Spannend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Chav het volgende:
Vandaag voor de 1e keer in mn huissie slapen!
Idd, wat was er aan de hand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Isegrim het volgende:
Wat een absolute verkeerschaos in de stad rond 15u!
Echt bizar, en allemaal opgefokte, agressieve mensen enzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Idd, wat was er aan de hand.
Ik heb er een half uur over gedaan om thuis te komen
Ik dacht dat je een man was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo. Ik heb mij mij opgemaakt, ik ruik lekker, mascara zit goed, lipgloss glimt mooi. Ik ben er klaar voor. Nu moet ik alleen met de Metro naar Hoogvliet, iets waar ik geen zin in heb.
Ben ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man was.
Niet dat je dan geen make-up op mag.![]()
Oh okee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ben ik ook
Ik lul ook maar wat.
Diegenen waar ik heen ga woont in de netste wijk. Dat is heel goed wonen daar al zou ik er zelf toch liever niet wonen. Ik moet er ook uit in Tussenwater.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Sowieso, met welk voertuig je ook naar Hoogvliet gaat, je wil daar gewoon niet zijn. Ik niet in elk geval.
Da's wel heel lang, ik wil al veel eerder een nieuwe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb geen mobiel met internet. Ik wilde van de week een nieuwe bestellen door mijn abonnement te verlengen maar toen kwam ik er achter dat mijn paspoort is verlopen waardoor dat niet doorging. De telefoon die ik nu heb is telkens binnen 24u leeg. Lekker handig.
Ik heb dan ook nog nooit 6 jaar met een telefoon gedaan.
Dat had ik ook altijd maar tegenwoordig interesseert het mij geen kont meer. Als ik maar kan bellen en smsn al zou ik toch ook wel graag internet hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's wel heel lang, ik wil al veel eerder een nieuwe.Me
gadgets.
Je kan overdrijven natuurlijk. Al is het wel verslavend. Ik zou ook niet meer zonder kunnen maar nog wel op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou niet meer zonder mobiel internet willen eigenlijk. Hell, als ze mij via een navelstreng aan het internet konden linken, zou ik het meteen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |