- kentekenpapieren/overschrijven (~¤100/¤150 met APK).quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En waar moet ik berekenen wat ik voor een bepaalde auto moet betalen om hem uit Duitsland in Nederland te krijgen, totale kosten?
Specs?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag mijne kopen 318ci uit 2002 voor 10k![]()
[ afbeelding ]
10k voor een 318ci? Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Je mag mijne kopen 318ci uit 2002 voor 10k![]()
[ afbeelding ]
Voor 10k heb je een goede 6-cylinder, niet een afgetrapte. Gezien de markt (en dan houd ik het nog bij de Nederlandse) zou je er rond de ¤6.000/¤6.500 voor kunnen krijgen, max. Althans, vergelijkend met andere modellen die ik heb bekeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm het is de nieuwe 318ci dus met 2.0 motor (143 pk, 9.3 sec. naar 100). Km stand 203.000.
- Airco (climate control) (stuk)
- 16:9 Navigatie
- Parkeersensor (PDC) (stuk)
- Regensensor
- Lichtsensor
- Cruise control
- Airbags voor, zij, gordijn (6 stuks)
- Alarm klasse 3
- Etc.
18 inch velgen met continental banden 225 voor, 255 achter. Ik ben de tweede eigenaar. BMW onderhouden (dealer / specialist) alle facturen en boekjes aanwezig.
Ik noem maar even een prijs uit de losse pols, maar als je goed kijkt is de 318ci echt niet per se goedkoper dan de 6-cilinders. Veel mensen hoeven geen 6-cilinder, maar rijden liever wat zuiniger en betalen minder kosten aan verzekering etc. Voor het geld dat ik deze auto kocht kon ik ook makkelijk een 325ci kopen (sommige zelfs goedkoper) maar deze was van de eerste eigenaren en ik heb liever een goede 4-cilinder dan een afgetrapte 6
Ik dacht dat jij 'm net had!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Mikkie het volgende:
Als je een goede prijs geeft heb ik ook nog wel een 320d uit 2001 met 150k op de teller voor je in de aanbieding.
6000 ben je niet lekker ofzo. Als je ff op marktplaats zoekt naar E46 coupe uit 2002 dan zie je dat de meeste rond de 9k tot 13k zitten. Een enkele is 6000. Ja de 318's zijn wat goedkoper, maar als ik bijv. een vergelijkende auto zoek dan vind ik bijv.:quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor 10k heb je een goede 6-cylinder, niet een afgetrapte. Gezien de markt (en dan houd ik het nog bij de Nederlandse) zou je er rond de ¤6.000/¤6.500 voor kunnen krijgen, max. Althans, vergelijkend met andere modellen die ik heb bekeken.
De hele eerste pagina die ik nu snel vind is gevuld met auto's rond de ¤ 6.500, en daar (oké, meer richting de 7 dan de 6 ) zaten ze ook op toen ik 3 weken geleden intensief aan het kijken was.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
6000 ben je niet lekker ofzo. Als je ff op marktplaats zoekt naar E46 coupe uit 2002 dan zie je dat de meeste rond de 9k tot 13k zitten. Een enkele is 6000. Ja de 318's zijn wat goedkoper, maar als ik bijv. een vergelijkende auto zoek dan vind ik bijv.:
http://link.marktplaats.nl/389857336
Oke, hij heeft leer, maar ik mooiere velgen
Maar ik zeg ook niet dat ik hem per se verkoop, maar alles heeft een prijs he
Klopt helemaalquote:
Ik moet wel een beetje power in de motor hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is de oude motor, trager en minder zuinig. Maar als je toch net je rijbewijs hebt is dat niet zo'n probleemSedans zijn sowieso goedkoper dan coupe's dus je kan voor hetzelfde geld dan vaak meer opties verwachten. Die zwarte nieren en smoke shit vind ik niet mooi maar ieder z'n smaak
Ook die 5-serie velgen vind ik niks, mijne met wel ruimte ertussen zijn toch wat netter
. Eibach pro kit heb ik ook
Mits goed onderhouden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En in principe is het toch niet erg als een auto de 200+ gepasseerd is? Mijn pa zegt dat ik beter een auto van rond de 150+ of minder kan kopen maar met 200+ kan die toch nog genoeg KM's rijden?
Volgens mij was chrome standaard bij 6-cil en niet bij 4-cil.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Anne het volgende:
Zijn die verchroomde lijsten standaard bij die BMW 323ci Coupe?
6cyl's was het standaard.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Anne het volgende:
Zijn die verchroomde lijsten standaard bij die BMW 323ci Coupe?
Wil je svp eerst leren rijden voordat je een auto koopt met veel PK's en achterwielaandrijving?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check dit dan:
http://link.marktplaats.nl/401815258
Alleen zo weinig PK.. heb binnenkort mijn rijbewijs (3 weken).
Nah, dat hoeft niet altijd. Ik ben met m'n Bimmer juist rustiger gaan rijden dan ik met m'n Almera deed. Die kreeg altijd vrij snel op z'n flikker en daar heb ik goed mee doorgereden. In m'n BMW doe ik over het algemeen veel rustiger. Meer cruisen, minder te hard rijden etc.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij was chrome standaard bij 6-cil en niet bij 4-cil.
150.000 is een betere km-stand dan 200.000, maar het zegt niet altijd wat. Hangt er natuurlijk vanaf HOE er mee gereden is en of snelweg / binnenstad. Ik kocht mijn auto op 156.000 km ongeveer en van de eerste eigenaar, altijd dealer en specialist onderhouden. Dat is al heel wat anders dan zo'n 323ci die jij post met 6 eigenaren en meer dan 2 ton op de teller
Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik mn rijbewijs net had kon ik geen snelle auto nemen want dan ben je idd een fortuin kwijt aan verzekering. Het is ook niet zo verstandig, geloof me. In BMW's ga je automatisch scheuren en als je nog niet zo goed kan rijden heb je hem zo tegen een paalof erger.
De opmerking van Yoshi over verzekering en pk's deel ik wel. Ik betaal nu met een paar schadevrije jaren alsnog 60 euro in de maand voor WA+, maar zonder schadevrije jaren en als jong broekie ben je gewoon aan de beurt en trekken ze je het vel over de oren. Overschat jezelf ook niet en ga niet meteen voor 200+pk. Aan rond de 100pk heb je in je eerste auto meer dan genoeg. Dat heeft te maken met een gebrek aan rijvaardigheid, jeugdige zelfoverschatting en een kostenplaatje.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En in principe is het toch niet erg als een auto de 200+ gepasseerd is? Mijn pa zegt dat ik beter een auto van rond de 150+ of minder kan kopen maar met 200+ kan die toch nog genoeg KM's rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |