abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90717095
Driften met de BMW X5:

DRIFTEN
pi_90723081
Als je dat überhaupt filmt met zo'n dashboard camera en dan gaat natrekken heb je toch helemaal niks te doen :')

Verder zie ik niet in wat het met driften te maken heeft en.... waarom fietsen die mensen op de weg terwijl er een fietspad naast staat?
Facts don't care about your feelings
pi_90725025
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je dat überhaupt filmt met zo'n dashboard camera en dan gaat natrekken heb je toch helemaal niks te doen :')
Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!

quote:
Verder zie ik niet in wat het met driften te maken heeft en.... waarom fietsen die mensen op de weg terwijl er een fietspad naast staat?
Dat fietspad is spiegel-glad.
pi_90727167
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:

[..]

Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!

[..]

Dat fietspad is spiegel-glad.
Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.

Poging tot moord slaat natuurlijk helemaal nergens op he :')
pi_90733905
Waar kan ik het beste kijken voor een BMW? Duitse autosite, marktplaats, autotrack of andere sites?
If not now, then when.
pi_90736846
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.

Poging tot moord slaat natuurlijk helemaal nergens op he :')
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.

Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.

Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
  zondag 2 januari 2011 @ 09:37:43 #207
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90736866
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor een BMW? Duitse autosite, marktplaats, autotrack of andere sites?
Welk model/uitvoering zoek je?
Wat wil je uitgeven?

Voor zwaarder gemotoriseerde modellen zou ik alleen al vanwege de veel grotere keuze in Duitsland gaan kijken. Voor een E36 van ¤1000 loont die moeite volgens mij niet echt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_90737414
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:

[..]

Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.

Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.

Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
Deze man wordt zeker niet gepakt want dat is geen geldig bewijsmateriaal. Te hard rijden is geen meting voor gedaan en dat z'n wagen vol met drugs zit slaat nergens op. Hij kan wel een boete krijgen voor z'n verlopen APK, maar dat gaat allemaal automatisch. Theoretisch mag je je APK 2 maanden laten verlopen, zo lang je er maar niet niet mee rijdt.

Oh ja, als hij die fietsers had geraakt dan waren ze dood? Ik rij elke dag langs fietsers, niet altijd met die snelheid, maar wel met zulke afstanden. Soms nog wel dichterbij. Als ik die raak zijn ze wellicht ook dood... EN? Wat loop je hier nou eigenlijk te janken man.
pi_90738234

8-) ik heb nu ook een BMW :+
Ja doei.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:32:58 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90738364
tvp voor het filmpje.
pi_90738549
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

8-) ik heb nu ook een BMW :+
Mooie bimmer 8-)
pi_90738626
quote:
Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Mooie bimmer 8-)
Bimmer was toch juist de auto? :P
pi_90738993
Bimmer is auto, Beamer is motor :Y
Ja doei.
pi_90739122
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, met een beamer kijk je films. Beemer is motor.
pi_90739182
Oh nee he krijgen we dit gezeik weer :') maar jullie hebben gelijk. Ik vond op een andere website nog een duidelijkere omschrijving:

Bimmer - proper accepted slang for BMW cars. Most people don't know this.
Beamer/Beemer - proper accepted slang for BMW motorcycles. You will hear this term used incorrectly by many people.
Bummer - When you get a speeding ticket.

:')
  zondag 2 januari 2011 @ 12:04:15 #217
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_90739228
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:

[..]

_O- :')

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:

[..]

Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.
Het is geen nette actie van die X5, maar die fietsers kan ie van ruime afstand zien en gezien de groothoeklens die gebruikt is lijkt het waarschijnlijk allemaal wat krapper dan het in werkelijkheid was. Die fietsers rijden ook gewoon rustig door en flippen niet de pan uit.
Je stellingen over de snelheid en drugs raken helemaal kant noch wal.
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Een beamer is zo'n ding:
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_90739296
nou ja, ik wilde het alleen even melden, haal 'm nu weer uit m'n AT's :+ aangezien 't een auto topic is blijkbaar 8-)
Ja doei.
pi_90740120
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef Mikkie het volgende:

Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.
Het is geen nette actie van die X5, maar die fietsers kan ie van ruime afstand zien en gezien de groothoeklens die gebruikt is lijkt het waarschijnlijk allemaal wat krapper dan het in werkelijkheid was. Die fietsers rijden ook gewoon rustig door en flippen niet de pan uit.
Je stellingen over de snelheid en drugs raken helemaal kant noch wal.

Idioot? De enige idioot is die X5 rijder. En jij als aanhanger van die X5 rijder valt daar ook onder ;)
En als je het filmpje hebt gezien zie je dat hij in de bocht ging inhalen dus hij heeft die fietsers nooit gezien. En kijk eens naar dat snelheidsverschil. Ik denk dat hij ook wind mee had want een X5 kan volgens mij niet zo hard.
pi_90740331
Zucht :Z
pi_90740397
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht :Z
Ik ben blij dat je het met me eens bent. Gelukkig nieuwjaar overigens ;)
pi_90742059
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook wind mee had want een X5 kan volgens mij niet zo hard.
Nee een 4.4 is best traag :')
pi_90742204
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:28 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Nee een 4.4 is best traag :')
Nou zo met wind mee lijkt het aardig snel ja.
pi_90742469
Wat lief dat jullie de troll zoveel aandacht geven. :)
pi_90742500
Ik ben er toch mee gestopt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')