Het fisten begint weerquote:
Sorry, maar gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
sorry voor de speling, maar wat een aidsstem.
heb een keer een documentaire over haar gezien en wat ze allemaal achter de schermen voor het rode kruis doet, is pittige tante hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:38 schreef peaceman het volgende:
Butnummer dit, maar toch leuk dat het koningshuis weer aanwezig was.
bij die 2 is het fusten, zo uitgehold zijn die holen inmiddelsquote:
zo niet grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik snap vrouwen hun handtas sowieso niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik snap alleen haar handtas niet zo... heeft ze alleen maar last van.
ze bedoelde Rene heeft aids een gezicht en stem gegeven, hij kwam als 1 van de eerste ermee naar buiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
Nee echt waar, zal wel voor mijn tijd zijn denk ikquote:
ja, te erg hoor.quote:
i'm mr red en ben met aids besmetquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
I'm mister rood,
ik heb aids, nu ga ik dood.
dat zongen we vroeger altijd. zou ik nu nooooooooooit meer doen
Eerste keer dat ik bewust werd van het concept doodquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap dat je hiervoor te jong bent.. Check dit maar:
Mijn broer zong ook zulke iets jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
I'm mister rood,
ik heb aids, nu ga ik dood.
dat zongen we vroeger altijd. zou ik nu nooooooooooit meer doen
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
i'm mr red en ben met aids besmet
Kijk maar uit dat jij het niet krijgt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ah een gezicht, ik verstond in gezicht. Dat maakt een hoop duidelijk ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze bedoelde Rene heeft aids een gezicht en stem gegeven, hij kwam als 1 van de eerste ermee naar buiten.
Ik vind het ook leuk dat ze er was, alleen dit nummer Mr. Blue vind ik ruk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een keer een documentaire over haar gezien en wat ze allemaal achter de schermen voor het rode kruis doet, is pittige tante hoor.
Dat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Heeft Freddie Mercury ook een aidsstem?
niet best die reacties.
Daar zijn het vrouwen voor. Moet je nu toch wel snappen . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
Ik snap vrouwen hun handtas sowieso niet.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik bewust werd van het concept dood
neem de wereld niet zo serieus, alles wat gemeend lijkt te zijn is niet gemeend. Als je je erin verdiept dan begrijp je me welquote:
gewoon niet op reageren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef Miam het volgende:
Heeft Freddie Mercury ook een aidsstem?
niet best die reacties.
Mannen moeten vrouwen niet willen snappen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar zijn het vrouwen voor. Moet je nu toch wel snappen . . .![]()
Uberhaupt schelden met ziektes..quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste mensen, Laten we niet met Aids schelden..
nee, misschien kan ik me er beter niet in mengen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
GOEDEMORGEN, dat heeft ze ook wel eens gei.. oh laat maar.
Ekdom.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef Dos37 het volgende:
Wie zit er tussen 2 en 6, ik moet iemand naar het vliegveld brengen dus?
Volgens mij net geen 2 meter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Die Coen is wel heel erg lang zeg
Er staan ook alleen maar midgets om hem heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Die Coen is wel heel erg lang zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |