Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je dat überhaupt filmt met zo'n dashboard camera en dan gaat natrekken heb je toch helemaal niks te doen
Dat fietspad is spiegel-glad.quote:Verder zie ik niet in wat het met driften te maken heeft en.... waarom fietsen die mensen op de weg terwijl er een fietspad naast staat?
Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!
[..]
Dat fietspad is spiegel-glad.
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik kan vanaf hier niet zien of dat fietspad glad is, nog zou ik dan niet op de weg gaan fietsen maar ja. Dan is de weg blijkbaar niet glad anders kan je beter op het fietspad blijven. Ja, die inhaalactie is wat roekeloos, maar er was nog ruimte zat, je ziet de fietsers niet eens uitwijken.
Poging tot moord slaat natuurlijk helemaal nergens op he
Welk model/uitvoering zoek je?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor een BMW? Duitse autosite, marktplaats, autotrack of andere sites?
Deze man wordt zeker niet gepakt want dat is geen geldig bewijsmateriaal. Te hard rijden is geen meting voor gedaan en dat z'n wagen vol met drugs zit slaat nergens op. Hij kan wel een boete krijgen voor z'n verlopen APK, maar dat gaat allemaal automatisch. Theoretisch mag je je APK 2 maanden laten verlopen, zo lang je er maar niet niet mee rijdt.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:
[..]
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.
Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.
Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
Mooie bimmerquote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]ik heb nu ook een BMW
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Afketser het volgende:
[..]
Dit soort randdebielen worden wel opgepakt. Dit is toch gewoon een poging tot moord!!
Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:34 schreef Afketser het volgende:
[..]
Deze man wordt op zeker gepakt en dan zal hij wel een fikse boete krijgen en hopelijk een paar jaartjes lik. Auto is ook niet APK gekeurd dus dat komt er ook nog bij. Wellicht zat z'n wagen vol drugs.
Die X5 bestuurder zou alleen al zijn rijbewijs kwijt zijn vanwege het veels te hard rijden.
Als hij de fietsers had geraakt dan waren ze dood. Als was dat niet zijn opzet dan nog had hij heel wat jaartjes gezeten.
Een beamer is zo'n ding:quote:
Idioot? De enige idioot is die X5 rijder. En jij als aanhanger van die X5 rijder valt daar ook onderquote:Op zondag 2 januari 2011 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Man doe toch eens normaal. Idioot. Je fantasie gaat compleet met je op de loop.
Het is geen nette actie van die X5, maar die fietsers kan ie van ruime afstand zien en gezien de groothoeklens die gebruikt is lijkt het waarschijnlijk allemaal wat krapper dan het in werkelijkheid was. Die fietsers rijden ook gewoon rustig door en flippen niet de pan uit.
Je stellingen over de snelheid en drugs raken helemaal kant noch wal.
Nee een 4.4 is best traagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wind mee had want een X5 kan volgens mij niet zo hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |