Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt weer supertog gisterenavond
Ja, ik heb heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt weer supertof gisterenavond
Ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond het echt weer supertof gisterenavond
Nu pas?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog op visite bij schoonouders
Net de kerstboom opgetuigd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga me straks op de bank nestelen met een film die wel werkt
Welke film?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga me straks op de bank nestelen met een film die wel werkt
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Geen enkele kerstversiering verder, alleen een boom
Saaaaaai!!!!
Hier staat hij ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog op visite bij schoonouders
Net de kerstboom opgetuigd
wel met ballenen slingers?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Geen enkele kerstversiering verder, alleen een boom
Saaaaaai!!!!
Ik heb er nog een heleboel die ik moet zienquote:
Ik nu Collateral Damage tot Jochem begintquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zitten hier de polarexpress te kijken
Ook leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zitten hier de polarexpress te kijken
ik wel, vind het altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb niets aan kerstversiering whatsoever in huis
Is het ook welquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel, vind het altijd wel gezellig
Ik heb Shutter Island in de bios gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er nog een heleboel die ik moet zienNu op de nominatie:
A single man
Easy A (chick flick)
Shutter Island
The Social Network
The Town
Creepy hoor ik netquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb Shutter Island in de bios gezien.Goedenfillem.
Als het donker is en de wind om het huis giertquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Creepy hoor ik net![]()
Misschien dat ik die tot het laatst bewaar vanavond
Om vervolgens met het licht aan te slapen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Creepy hoor ik net![]()
Misschien dat ik die tot het laatst bewaar vanavond
Doe ik altijd, volgens mij leeft er een monster onder mijn bed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Om vervolgens met het licht aan te slapen?
Woooooeii inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het donker is en de wind om het huis giert
Ja, of ik blijf wakker tot het weer licht isquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Om vervolgens met het licht aan te slapen?
Maar er is meer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Ik heb blauwe bessen thee, de thee is rood
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
Ik heb blauwe bessen thee, de thee is rood
Jaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
En ik heb een doos snoep naast me
Lekker kneuterig keutel avondje
Vast niet, je wilt van alles doen, maar hebt maar 2 armenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat maar
Wordt vast verkeerd opgevat
Ik vond die ondertitelingen wel leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Bart ik vind het nog niet leuk tot nu toe
Dat heb ik gemist, was ik in de keuken denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vond die ondertitelingen wel leuk.
Whahahaha epischquote:
Ja, je trapte er in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie lopen me te zieken he.. zeggen dat er sneeuw mijn kant op komt
Niet dus
Dus datquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet, je wilt van alles doen, maar hebt maar 2 armen
er wordt nog wel een sneeuw verwachtquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie lopen me te zieken he.. zeggen dat er sneeuw mijn kant op komt
Niet dus
Maar niet in Delfzijlquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er wordt nog wel een sneeuw verwacht
Hij is niet te druk nu, maar jezus wat een mafkeesquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Korenslag moet ff opschieten dan kunnen we ook overschakelen
Ik heb hem een keer live gezien, geweldig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is niet te druk nu, maar jezus wat een mafkees
Ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is niet te druk nu, maar jezus wat een mafkees
Veel plezierquote:
Veel plezier lieverdquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Nou het is hier wel gezellig in ieder geval![]()
Ik ga een film kijken, tjuus
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Nou het is hier wel gezellig in ieder geval![]()
Ik ga een film kijken, tjuus
Hey Bos, wat is er?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
Die ringtones spreekt hij in Symph voor zijn vader
Tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Net even naar het Glazen huis geweest met o.a. Vaduz, was wel leuk. Ze zijn ook even hier geweest enzo.
Oke, goed zo, alleen een beetje jammer dat niet iedereen meer mee is gegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Net even naar het Glazen huis geweest met o.a. Vaduz, was wel leuk. Ze zijn ook even hier geweest enzo.
Ja, ach maakt niet uit. Dit was goed zo voor me. Misschien zelfs wel ideaal voor mij persoonlijk, zo weinig mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, goed zo, alleen een beetje jammer dat niet iedereen meer mee is gegaan.
O voor jou welquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ach maakt niet uit. Dit was goed zo voor me. Misschien zelfs wel ideaal voor mij persoonlijk, zo weinig mensen.
Ik heb een aantal keer hier in het topic gevraagd wanneer ze naar het Glazen huis wilden, als daar geen reactie op komt, is voor mij de kous afquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O voor jou wel
Maar voor de anderen jammer dat daar niks tegen gezegd is
Ja ik lig dubbelquote:
Graseter en charmed zouden ook meegaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer hier in het topic gevraagd wanneer ze naar het Glazen huis wilden, als daar geen reactie op komt, is voor mij de kous af
Laat maar Bartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel tof van ons dat we dat gewoon ontopic vertellen.
Charmed heeft volgens mij gezegd dat ze de reis niet kan betalen van Gras weet ik het niet. Shoot me if I'm wrongquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Graseter en charmed zouden ook meegaan
Alleen c_a heeft aan mij gevraagd of ik mee wou.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Charmed heeft volgens mij gezegd dat ze de reis niet kan betalen van Gras weet ik het niet. Shoot me if I'm wrong
Ik wil ook zo'n broekquote:
Ik schiet nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Charmed heeft volgens mij gezegd dat ze de reis niet kan betalen van Gras weet ik het niet. Shoot me if I'm wrong
Ik ben live geweest naar een andere show, heb zo'n buikpijn gehad van het lachenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
Eigenlijk is ie best wel enorm goed en grappig.
Ja geniaalquote:
Ja zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schiet niet
Maar fijn dat je het naar je zin gehad hebt
Kloptquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een datum geprikt. 18 december.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt
Maar er wilde nog meer mensen mee en er moest dus nog een datum geprikt worden
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er is een datum geprikt. 18 december.
Dat heb ik dan gemist sorry,, maar ik ben dan ook geen regelneef ik hoorde van Vaduz dat hij zaterdags wilde gaan (volgens mij) en ik vond dat prima. Maar als er nog andere mensen een andere keer willen gaan, kan natuurlijk best. of nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt
Maar er wilde nog meer mensen mee en er moest dus nog een datum geprikt worden
Kan jij niks aan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist sorry,, maar ik ben dan ook geen regelneef ik hoorde van Vaduz dat hij zaterdags wilde gaan (volgens mij) en ik vond dat prima. Maar als er nog andere mensen een andere keer willen gaan, kan natuurlijk best. of niet![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge...wat een gedoe weer zeg....
Misschien moeten we de maart-meet even opnieuw gaan indelen, in de zin van wie gaat er mee en wie niet. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat het in deze samenstelling erg gezellig gaat worden namelijk.
Doei mopquote:
Geniaal gewoonquote:
O lekker, zo'n pizzasnijder is echt ideaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Overigens vanavond ook mijn eerste kerstpakket thuis gekregen. Het winter verrassingspakket met allemaal voedingsproducten er in Van Chips tot chocola en van ministronesoep tot wijn en een pizzasnijder![]()
Ja zeker als je die er al een hebt liggen hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
O lekker, zo'n pizzasnijder is echt ideaal
Ik heb er ook 2quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker als je die er al een hebt liggen hier![]()
Eigenlijk heb ik er nu 3. Maar die ene heb ik maar bij mijn vader teruggelegd heb genoeg keukenspullen van de instelling hier liggenquote:
klinkt goed dat pakketquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Overigens vanavond ook mijn eerste kerstpakket thuis gekregen. Het winter verrassingspakket met allemaal voedingsproducten er in Van Chips tot chocola en van ministronesoep tot wijn en een pizzasnijder![]()
Ja geweldig hequote:
Zelfgemaakte pizza.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef Bos81 het volgende:
En ik eet niet zo heel vaak pizza
Gemiddeld 1 keer in de 2-3 maanden ofzo .
WEl allemaal onbekende merken en ik had licht gehoopt op iets anders bruikbaars een muts of iets dergelijks want het heet WInter verrassingspakket. Maar mij hoor je er niet over klagen hoor, ben er wel blij mee.quote:
Er zaten ook 2 pizzadeegvormen bij, dus binnenkort maak ik zelf wel een zelfbelegde pizza.quote:
OMG daar blijf ik om lachen, iedere keer weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die scene in de Shoarma zaak "Y
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
Ons mam heeft vandaag trouwens kennis gemaakt met het forum. (Ze kwam nooit verder dan de FP.)
Ik zo wat dingen laten zien, zegt ze: okay, en dat is grappig?
Ik nog meer laten zien: *heel slecht geacteerd* ja dat is wel grappig ja, ha-ha!
Nou dat wilde ik jullie niet onthouden.
Grappigquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
Ons mam heeft vandaag trouwens kennis gemaakt met het forum. (Ze kwam nooit verder dan de FP.)
Ik nog meer laten zien: *heel slecht geacteerd* ja dat is wel grappig ja, ha-ha!
Die is geweldigquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG daar blijf ik om lachen, iedere keer weer
Ik heb er een paar op dvd, die man is zo goed
Hij komt nu op 1quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook hoor, heerlijkquote:
Er liggen twee katten bovenop me en ik durf niet op te staan voor de afstandbedieningquote:
Awwwwwquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er liggen twee katten bovenop me en ik durf niet op te staan voor de afstandbediening
Ahhhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er liggen twee katten bovenop me en ik durf niet op te staan voor de afstandbediening
GMTAquote:
Awwquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, toch maar even de tv aan. Katten zijn beledigd
Geef ze maar een extra kusjekroel zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
No mercyquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
Graagquote:
Sjeffriequote:
quote:
Al bijna 100kquote:
Ze liepen allebei de kamer uit en ze reageerden niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Geef ze maar een extra kusjekroel zo
Soms moet je wel hèquote:
Ja hahahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze liepen allebei de kamer uit en ze reageerden niet meer
[..]
Soms moet je wel hè![]()
Wat was Najib hier nog jong
Hoiquote:
Ik wou het morgen ook doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, waarom knip ik mijn haar toch altijd zelf
Ja, kijk die winkelquote:
Mooi, ik heb nog een buren nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeuhh ik wilde het niet zien! Nu moet ik ook
Het is zo leuk, schoenenwinkels, cosmetica storesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeuhh ik wilde het niet zien! Nu moet ik ook
quote:
quote:
Ik ga net als Siep een ander account aanmaken. Ik wil niet dat mijn collega's straks zien wat ik onder werktijd doequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nog een buren nodig.
Nee, ik hang ondersteboven en doe puntjes, en dan zit het scheef, maar dan doe ik een week wild met mijn hoofd en zie je het nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar jij kunt het vast wél.
Ik moet naar de kapper en ik weet dat ze haar hoofd schudt als ze me aan ziet komen met mijn verknipte kraaiennest
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga net als Siep een ander account aanmaken. Ik wil niet dat mijn collega's straks zien wat ik onder werktijd doe
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga net als Siep een ander account aanmaken. Ik wil niet dat mijn collega's straks zien wat ik onder werktijd doe
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik hang ondersteboven en doe puntjes, en dan zit het scheef, maar dan doe ik een week wild met mijn hoofd en zie je het niet
Dan zie je toch helemaal niet wat je doetquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohondersteboven knippen kan ik ook nog proberen
Nou en.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zie je toch helemaal niet wat je doet?
Mijn haar is zo lang dan kam ik het helemaal uit en dan pak ik het vast en doe de puntjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dat ga ik morgen ook doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Zeroku het volgende:
Alhoewel ik wel altijd mijn bolletje scheer. Maar dan voor de spiegel.
Ah, dat kan ik misschien de volgende keer ook wel doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn haar is zo lang dan kam ik het helemaal uit en dan pak ik het vast en doe de puntjes
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik misschien de volgende keer ook wel doen.
Ik denk dat het niet echt uitmaakt hoe ik knipquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Is't zo ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt uitmaakt hoe ik knip
Oja, met haar op schouderlengte zal het iets lastiger gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn haar is zo lang dan kam ik het helemaal uit en dan pak ik het vast en doe de puntjes
Coupe bagdadquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, met haar op schouderlengte zal het iets lastiger gaan.
Nou ja mijn haar krult, who will notice
Ik knip nogal slecht jaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik knip nogal slecht jaen dan is de ene kant langer dan de andere kant en moet ik het weer bijknippen en zo gaat het maar door. Met wenkbrauwen epileren is het hetzelfde verhaal soms...
Ja, dat doe ik erna altijdquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, waarom ga je dan niet gewoon naar de kapper
?
Epileren geen probleem hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik knip nogal slecht jaen dan is de ene kant langer dan de andere kant en moet ik het weer bijknippen en zo gaat het maar door. Met wenkbrauwen epileren is het hetzelfde verhaal soms...
quote:
Af en toe.quote:
Vrouwenlogicaquote:
Kom maar op, ik lust je rauwquote:
Als ik faal in scheren roep ik gewoon ons mamquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik faal in scheren roep ik gewoon ons mam.
Ja precies, datquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Hoe je eruit ziet na een explosie?
ik heb ze net gewistquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Graseter het volgende:
Ik heb cookies op mijn wishlist gezet, wie kan ze geven?
Wanneer heb je ze?quote:
Maandag.quote:
Wat raar? Dan is het vakantiequote:
Vakantie? Ik mag nog gewoon tot de 24ste naar school.quote:
Troost je, ik heb helemaal geen vrij meer dit jaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vakantie? Ik mag nog gewoon tot de 24ste naar school.
Geen kerstvakantie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Troost je, ik heb helemaal geen vrij meer dit jaar
Mazzelaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vakantie? Ik mag nog gewoon tot de 24ste naar school.
Als ik mijn tentamens in één keer haal hoef ik pas weer de 24ste naar school.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mazzelaar
Klinkt misschien stom maar ik zou graag met je willen ruilen van vakantie.
3 januari beginnen vind ik zo kut
Nope, ik werk bij een 24 uurs bedrijf, dat gaat maar doorquote:
Ons pap ook, alleen die mag kiezen. Of met kerst werken of met Nieuwjaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik werk bij een 24 uurs bedrijf, dat gaat maar door
toen ik nog dienstindeler was bij Connexxion was de regel: iedereen wekt 1 van de 3 feestdagenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons pap ook, alleen die mag kiezen. Of met kerst werken of met Nieuwjaar.
O nee ik ben administratie dus feestdagen zelf wel, maar ertussen nooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons pap ook, alleen die mag kiezen. Of met kerst werken of met Nieuwjaar.
3? Telt Sinterklaas ook?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik nog dienstindeler was bij Connexxion was de regel: iedereen wekt 1 van de 3 feestdagen
Hmm, da's dan nog een klein pluspuntquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee ik ben administratie dus feestdagen zelf wel, maar ertussen nooit
Ja en mijn collega is nu vrij dus kan ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
3? Telt Sinterklaas ook?
[..]
Hmm, da's dan nog een klein pluspunt.
Nee 2 kerstdagen en nieuwjaarsdag.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en mijn collega is nu vrij dus kan ik niet
Ah, naja ik moet ook met kerst werken, maar vind het zo'n ramp nog niet eens. Eerste kerstdag gaan we toch nooit echt iets speciaals doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee 2 kerstdagen en nieuwjaarsdag.
En ik was altijd wel zo solidair om gewoon ook 1 van de feestdagen een dienst te draaien
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Iedereen kan voetballen
Behalve Willem II
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Iedereen kan voetballen
Behalve Willem II
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja zit op een feestje.. 5 mensen die het hebben gezien
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Ik heb popcorn
Marshmallow smaak![]()
Bennyquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Ik heb popcorn
Marshmallow smaak![]()
Ik heb de extended versions, ik denk dat ik die 1e kerstdag maar weer tevoorschijn haalquote:
die had ik ook, en die zijn gejat kwam ik vorige week achterquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de extended versions, ik denk dat ik die 1e kerstdag maar weer tevoorschijn haal
Dat is het enige waar ik ruzie om had met mijn ex, die mocht hij echt nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik ook, en die zijn gejat kwam ik vorige week achter
ik baal er ook verschrikkelijk vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ik ruzie om had met mijn ex, die mocht hij echt niet
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
'Robert Mikelsons misbruikt door moeder'Goed excuus enzo
.
Ach, nu moeten we zeker medelijden met 'm hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
.
Oke dat zijn verzachtende omstandigheden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
.
uhmmmmmquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
2 films gezienalletwee niet afgekeken. Waar doet me dat aan denken:?
Mij mij mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
2 films gezienalletwee niet afgekeken. Waar doet me dat aan denken
Tja, hij zal er wel gebukt onder gaan, mocht het waar zijn. Maar dat wil nog niet zeggen dat je zelf ook in de fout moet gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke dat zijn verzachtende omstandigheden.
Dubbelvoudig nekschot ipv enkelvoudig nekschot
aan mij, ik val altijd in slaapquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
2 films gezienalletwee niet afgekeken. Waar doet me dat aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |