abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90121339
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Daar kun je inderdaad over twisten, en daar ben ik zelf ook geen voorstander van. Maar racistisch is het niet. Wel vrijheidsbeperkend uiteraard.
Racistisch misschien niet, wel discriminerend. Verder maakt het ook niet bijster veel uit wat voor term je eraan vastplakt. Feit is dat moslims, als het aan bijvoorbeeld de PVV ligt, een andere behandeling krijgen. Het staat je vrij om die opvatting te delen, maar wet weel dat je in mijn ogen dan niets meer bent dan een simpel racistje, zelfs al is die term niet van toepassing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90121385
quote:
13s.gif Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee. Je vergeet nu, waarschijnlijk welbewust, de betere ouderenzorg en meer oog voor dierenwelzijn.
Dierenwelzijn? Vandaar dat Graus de bio-industrie niet wenst aan te pakken.
pi_90121407
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De vraag is als de gemiddelde Moslim dat weet :)
:')
  zondag 19 december 2010 @ 13:50:31 #179
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90121454
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Even een copy/paste uit het FB-topic dan maar?

[..]

Zal ik het nog maar eens uitleggen dan?

Wat er tegen moslims gebeurt, gebeurt georganiseerd. Er is goddomme een partij opgericht, waarvan enige doel is, om moslims de samenleving en bij voorkeur het land uit te krijgen. Een partij, die erop uit is, de wet zo te wijzigen, dat de Staat, notabene, georganiseerde discriminatie gaat voeren tegen moslims. Een partij, die drijft op de haat tegen moslims. Dat is niet te vergelijken met een stel randdebielen die vanuit een verkeerde voorstelling van zaken van mening zijn, dat ze Joden dus maar moeten gaan discrimineren, maar dat is prima te vergelijken met de manier waarop in Duitsland in de jaren 30 een georganiseerde partij bestond, die ook de staat zo wilde inrichten (en ook ingericht kreeg) dat Joden systematisch gediscrimineerd werden.

Dat je een gebrek aan logisch denkraam hebt, heb je de laatste maanden al overtuigend bewezen. Maar dat je ook het historisch en vergelijkend besef van een demente giraf met hoogtevrees hebt, wordt met elke post die je over dit onderwerp post steeds duidelijker.

En om dan de 6 miljoen doden van de Shoah erbij te gaan halen en Cohen ervan te beschuldigen dat hij hen beledigt, is niet alleen van een stupiditeit van zeldzame wereldklasse, het toont ook aan, dat je het leggen van causale verbanden net zo goed beheerst als een pinguin de kernfysica.

Let wel: Ik heb niet de illusie, dat dit betoog jou ook maar in het minst overtuigt. mensen die overtuigd zijn van hun eigen gelijk en in een keurslijf van gedachten en haat zitten, laten zich niet overtuigen door feiten en argumenten.
Ik zou niet zo hoog van de toren blazen lieverd van me.

Zoals je vast wel kunt zien ben ik aardig belezen in deze materie, en jouw argumenten maken op mij geen enkele indruk. Ik zie de (vage) overeenkomst ook wel, alleen is de situatie onvergelijkbaar; en vallen altijd overal wel overeenkomsten tussen te zien; bv een overeenkomst tussen Chamberlain en Cohen. Zullen we dat niveau niet betreden?

Overigens ben ik ook niet de enige die er zo tegenaan kijkt, een grootheid als Bolkestein is het volledig met me eens.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zondag 19 december 2010 @ 13:51:01 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90121476
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dierenwelzijn? Vandaar dat Graus de bio-industrie niet wenst aan te pakken.
Tja, dat zorgt voor een duurdere gehaktbal op het bord van Henk en Ingrid. We krijgen in elk geval wel animal cops om aaibare dieren te beschermen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 19 december 2010 @ 13:51:04 #181
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_90121481
quote:

[..]

Zeker weten dat ze dat weten! Overigens stemmen zeker ook in Amsterdam de allochtonen op de PvdA en de complete Amsterdamse politiek wordt al decennia gerund door joden. Dat weet ook iedereen.

Praktiserend of niet, het is volkomen onlogisch om te veronderstellen dat de Pvda tegen joden zou zijn. Net zo goed als dat het onlogisch zou zijn om het afgelopen verkiezingstijd op te nemen voor joden. Wilders viel de moslims continue aan, kan je wel over joden gaan babbelen maar op dat moment is het logischer om het voor moslims (en gelijke behandeling in het algemeen) op te nemen.
pi_90121636
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2010 13:51 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, dat zorgt voor een duurdere gehaktbal op het bord van Henk en Ingrid. We krijgen in elk geval wel animal cops om aaibare dieren te beschermen.
Dan vreten die Tokkies maar geen gehaktbal. Kijk, het maakt mij verder niet bijzonder veel uit. Maar hetgeen mij stoort is dat figuren als Graus prat gaan op hun liefde voor dieren en vervolgens de bio-industrie de hand boven het hoofd houden. En dan ook nog eens met droge ogen beweren dat de overheid niet bij machte is om de bio-industrie aan te pakken. Het PVV-electoraat moet wel bijzonder achterlijk zijn, wil zij dergelijke nonsens slikken.
  zondag 19 december 2010 @ 13:54:44 #183
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90121641
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:51 schreef Vandaag... het volgende:
complete Amsterdamse politiek wordt al decennia gerund door joden.
Maak daar maar wereldpolitiek van.

quote:
Dat weet ook iedereen.
Gelukkig krijgen steeds meer mensen door hoe de vork werkelijk in de steel zit.
  zondag 19 december 2010 @ 13:55:50 #184
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_90121704
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik zou niet zo hoog van de toren blazen lieverd van me.

Zoals je vast wel kunt zien ben ik aardig belezen in deze materie,

Proest en schater.

Je hebt een hele rare manier van dat te laten merken, anders. Als we om bronnen vragen, krijgen we die niet (of het moet Elsevier of zoiets zijn), je probeert krampachtig recht te lullen wat duidelijk krom is en je feiten kloppen 9 van de 10 keer niet.

quote:
en jouw argumenten maken op mij geen enkele indruk.
Oh nee!!!! Wat vreselijk. Een xenofoob en racist is niet onder de indruk van mij. Mijn leven is nu waardeloos.

Rot toch op.

quote:
Ik zie de (vage) overeenkomst ook wel, alleen is de situatie onvergelijkbaar;
"Vage overeenkomst." Ja, jij bent erg belezen en ingevoerd in het Duitsland van de jaren 20 en 30, dat blijkt wel.

Overigens: Omstandigheden hoeven niet m100% overeen te komen om een overeenkomst te hebben, hoor.

quote:
en vallen altijd overal wel overeenkomsten tussen te zien; bv een overeenkomst tussen Chamberlain en Cohen. Zullen we dat niveau niet betreden?
Oh, do tell. Welke overeenkomst zie jij tussen Chamberlain (welke Chamberlain, trouwens? Er waren er een paar in de eerste helft van de vorige eeuw) en Cohen?

quote:
Overigens ben ik ook niet de enige die er zo tegenaan kijkt, een grootheid als Bolkestein is het volledig met me eens.
Bolkestein is al jaren een erkend xenofoob. Logisch dat die hetzelfde denkt als jij.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 19 december 2010 @ 13:57:31 #185
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90121784
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
Het PVV-electoraat moet wel bijzonder achterlijk zijn, wil zij dergelijke nonsens slikken.
Dierenwelzijn, op het puppy waar jarenlang door de eigenaar sigaretten op is uitgedrukt na, interesseert de gemiddelde Nederlander sowieso geen reet.

Mij ook niet trouwens.
pi_90121896
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2010 13:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dierenwelzijn, op het puppy waar jarenlang door de eigenaar sigaretten op is uitgedrukt na, interesseert de gemiddelde Nederlander sowieso geen reet.

Mij ook niet trouwens.
Dierenwelzijn speelt voor geen rol bij het kiezen van een partij. Maar ik koop daarentegen liever scharreleieren dan die legbatterij-zooi.
  zondag 19 december 2010 @ 13:59:58 #187
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90121906
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Bolkestein is al jaren een erkend xenofoob. Logisch dat die hetzelfde denkt als jij.
Ok, ik ben wel klaar met je. Totaal niet serieus te nemen. :)
pi_90121907
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vrees dat je het stuk niet eens van tafel kunt vegen, ook al doe je nog zo je best. Jouw tactiek is daarom ook erg verstandig.
Inderdaad. Politicoloog kwam met een goed stuk tekst, phpmystyle verwerpt zijn tekst met een simpele one-liner. Lord_Vetinari maakt gehakt van de simpele zielen, en weer komt phpmystyle met een domme one-liner.

quote:
Jij kent niet eens 1 moslim, laat staan de gemiddelde moslim.

Je kent moslims alleen maar van de media vandaar dat ik de meest bekende anti-semitische moslim van de wereld zal gebruiken als voorbeeld:

Wat is die man toch ook een gore antisemiet hey! _O- :')
pi_90121942
Haha, Sachter dweept met Bolkestein _O- Als je echt wilt lachen, dan moet je zijn stuk lezen waarin hij tracht de claims van Riemer ten aanzien van de PVV, onderuit te halen. Zelden zo'n zwak betoog gelezen.
pi_90121977
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ok, ik ben wel klaar met je. Totaal niet serieus te nemen. :)
_O-
  zondag 19 december 2010 @ 14:02:43 #191
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90122029
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, Sachter dweept met Bolkestein _O- Als je echt wilt lachen, dan moet je zijn stuk lezen waarin hij tracht de claims van Riemer ten aanzien van de PVV, onderuit te halen. Zelden zo'n zwak betoog gelezen.
Niveautje jongens.

Ach ja, de linkse Sonderweg zullen we maar denken.
  zondag 19 december 2010 @ 14:03:32 #192
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_90122061
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:02 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Niveautje jongens.

Wat nog altijd beter is dan de rechtse Sonderaktion die onze grote blonde Leider voorstaat, nietwaar?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 19 december 2010 @ 14:04:34 #193
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_90122100
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Maak daar maar wereldpolitiek van.

[ afbeelding ]

[..]

Gelukkig krijgen steeds meer mensen door hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Hmm... het lijkt alsof je suggereert dat dit iets negatiefs is? Afgezien van het feit dat ik het niet met je eens ben dat Joden de wereldpolitiek zouden overheersen, zou ik het persoonlijk niet erg vinden ;)
  zondag 19 december 2010 @ 14:06:05 #194
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90122173
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat nog altijd beter is dan de rechtse Sonderaktion die onze grote blonde Leider voorstaat, nietwaar?
Voor wie ben jij, Nolte of Habermas?
pi_90122188
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:02 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Niveautje jongens.

Bolkestein takelt de laatste jaren nou eenmaal af. Zie bijvoorbeeld zijn recente oproep aan het adres van de joden in ons land.
  zondag 19 december 2010 @ 14:07:55 #196
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_90122250
Sache, niet op reageren gewoon. Links is gewoon pist off omdat zij uit het landsbestuur zijn gezet, oja en natuurlijk omdat ze op een nederlaag afstevenen bij de 1e kamer straks :D
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 19 december 2010 @ 14:21:22 #197
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90122750
quote:
Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
Sache, niet op reageren gewoon. Links is gewoon pist off omdat zij uit het landsbestuur zijn gezet, oja en natuurlijk omdat ze op een nederlaag afstevenen bij de 1e kamer straks :D
Dat is wel duidelijk, maar ik kan me daar toch aan ergeren.

Gister trouwens een prachtig interview gelezen in de Volkskrant met Mark Rutte. De PVV werd daar door Rutte benoemd als een doodnormale volkspartij (wat het ook gewoon is). Nu is Mark Rutte natuurlijk ook een xenofobische racist. En ik stem op Mark, dus ik ben ook een xenofobische racist. Dat is onontkoombare logica.
  zondag 19 december 2010 @ 14:23:28 #198
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_90122846
quote:
Op zondag 19 december 2010 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bolkestein takelt de laatste jaren nou eenmaal af. Zie bijvoorbeeld zijn recente oproep aan het adres van de joden in ons land.
Bolkestein wordt idd ouder, maar dat was weer een ouderwetse meesterzet. De ellende waar de joden aan worden blootgesteld staat nu wel mooi op de agenda.
pi_90122925
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is wel duidelijk, maar ik kan me daar toch aan ergeren.

Gister trouwens een prachtig interview gelezen in de Volkskrant met Mark Rutte. De PVV werd daar door Rutte benoemd als een doodnormale volkspartij (wat het ook gewoon is). Nu is Mark Rutte natuurlijk ook een xenofobische racist. En ik stem op Mark, dus ik ben ook een xenofobische racist. Dat is onontkoombare logica.
Wellicht dat een dergelijke gedachtesprong normale kost is voor de rechtsmens, maar dat geldt niet de links georienteerde Nederlander.

Verder is het gevoel van ergernis geheel wederzijds.
pi_90122969
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bolkestein wordt idd ouder, maar dat was weer een ouderwetse meesterzet. De ellende waar de joden aan worden blootgesteld staat nu wel mooi op de agenda.
Ik kan jou toch niet van het tegendeel overtuigen. De recente betogen van de hand van Bolkestein zijn echter van een bedroevend niveau. Bolk gooit zijn reputatie als intellectueel zwaargewicht te grabbel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')