bij die 2 is het fusten, zo uitgehold zijn die holen inmiddelsquote:
zo niet grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
sorry voor de speling, maar wat een aidsstem.
Ik snap vrouwen hun handtas sowieso niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap alleen haar handtas niet zo... heeft ze alleen maar last van.
ze bedoelde Rene heeft aids een gezicht en stem gegeven, hij kwam als 1 van de eerste ermee naar buiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
Nee echt waar, zal wel voor mijn tijd zijn denk ikquote:
ja, te erg hoor.quote:
i'm mr red en ben met aids besmetquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
I'm mister rood,
ik heb aids, nu ga ik dood.
dat zongen we vroeger altijd. zou ik nu nooooooooooit meer doen
Eerste keer dat ik bewust werd van het concept doodquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap dat je hiervoor te jong bent.. Check dit maar:
Mijn broer zong ook zulke iets jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
I'm mister rood,
ik heb aids, nu ga ik dood.
dat zongen we vroeger altijd. zou ik nu nooooooooooit meer doen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
i'm mr red en ben met aids besmet
Kijk maar uit dat jij het niet krijgt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ah een gezicht, ik verstond in gezicht. Dat maakt een hoop duidelijk ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze bedoelde Rene heeft aids een gezicht en stem gegeven, hij kwam als 1 van de eerste ermee naar buiten.
Ik vind het ook leuk dat ze er was, alleen dit nummer Mr. Blue vind ik ruk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een keer een documentaire over haar gezien en wat ze allemaal achter de schermen voor het rode kruis doet, is pittige tante hoor.
Dat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Heeft Freddie Mercury ook een aidsstem?
niet best die reacties.
Daar zijn het vrouwen voor. Moet je nu toch wel snappen . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ik snap vrouwen hun handtas sowieso niet.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bewust werd van het concept dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |