quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar dit jaar wordt het gewoon óf niks, óf een Wii ofzo
And the mod speaks!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet decent genoeg voor de maagdelijke zaterdagmiddag
Nee ik heb serieus in 6 jaar tijd misschien 2x lingerie gegeven ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee jij bent een falerd met je fantasieloze kadoots![]()
Ik had altijd creatieve vriendjes die leuke dingen voor me maakten
Ik vind 'm wel heel Llquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet decent genoeg voor de maagdelijke zaterdagmiddag
Geef dan een ipad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar dit jaar wordt het gewoon óf niks, óf een Wii ofzo
Dies idd ook nooit decent!quote:
Misschien heeft hij stiekem iets voor je gekocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Qwea het volgende:
Ik kom niet meer bij. Hij kon NIKS vinden
En dan zijn wij 5 jaar samen en kan die niks bedenken![]()
![]()
Nee, geloof me. Ik ken hemquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem iets voor je gekocht?
Aaaahhh, arme zielquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, geloof me. Ik ken hem
Als hij zegt dat hij niks kan vinden, dan kan hij dat ook niet!
Geweldig.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zelf ook geen fucking flauw idee heb wat ik zou willen![]()
En ik maar bluffen dat ik zo 10 dingen kon opnoemen, maar dat natuurlijk niet ging doen want dan was het wel erg makkelijk voor hem
Een bon van de Blokkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dat wordt dus het 61e stringetje
Weer blij dat je niet na afloop achterom achteraf bent uitgewoond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je je niet achteraf in de bosjes laat uitwonen ofzomaar daar waren wij veul te braaf voor
Die puff doet 't 'mquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een flesje Dove douchegel
mét puff
Whut? Aldus een of andere klootviool met de username Zwollesjappie in mijn PMquote:ey gek
Waarom ga je praten over negers in de trein..
vuile boer, jij bent diegene die word vies aangekeken en niet die negers
hahahaa, stomme boeren
Kijk deze filmje van die man in de trein, die zegt teminste wat van dat gediscrimineer
respect voor die man,
echt respect voor die man
bezem die jij bent
kom niet focken,
later, en trouwens ik ben turk en kom uit zwolle ho
Ik had ze een ram verkochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Het verbaast me elke keer weer wat een etters de kinderen van tegenwoordig soms zijn![]()
En zo jong ook. Hier aan de overkant op het grasveldje hebben de buurkindjes een boom versierd met kerstspulletjes. Komt er net een groepje mini-tuig (echt serieus, een jaar of 8 ofzo) en dat trekt gewoon heel de zooi uit de boom, trapt het kapot en smijt het op de weg.
...![]()
Falen er nou steeds meer ouders in opvoeding of... wat is het?![]()
Ik en een buurman vlogen naar buiten, eentje schrok heel erg en vloog de hoek om, eentje stond er nog met een half kapot kerstding in zijn hand, trok lijkbleek weg en hing het kapotte ding weer terug waar het hing. Ik deed net of ik een foto van ze maakte met mijn telefoon en mompelde iets over politie. Twee gingen er toen haast kotsen van de zenuwen voordat ze jankend naar hun moeder vertrokken, dus ik mag lijen dat ze er wakker van liggen vannacht
Je weet wat daarvan komt heaquote:
Ik had er eigenlijk echt een foto van moeten maken en het in het plaatselijke dorpskrantje moeten laten publiceren met de kop 'Zijn dit uw kinderen?'.quote:
Daar krijg je alleen maar gezeik mee.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Het verbaast me elke keer weer wat een etters de kinderen van tegenwoordig soms zijn![]()
En zo jong ook. Hier aan de overkant op het grasveldje hebben de buurkindjes een boom versierd met kerstspulletjes. Komt er net een groepje mini-tuig (echt serieus, een jaar of 8 ofzo) en dat trekt gewoon heel de zooi uit de boom, trapt het kapot en smijt het op de weg.
...![]()
Falen er nou steeds meer ouders in opvoeding of... wat is het?![]()
Ik en een buurman vlogen naar buiten, eentje schrok heel erg en vloog de hoek om, eentje stond er nog met een half kapot kerstding in zijn hand, trok lijkbleek weg en hing het kapotte ding weer terug waar het hing. Ik deed net of ik een foto van ze maakte met mijn telefoon en mompelde iets over politie. Twee gingen er toen haast kotsen van de zenuwen voordat ze jankend naar hun moeder vertrokken, dus ik mag lijen dat ze er wakker van liggen vannacht
Kinderen aan gort slaan zit niet zo in mijn aard, ik kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ik ga niet vertellen wat ik met wie op mijn veertiende deed, ik kan echt gemakkelijk 10 dingen opnoemen die ik zou willen krijgen, ik heb lekker uitgeslapen en hangjeugd van minder dan 1:50m sla ik aan gort
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dat had je echt moeten doen, van die foto idd
Het was jammer dat het allemaal zo snel ging inderdaad, ik kan nu wel meer dingen bedenken nog die ik had moeten doen. Maar ik hoop serieus dat ze bang zijn dat de politie ze komt halenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Pagan het volgende:
Gewoon hiermee te lijf gaan.
[ afbeelding ]
En dan vullen met ecoline+water.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfdequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Kinderen aan gort slaan zit niet zo in mijn aard, ik kan er niets aan doen
Je kunt ze altijd een beetje inkorten met die mooie snijmachines van je. Mag het een onsje minder zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ik ga niet vertellen wat ik met wie op mijn veertiende deed, ik kan echt gemakkelijk 10 dingen opnoemen die ik zou willen krijgen, ik heb lekker uitgeslapen en hangjeugd van minder dan 1:50m sla ik aan gort
Juist; go slice yourselfquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Pagan het volgende:
Je kunt ze altijd een beetje inkorten met die mooie snijmachines van je. Mag het een onsje minder zijn.
Ik kan wel dingen opnoemen maar die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Die vacoped moet hier na zo'n 2 uur ook weer vacuum gezogen.quote:
Grapje toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
Foto's maken heaquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Grapje toch?
Je gaat toch geen kinderen van 8 aan gort slaan?
Ik ga ook even een rondje in de sneeuw met het Binkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Thank fucking god, ik zeik dus nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Die vacoped moet hier na zo'n 2 uur ook weer vacuum gezogen.
Als ik hem langer dan een uur draag gaat ie ook pijn doen.
De eerste keer had ik er zelfs blaren van.
En het ding is zo zwaar, lomp en onhandig.
Tis hier bewolktquote:
Oh ik heb geen heilige boontjes hoor en vooral Joey heeft echt wel eens dingen uitgespookt waar ik heul niet trots op wasquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, vaak als je dan bij de ouders komt dan is het 'Zoiets doet mijn Johnnie/Anita/Priscilla/Sjakie toch niet'
Zo hadden wij er vroeger eentje in de buurt, altijd ruzie met iedereen en vechten met wie ook maar wat tegen hem zei. En als dan ouders van andere kinderen bij z'n moeder aan de deur kwamen lag het aaaaaaltijd aan een ander. Al zei 10 man dat háár zoon toch écht begonnen was...
Nou dat hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik heb geen heilige boontjes hoor en vooral Joey heeft echt wel eens dingen uitgespookt waar ik heul niet trots op wasMaar daar heeft hij altijd straf voor gehad en bovendien mag hij altijd zijn excuses gaan aanbieden en ik ga mee om te zien of dat ook gebeurd en dat dat netjes gebeurd. Ik ben niet altijd een makkelijke mama denk ik als ik wel eens om me heen kijk
quote:Archeologen hebben in Egypte, langs de oude verbindingsweg tussen de tempels van Luxor en Karnak, twaalf sfinxen opgegraven. Dat heeft het Egyptische ministerie van oudheden maandag bekendgemaakt. De ontdekking werd gedaan in een pas uitgegraven deel van de Boulevard van de Sfinxen.
Een groot deel van de Boulevard van de Sfinxen ligt onder het moderne Luxor, in het zuiden van Egypte. De zandstenen weg, waarlangs sfinxen waren opgesteld, stamt uit de periode dat farao Nectanebo I aan de macht was, van 380 tot 362 voor Christus. De weg werd gebruikte voor religieuze processies.
Egypte wil de hele Boulevard uitgraven. De weg werd ernstig beschadigd tijdens de Romeinse tijd door de aanleg van wegen en huizen en het hergebruik van sfinxen voor andere bouwprojecten.
It never gets oldquote:
Nee?quote:
Nee hoor, ik kan veel hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee?
Je wordt er nog niet flauw van?![]()
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
Zo geniaal, die weg met Sfinxen is al idioot groot, maar die loopt dus nóg verder door
[ afbeelding ]
Ik beperk me tot de was en ff snel stofzuigen vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wij zien hier super goed bezig, het halve huis is gepoetst
Hoe bedoel je? Die oude cultuur met tempels en piramides? Of de huidige?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik blijf het een aparte cultuur vinden daar...
Het was een kort rondje, want na tien minuten ging ze dramatisch klapperen van de kouquote:
Oudequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die oude cultuur met tempels en piramides? Of de huidige?
Bink in actiequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een kort rondje, want na tien minuten ging ze dramatisch klapperen van de kou![]()
Eerst zocht ze haar pootjes, die waren ineens weg:
[ afbeelding ]
Toen toch een beetje hollen met het oude lijf en wapperende manenoren
[ afbeelding ]
Daarna heel zielig kijken en bibberen:
[ afbeelding ]
Ja daar hadden wij ons al tot beperkt sinds we terug waren van vakantiequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik beperk me tot de was en ff snel stofzuigen vandaag
Apart als in; stom?quote:
Aww dat ouwetjequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een kort rondje, want na tien minuten ging ze dramatisch klapperen van de kou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig krijg ik binnenkort logees, da's een goede stok achter de deur.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar hadden wij ons al tot beperkt sinds we terug waren van vakantiedus t was ff nodig
![]()
[..]
Apart als in; stom?
Ja ik vind het eigenlijk hoe langer ik terug ben hoe gaver dat ik er geweest ben. Als je dan zo'n nieuwsbericht leest en denkt 'daar was ik!'quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg in binnenkort logees, da's een goede stok achter de deur.
En nee, als in intrigerend
Agossiequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik met Oh Oh Chersoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk hoe langer ik terug ben hoe gaver dat ik er geweest ben. Als je dan zo'n nieuwsbericht leest en denkt 'daar was ik!'
En nu heb ik 2 wonderen van de wereld gezien
Ja ik wilde de bovenkant er nog af croppen wegens scheef enzo (hoi Q!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agossie![]()
En wat staat je auto daar blits op de achtergrond
Zijn toch heuvelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wilde de bovenkant er nog af croppen wegens scheef enzo (hoi Q!) maar ik was er te lui voor
Toen de eerste aflevering werd uitgezonden, was ik 2 dagen daarvoor net door Cherso gekkald met de busquote:
Ja het is wel geinig om het dan te herkennenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen de eerste aflevering werd uitgezonden, was ik 2 dagen daarvoor net door Cherso gekkald met de bus![]()
Joa
Precies, dat wordt nog ploeteren voor je vanavond door het Bleischwijksche landschap!quote:
Ik weet er eentje, die is heel lelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wilde de bovenkant er nog af croppen wegens scheef enzo (hoi Q!) maar ik was er te lui voor
Zin in vanavondWeet jij hotels in Woerden?
Zonder winterbandjes. Straks staan we ook vast omdat we de heuvels niet op komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies, dat wordt nog ploeteren voor je vanavond door het Bleischwijksche landschap!
Dat hadden wij net met een hoge drempel om een parkeerterrein op te komen (moesten eerst een bocht nemen)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder winterbandjes. Straks staan we ook vast omdat we de heuvels niet op komen
Whehehehequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zonder winterbandjes. Straks staan we ook vast omdat we de heuvels niet op komen
Ik had het gister op m'n werk. Ik was zo dom m'n auto bovenop het parkeerdek te zetten, en nog maar één andere was zo dom. Flink doorgesneeuwd 's ochtends natuurlijk, dus ik wil 's middags weg, mooi een dikke laag sneeuw op dat parkeerdek natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hadden wij net met een hoge drempel om een parkeerterrein op te komen (moesten eerst een bocht nemen)
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het gister op m'n werk. Ik was zo dom m'n auto bovenop het parkeerdek te zetten, en nog maar één andere was zo dom. Flink doorgesneeuwd 's ochtends natuurlijk, dus ik wil 's middags weg, mooi een dikke laag sneeuw op dat parkeerdek natuurlijkKwam amper het parkeervak uit, en toen heeeel langzaam laten rollen, want zodra ik een beetje gas gaf ging alles slippen en was ik mezelf aan het ingraven
Dat vond ik gisteravond ook; alle bomen zo mooi met die sneeuw enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
back in NL.
Binkje![]()
Het is allemaal erg mooi langs de weg!
Nou er af ging opzicht wel, das gewoon recht naar beneden natuurlijk, maar om bij de 'afrit' te komen was ff heeeeeeeel langzaam rijden en vooral amper gas gevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Ll, hoe kwam je dan weer veilig dat parkeerdek af?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
back in NL.
Binkje![]()
Het is allemaal erg mooi langs de weg!
Uh-oh...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken niet meer reageren op de FP, wat is dat nou weer voor armoe
Heb je een ban?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken niet meer reageren op de FP, wat is dat nou weer voor armoe
En ik sta niet in het banmeldtopic. Maar het laat zich al raden aangezien m'n laatste FP reactie was op een artikel van Danny over Powned, en je daar natuurlijk vooral niet op mag zeggen dat hij ze mede in het zadel heeft geholpen, aangezien hij tegenwoordig een hetze tegen ze is begonnen ofzoquote:
Deeltje 1000quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef Maes het volgende:
Ik heb weer meerdere topics gemist sinds gisteravondMoet ik terug lezen of heeft iemand een samenvatting?
Je kunt nu ook altijd anders tegen dingen aankijken dan toen, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik sta niet in het banmeldtopic. Maar het laat zich al raden aangezien m'n laatste FP reactie was op een artikel van Danny over Powned, en je daar natuurlijk vooral niet op mag zeggen dat hij ze mede in het zadel heeft geholpen, aangezien hij tegenwoordig een hetze tegen ze is begonnen ofzo
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
De Mystery Man van mijn zus is nu tien minuten bij haar.
Erhm... lemme think...
hebben muis en JJH hun pakjes al?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Deeltje 1000![]()
![]()
Deeltje 1000-#2
DM heeft haar amandel(en) niet meer.
Hondjes in de sneeuw.
Gb, Ll en ik sneeuwen waarschijnlijk in in Woerden vanavond.
Ll koopt ondergoed voor Die Van Hem bij Zeeman.
Rewimo d'r vogelcafé wordt goed bezocht.
Ingeping heeft de klok rond geslapen bijna en is getrouwd met haar jeugdliefde.
Muis houdt van sprankelende duetjes.
Goodbye is dol op glibberige drempels.
De Mystery Man van mijn zus is nu tien minuten bij haar.
Als je last hebt van hangjeugd moet je Elies en Q bellen.
Oh-oh heeft fijn gewandeld.
Tombo is druk aan het studeren.
Cat wacht op afbel-telefoontjes.
Ml-etje is weer in het land.
Erhm... lemme think...
Ik denk dat je zus nu in bed ligt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ze heeft vanmorgen gesmst dat ze haar mobiel zou uitzetten
Natuurlijk, dat neem ik hem ook helemaal niet kwalijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt nu ook altijd anders tegen dingen aankijken dan toen, lijkt me.
Heb jij vast ook wel eensEn verder ga ik de discussie niet met je aan, maar dat weet je vast
me lidmaatschap?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat neem ik hem ook helemaal niet kwalijkIk heb ook me lidmaatschap opgezegd. Ik neem het hem alleen wél kwalijk dat je dan reacties gaat deleten en mensen gaat bannen omdat ze een feit als comment op je nieuwsartikel posten. iets wat ook nog eens gewoon 'ontopic' is.
Maar hey, geen democratie enzo, toch?
Gewoon in het halletje direct na binnenkomst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat je zus nu in bed ligt.
Of op de tafel
De bank
Whatever
Wat een intrigerende vraag, nu wil ik dat ook wetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
hoe lang blijft een cocosnoot eigenlijk goed?
ik denk dat het antwoord is:quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een intrigerende vraag, nu wil ik dat ook weten
Ja da's NU zelfs! Hij zou er om half vier zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
Greys, je zus met die man, is dat vandaag.![]()
![]()
Wat spannend, je zou wel even een vliegje op de muur willen zijn daar
Knappe vlieg die nu nog leeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
![]()
whehehequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Come to the darkside, we have coconuts.
On my way!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Come to the darkside, we have coconuts.
Zo leuk voor d'r, ben ook benieuwdquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's NU zelfs! Hij zou er om half vier zijn
En ik ben echt zoooooo benieuwd!
Hopen dat ze niet gaan muurduwen danquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
![]()
Tuurlijk gaan ze muurduwenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet gaan muurduwen dan
Helleu mamsquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha mijn mama.
DM zegt: (15:55:58)
ik ga toch geen grote paracetamol door 'm strot douwen of wel soms
Mama zegt: (15:56:18)
je weet maar nooit
Saskia zegt: (15:56:31)
nou nee
DM zegt: (15:56:37)
geef mij maar een zetpil
DM zegt: (15:56:51)
=D
Mama zegt: (15:57:06)
wie weet wel wat anders dag
DM zegt: (15:57:14)
WTF
Dawas toch niet American Pie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
En hij heeft toch weet ik hoe lang in het buitenland gezeten?
Ik moet steeds denken aan die scene van American Pie waarbij zij tegen het plafond knalt als hij klaarkomt![]()
![]()
Dat is niet echt hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
En hij heeft toch weet ik hoe lang in het buitenland gezeten?
Ik moet steeds denken aan die scene van American Pie waarbij zij tegen het plafond knalt als hij klaarkomt![]()
![]()
Wat sneuquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
Ontroostbaar klein meisje hier, gevallen met haar mp3speler en hij doet niets meer![]()
Nou kan ze geen Justin bieber meer luisteren![]()
Ik ga even op V&A spieken
Ze moest toch eens weten hoe iedereen hier op nieuws over haar date zit te wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is niet echt hoor
Als de spanning al maanden werd opgebouwd? Ik zou niet voor mezelf instaan. Er zou weinig van komen ben ik bang (je kunt ook té opgewonden zijn), maar ik geloof niet dat ik het netjes zou houden
Another teen movie oid; mix american pie en die vent met dat witte masker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel toch? Iig zo'n pulp teenage filmpje?
Eigenlijk willen we helemaal geen nieuws. We willen fantaseren, omdat we allemaal stinkend jaloers zijn op dat geweldige gevoel, de allesoverheersende opwindingquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef senesta het volgende:
Ze moest toch eens weten hoe iedereen hier op nieuws over haar date zit te wachten
Oh het kan ook wel ook hoor, ik dacht dat het een van de 20 American Pie's wasquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Another teen movie oid; mix american pie en die vent met dat witte masker.
American Pie was met die geniale appeltaartscene
Ik heb nog wel een ipod nano voor je.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef senesta het volgende:
Ontroostbaar klein meisje hier, gevallen met haar mp3speler en hij doet niets meer![]()
Nou kan ze geen Justin bieber meer luisteren![]()
Ik ga even op V&A spieken
Greys al iets gehoord?
Band Campquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het kan ook wel ook hoor, ik dacht dat het een van de 20 American Pie's was
Ja en de blokfluit![]()
Ja he? Ze gebruikt hem heel erg veel, loopt altijd te zingen en te dansen dus ze zal hem wel echt even missen. Maar even kijken voor wat anders voor niet te veel geld. Dat gebeurt natuurlijk altijd aan het einde van mijn geldquote:
Ik heb American Pie nog nooit gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Another teen movie oid; mix american pie en die vent met dat witte masker.
American Pie was met die geniale appeltaartscene
Dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we helemaal geen nieuws. We willen fantaseren, omdat we allemaal stinkend jaloers zijn op dat geweldige gevoel, de allesoverheersende opwinding
Truequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we helemaal geen nieuws. We willen fantaseren, omdat we allemaal stinkend jaloers zijn op dat geweldige gevoel, de allesoverheersende opwinding
Dat is heel lief maar ik ben bang dat mijn budget daarvoor even niet toereikend is nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ipod nano voor je.
Ik zei niet dat ik er veel voor vroeg he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:10 schreef senesta het volgende:
[..]
True
[..]
Dat is heel lief maar ik ben bang dat mijn budget daarvoor even niet toereikend is nu
Zou wel heel erg tof zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er veel voor vroeg he.
Ding ligt hier toch te verstoffen.
Wat lief!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
de post kwam net langs![]()
heb een boek gekregen van oh-oh![]()
en koelkastmagneten![]()
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
en koelkastmagneten![]()
[ afbeelding ]
PM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou wel heel erg tof zijn![]()
Zou je me willen PM-en wat je in je hoofd hebt ervoor?
Dat ie uit z'n mond stinkt, zweetvoeten heeft en van stress aan de diarree raakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dus
Ik wil helemaal niet horen hoe ontluisterend het bleek
Jij snapt 'em!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ie uit z'n mond stinkt, zweetvoeten heeft en van stress aan de diarree raakt.
Dat willen we dus niet horen
Sjucht ende Zwijmelquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij snapt 'em!
Laat ons gewoon in de ze-vielen-in-bed-en-leefden-nog-lang-en-gelukkig waan!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
Dat dus
Ik wil helemaal niet horen hoe ontluisterend het bleek
En vooral: het bestáát, dus het kan ons ook gebeurenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Jij snapt 'em!
Laat ons gewoon in de ze-vielen-in-bed-en-leefden-nog-lang-en-gelukkig waan!
Bette wie??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
En vooral: het bestáát, dus het kan ons ook gebeuren
Zo hou ik mezelf voor de Bette op een dag voor mijn deur staat![]()
![]()
Zou het ja?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
En vooral: het bestáát, dus het kan ons ook gebeuren
Da's best een realistische mogelijkheid!quote:Zo hou ik mezelf voor de Bette op een dag voor mijn deur staat![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Maes het volgende:
Zoiets als mijn sprookjemaar dat is al zoooooooooo lang geleden
Je hart barst uit je lichaam en je kan niet stoppen met glimlachenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JaVan dat je zo verschrikkelijk verliefd bent dat het aan alle kanten pijn doet. Dat je er bijna dood aan gaat. Ja, dat dus
Bette-the-object-of-Elies-d'r-affection-and-horny-zweterige-dromen!quote:
Ja, zo kan je het ook zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
Bette-the-object-of-Elies-d'r-affection-and-horny-zweterige-dromen!
[ afbeelding ]
En dat het glimlachen zelfs pijn doetquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Maes het volgende:
Je hart barst uit je lichaam en je kan niet stoppen met glimlachen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofdstuk hebben wij overgeslagen; +35kg samen in een half jaarquote:
Verliefd zijn is altijd erg goed voor mijn lijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk hebben wij overgeslagen; +35kg samen in een half jaar
Ik heb SeSa post jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
muis, hast du al een sesa pakketje binnen?
ik zag het niet in de wiki staan bij jou en JJH, dus ik denk ik vraag het evenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb SeSa post jahad ik gisteren al gemeld hee. Ik zal dadelijk - eerst even eten - een foto maken voor het lijstje.
Ja ik heb niet geupdatequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag het niet in de wiki staan bij jou en JJH, dus ik denk ik vraag het even
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word steeds behendiger in het onhandig badderen
en dat blijven we, 2011 wordt het jaar waarin we alleen maar in topic 1000 postenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik.
Zitten we nog steeds in deeltje 1000?
En daar blijven we nog wel ff inquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk ik.
Zitten we nog steeds in deeltje 1000?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word steeds behendiger in het onhandig badderen
Lekker praktisch.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar blijven we nog wel ff in![]()
Haai! Leuk gezongen weer, lekkere warme choco gedronken.quote:Haai trouwens....lekker gezongen?
Sommige mensen lopen altijd met die cameraquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker praktisch.
[..]
Haai! Leuk gezongen weer, lekkere warme choco gedronken.
Ik blijf me verbazen over de gedachtengang van shoppers:
'Schat, zullen we naar de Outlet?
'Is goed lieverd, even mijn camera met HUUUUUGE telelens inpakken'.
Gaat goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Maes het volgende:
We hebben net Fiep gewogen: 1.9 kilo schoon aan de haak
De laatste keer dat ik hem gewogen hebquote:
Je hebt een lijstje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik krijg heul niks van oh-oh, ik weet wel wie er van lijstje af gaat
Het vrouwtje op de foto schijnt ook extreem kleinquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik wist dat ze groot werden, maar das echt enorm!
neem een knoepert!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat heb ik zin in een vette hap zeg.
Geen balansdag dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Friet, frikandellen, oliebollen, appelflappen. Alles.
Oh das zwaarder dan Frips was al hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:05 schreef Maes het volgende:
We hebben net Fiep gewogen: 1.9 kilo schoon aan de haak
Is dat al dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das zwaarder dan Frips was al hoor![]()
Ik zit ff te eten en serious request op tv te kijken
Fuck yeah, kijken jonge!quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Nonnepon,ben je al kotsmisselijk van alle zoete meuk?
En donderdag ga ik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck yeah, kijken jonge!
Ze zijn net in Eindhoven aangekomen
Ik neem aan dat jullie gechekt hebben of het weer te doen gaat zijn vannacht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Gb en Ll, moeten we nog noodvoorzieningen () mee voor onderweg, als we stranden?
Of moeten we gewoon genoeg drinken zodat de alcohol er voor zorgt dat ons bloed niet kan bevriezen? Arme Ll, met zijn Sprite. Bwehehehe.
Een bietje.quote:
Ziet er mooi uit in Eindhovuh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo leuk om te kijken altijd
Oh terugscrollen loont somsquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
en koelkastmagneten![]()
[ afbeelding ]
Ja hiero snol!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:57 schreef Nonneke het volgende:
en waar zijn die geile sletjes eigenlijk ?
Ja ik baal dat ik het de nachten niet te laat kan maken, maar vannacht wil ik wel zo lang mogelijk kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit in Eindhovuh!
En 6 nachten freaknachtachtige tv/radio.
Jezus fuck!quote:
De nachten zijn het mooist.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik baal dat ik het de nachten niet te laat kan maken, maar vannacht wil ik wel zo lang mogelijk kijken
2 jaar geleden volgens mij, met Rabbering en Ilse, die los gingen, de hele nacht, dat was echt fucking geniaal.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
De nachten zijn het mooist.
3 jaar geleden (?) met Rabbering. Geniaal was dat.
En dan ook nog zo een mongolenkutnummer, echtquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef JJH het volgende:
En ik vind het belachelijk dat het anthem al gekozen is, zoiets moet ontstaan gedurende de SR. Niet van te voren doorgeproduceerd en uitgekauwd worden.
had Doquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef oh-oh het volgende:
Hihi Non, door jou moet ik nu aan dat faalmomentje van Do in het glazen huis denken![]()
Hebben we toen niet samen zitten kijken of droomde ik dat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
had Doeen faalmomentje ?
oja die had er vorig jaar geslapen he ?
Nouja blijft een geil wijf, met of zonder faalmomentjes
oooja volgens mij hebben we dat idd samen gezien !quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben we toen niet samen zitten kijken of droomde ik dat?
![]()
Ze kwam in beeld terwijl ze een peuk in dr waffel wilde douwen en dook toen snel weg![]()
En ze ging slapen ook nog, wat een faalslaapgast
Zijquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
Slaapgasten slapen niet. Of ze proberen een half uurtje om 4u en zijn met 20 minuten alweer terug.
Dat zij Coen ook nog, je wilt gewoon niets missen als je daar bent.
Ja want jij bleef toen die naaktfoto's maar posten ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooja volgens mij hebben we dat idd samen gezien !
Dat ze snel die peuk weggooide, maar dat was toch vlak voor ze erin ging ?
agja Do, patatjes speciaal hebben nooit meer zo gesmaakt als die ik met haar gedeeld heb toen![]()
Is het nou voor het eerst ook 's avonds?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij![]()
![]()
Maar nee, idd, slapen is niks voor de slaapgasten![]()
Ah Gerard zit te draaien al![]()
Ik vond het ook zo epic dat Maxima vorig jaar het huis op slot deed![]()
Dit jaar Margriet
ja uiteraardquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want jij bleef toen die naaktfoto's maar posten ook
Ik heb al even gekeken net. Daar ga ik midden in de nacht wel meeposten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, nu heb ik trek in patat speciaal![]()
JJH kijk jij hier met mij mee?
In het 3FM topic is het vast veel te druk nu
Is wat ook 's avonds?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het nou voor het eerst ook 's avonds?
Nee, daar is het te drukquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie gechekt hebben of het weer te doen gaat zijn vannacht?
Nah zal wel loslopen johquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
Gb en Ll, moeten we nog noodvoorzieningen () mee voor onderweg, als we stranden?
Of moeten we gewoon genoeg drinken zodat de alcohol er voor zorgt dat ons bloed niet kan bevriezen? Arme Ll, met zijn Sprite. Bwehehehe.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.
Ik moet met oh-oh meekijken.
Poesje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOU DAN OVER POEZEN EN HONDJES PRATEN DAN
Pffffff moest jij niet weg vanavond?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie eigenlijk weg? Acht uur op het station, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja, ik ga over kwartiertje rijden denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie eigenlijk weg? Acht uur op het station, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |