quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar dit jaar wordt het gewoon óf niks, óf een Wii ofzo
And the mod speaks!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet decent genoeg voor de maagdelijke zaterdagmiddag
Nee ik heb serieus in 6 jaar tijd misschien 2x lingerie gegeven ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee jij bent een falerd met je fantasieloze kadoots![]()
Ik had altijd creatieve vriendjes die leuke dingen voor me maakten
Ik vind 'm wel heel Llquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem niet decent genoeg voor de maagdelijke zaterdagmiddag
Geef dan een ipad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar dit jaar wordt het gewoon óf niks, óf een Wii ofzo
Dies idd ook nooit decent!quote:
Misschien heeft hij stiekem iets voor je gekocht?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Qwea het volgende:
Ik kom niet meer bij. Hij kon NIKS vinden
En dan zijn wij 5 jaar samen en kan die niks bedenken![]()
![]()
Nee, geloof me. Ik ken hemquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem iets voor je gekocht?
Aaaahhh, arme zielquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, geloof me. Ik ken hem
Als hij zegt dat hij niks kan vinden, dan kan hij dat ook niet!
Geweldig.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zelf ook geen fucking flauw idee heb wat ik zou willen![]()
En ik maar bluffen dat ik zo 10 dingen kon opnoemen, maar dat natuurlijk niet ging doen want dan was het wel erg makkelijk voor hem
Een bon van de Blokkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dat wordt dus het 61e stringetje
Weer blij dat je niet na afloop achterom achteraf bent uitgewoond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je je niet achteraf in de bosjes laat uitwonen ofzomaar daar waren wij veul te braaf voor
Die puff doet 't 'mquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een flesje Dove douchegel
mét puff
Whut? Aldus een of andere klootviool met de username Zwollesjappie in mijn PMquote:ey gek
Waarom ga je praten over negers in de trein..
vuile boer, jij bent diegene die word vies aangekeken en niet die negers
hahahaa, stomme boeren
Kijk deze filmje van die man in de trein, die zegt teminste wat van dat gediscrimineer
respect voor die man,
echt respect voor die man
bezem die jij bent
kom niet focken,
later, en trouwens ik ben turk en kom uit zwolle ho
Ik had ze een ram verkochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Het verbaast me elke keer weer wat een etters de kinderen van tegenwoordig soms zijn![]()
En zo jong ook. Hier aan de overkant op het grasveldje hebben de buurkindjes een boom versierd met kerstspulletjes. Komt er net een groepje mini-tuig (echt serieus, een jaar of 8 ofzo) en dat trekt gewoon heel de zooi uit de boom, trapt het kapot en smijt het op de weg.
...![]()
Falen er nou steeds meer ouders in opvoeding of... wat is het?![]()
Ik en een buurman vlogen naar buiten, eentje schrok heel erg en vloog de hoek om, eentje stond er nog met een half kapot kerstding in zijn hand, trok lijkbleek weg en hing het kapotte ding weer terug waar het hing. Ik deed net of ik een foto van ze maakte met mijn telefoon en mompelde iets over politie. Twee gingen er toen haast kotsen van de zenuwen voordat ze jankend naar hun moeder vertrokken, dus ik mag lijen dat ze er wakker van liggen vannacht
Je weet wat daarvan komt heaquote:
Ik had er eigenlijk echt een foto van moeten maken en het in het plaatselijke dorpskrantje moeten laten publiceren met de kop 'Zijn dit uw kinderen?'.quote:
Daar krijg je alleen maar gezeik mee.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
Het verbaast me elke keer weer wat een etters de kinderen van tegenwoordig soms zijn![]()
En zo jong ook. Hier aan de overkant op het grasveldje hebben de buurkindjes een boom versierd met kerstspulletjes. Komt er net een groepje mini-tuig (echt serieus, een jaar of 8 ofzo) en dat trekt gewoon heel de zooi uit de boom, trapt het kapot en smijt het op de weg.
...![]()
Falen er nou steeds meer ouders in opvoeding of... wat is het?![]()
Ik en een buurman vlogen naar buiten, eentje schrok heel erg en vloog de hoek om, eentje stond er nog met een half kapot kerstding in zijn hand, trok lijkbleek weg en hing het kapotte ding weer terug waar het hing. Ik deed net of ik een foto van ze maakte met mijn telefoon en mompelde iets over politie. Twee gingen er toen haast kotsen van de zenuwen voordat ze jankend naar hun moeder vertrokken, dus ik mag lijen dat ze er wakker van liggen vannacht
Kinderen aan gort slaan zit niet zo in mijn aard, ik kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ik ga niet vertellen wat ik met wie op mijn veertiende deed, ik kan echt gemakkelijk 10 dingen opnoemen die ik zou willen krijgen, ik heb lekker uitgeslapen en hangjeugd van minder dan 1:50m sla ik aan gort
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dat had je echt moeten doen, van die foto idd
Het was jammer dat het allemaal zo snel ging inderdaad, ik kan nu wel meer dingen bedenken nog die ik had moeten doen. Maar ik hoop serieus dat ze bang zijn dat de politie ze komt halenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Pagan het volgende:
Gewoon hiermee te lijf gaan.
[ afbeelding ]
En dan vullen met ecoline+water.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfdequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Kinderen aan gort slaan zit niet zo in mijn aard, ik kan er niets aan doen
Je kunt ze altijd een beetje inkorten met die mooie snijmachines van je. Mag het een onsje minder zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Ik ga niet vertellen wat ik met wie op mijn veertiende deed, ik kan echt gemakkelijk 10 dingen opnoemen die ik zou willen krijgen, ik heb lekker uitgeslapen en hangjeugd van minder dan 1:50m sla ik aan gort
Juist; go slice yourselfquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Pagan het volgende:
Je kunt ze altijd een beetje inkorten met die mooie snijmachines van je. Mag het een onsje minder zijn.
Ik kan wel dingen opnoemen maar die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Die vacoped moet hier na zo'n 2 uur ook weer vacuum gezogen.quote:
Grapje toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |