4.4 is best traagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wind mee had want een X5 kan volgens mij niet zo hard.
Nee, asociaal rijgedrag goed praten is goedquote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef k_man het volgende:
Wat lief dat jullie de troll zoveel aandacht geven.
Dat komt omdat er, afgezien van jou, geen users komen met een BMW-fiets.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik wilde het alleen even melden, haal 'm nu weer uit m'n AT'saangezien 't een auto topic is blijkbaar
Ik heb, naast de luukse wagen, een F650GSquote:Op zondag 2 januari 2011 14:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat komt omdat er, afgezien van jou, geen users komen met een BMW-fiets.
...
Rij je daarmee ook als het sneeuwt?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb, naast de luukse wagen, een F650GS [ afbeelding ]
Ook geen spyke's?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Hyperdude het volgende:
Tuurlijk niet.
Geen winterbanden (meer)verkrijgbaar.
Was ff paar dagen weg, maar hier alsnog de info als je er iets aan hebt:quote:
Het liefst een 3-serie en dan 1 type voor de nieuwe, de 318/316 vanaf 2001. Dat vind ik toch wel een mooie auto als je jong bent.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Welk model/uitvoering zoek je?
Wat wil je uitgeven?
Voor zwaarder gemotoriseerde modellen zou ik alleen al vanwege de veel grotere keuze in Duitsland gaan kijken. Voor een E36 van ¤1000 loont die moeite volgens mij niet echt.
Styling 5quote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand de originele maten van BMW e30 325i 15" BBS velgen? Ik zie een mooie deal maar ik moet wel de maten hebben (ET en J, verkoper weet het niet). Banden zijn 195 en 205 dus ik schat 7j, maar de ET?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het liefst een 3-serie en dan 1 type voor de nieuwe, de 318/316 vanaf 2001. Dat vind ik toch wel een mooie auto als je jong bent.
En anders gewoon een 5-serie vanaf 2003 ofzo? Maar die zullen wel te duur zijn..
Dat is de E46.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het liefst een 3-serie en dan 1 type voor de nieuwe, de 318/316 vanaf 2001. Dat vind ik toch wel een mooie auto als je jong bent.
En anders gewoon een 5-serie vanaf 2005 ofzo? Maar die zullen wel te duur zijn..
Ik haal de qoute en edit knop altijd door elkaar, zoals je ziet is de geqoute 2de met 2003 erin en die andere 2005.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom quote je je eigen post na een uur? Moeten we voortaan sneller antwoorden ofzo?
Bovendien stelde je niet eens een vraag.
En waar zou ik moeten zoeken, ik heb de site Gaspedaal.nl ook gevonden erg handig.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is de E46.
Prijzen varieren van ~5.000 voor een beetje redelijke 4deurs tot ~10.000 voor een coupé in (meer dan) prima staat.
Heb je van de dealer niet zo'n mooi, leren tasje gekregen met een litertje olie?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:26 schreef nelisb het volgende:
Het lampje check olie is afgelopen donderdag gaan branden bij m'n BMW 320 E90.
heb na donderdag nog zo'n 500 km gereden.
Welke olie kan erin? Of kan ik het beste bij de garage langsgaan? Garage was dicht vrijdag, zaterdag en zondag.
Hoeveel km zou ik in principe kunnen rijden met dat lampje aan? Lampje = check oliepeil.
Bel de BMW-dealer en leg de vraag daar even neer.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:29 schreef nelisb het volgende:
Geen BMW dealer. Maar een garage die alleen Audi, BMW en Mercedes verkoopt.
Helaas.
Je kunt overwegen een auto uit Duitsland te halen, dan zijn mobile.de en autoscout24.de handige sites.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En waar zou ik moeten zoeken, ik heb de site Gaspedaal.nl ook gevonden erg handig.
Dit. Het lijkt veel rompslomp, maar het valt mee. Je kunt daar voor hetzelfde geld als hier vaak een uitgebreider uitgevoerde auto krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt overwegen een auto uit Duitsland te halen, dan zijn mobile.de en autoscout24.de handige sites.
Jep. Meer opties e.d., wel goed zoeken en de auto's die enkel voor de export zijn lekker laten staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit. Het lijkt veel rompslomp, maar het valt mee. Je kunt daar voor hetzelfde geld als hier vaak een uitgebreider uitgevoerde auto krijgen.
En waar moet ik berekenen wat ik voor een bepaalde auto moet betalen om hem uit Duitsland in Nederland te krijgen, totale kosten?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Meer opties e.d., wel goed zoeken en de auto's die enkel voor de export zijn lekker laten staan.
De hele invoer duurt een week of twee à drie, maar dat komt voornamelijk door wachttijden. De invoer zelf is een uurtje naar de RDW/Douane en een paar formuliertjes invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |