Dank jequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
18:00uur het huisje in, 20:30 huisje dicht...
quote:
Hoor ik net van Timur dat 't huisje om 20:00 dicht gaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
18:00uur het huisje in, 20:30 huisje dicht...
Verkozen tot een van de meest walgelijke kerstplaten ooit, samen met Wham, Carey en alle ander grijsgedraaide kutplaten.quote:
Ik las ergens eerder ook 20.15... Ik dacht dat ze het 8 uur journaal live inwilden...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoor ik net van Timur dat 't huisje om 20:00 dicht gaat
Wat een sletten hebben we in de wereldquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkozen tot een van de meest walgelijke kerstplaten ooit, samen met Wham, Carey en alle ander grijsgedraaide kutplaten.
Mooi gesproken!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkozen tot een van de meest walgelijke kerstplaten ooit, samen met Wham, Carey en alle ander grijsgedraaide kutplaten.
Oeh, dat wordt afzienquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoor ik net van Timur dat 't huisje om 20:00 dicht gaat
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las ergens eerder ook 20.15... Ik dacht dat ze het 8 uur journaal live inwilden...
quote:Daarna schakelt 3FM over naar Eindhoven waar Prinses Margriet om 20:45 uur de deur van het Glazen Huis dicht zal doen. Dit zal gebeuren tijdens een speciale kick-off uitzending op Nederland 3.
WTF gaan ze niet reizen door NL? Wat een gemiste kans. Vond ik een superactie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat nu lege statiegeldflessen inzamelen. Vind het ook jammer dat er minder 'reizende evenementen' zijn zoals de Surprise truck en Rabbering die z'n kloten afvriest in een VW busje op een tochtig plein.
Is inderdaad nieuw, wordt pas na SR in gebruik genomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef D. het volgende:
Ik zie ook dat ze een nieuwe desk hebben in de studio
Moet er weer ff inkomen
Ow, zo nieuw zelfsquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is inderdaad nieuw, wordt pas na SR in gebruik genomen
Dit is z'n 2e, hij is 12:00 weer begonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Frank wel een erg lange dienst? Vanochtend om 8 uur hoorde ik 'm in de auto, en nu zit 'ie er nog (alweer?).
Er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
Bah Blof heeft het theme en blijft slapen, die man heeft zo'n kutstem, gaat door merg en been. Ik hoor nog liever Henk Westbroek klaarkomen.
Ik vind m ook vreselijk... maar ook gewoon de tekst.. WIJD OPEN... slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die zanger van Blof, het spijt me zeer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet eens in en jij bent er al uit?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Adam Lambert?(ik was dutchie88 in dat topic
)
Mar_Sle Queen Bicycle Racequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Adam Lambert?(ik was dutchie88 in dat topic
)
Dat mag, maar Henk Westbroek op zijn hoogtepunt is toch echt een ander (en ranzig) uiterstequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gerard is toch altijd op zijn hoogtepunt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat mag, maar Henk Westbroek op zijn hoogtepunt is toch echt een ander (en ranzig) uiterste
Ik heb er nog even over zitten twijfelen, maar toch maar niet gedaan. Volgend jaar misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Cee het volgende:
[..]Jij?
(Nee, niet Adam. Misschien later deze week)
Ach, het is nog net niet zo erg als Borsatoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zal Hans deugd doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Ieder jaar een ander Queen liedje. Tot nu toe altijd gedraaid.
Dat is de huidige nog.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, zo nieuw zelfs
Maareh, er zitten al mensen 'm 'te gebruiken' zie ik op de cam
Uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Waalwijker het volgende:
En, zijn er nog medenachtbrakers hier?
Ik zou heel, heeeeeel graag van zondag op maandag met Guusje meemaken maar het probleem is: die maandag he. En werken enzo. Maar, who knows.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ja, dus ik doe de Lapo proberen te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat het volgende topic bevlekt worden met de SR OP?
Ik heb het gelukkig nog niet gehoord, het is gewoon de klank in zijn stem die me niet bevalt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind m ook vreselijk... maar ook gewoon de tekst.. WIJD OPEN... slaat nergens op.
ik hield het vannacht niet vol, maar als het even meezit doe ik in ieder geval alle shiften van Ekdom mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb vakantie en ik ben een nachtmens, dus ik ben erbij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Waalwijker het volgende:
Werkelijk niet? Het is de hele week megahit geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nog niet gehoord, het is gewoon de klank in zijn stem die me niet bevalt.
Kun je nagaan hoe erg ik die Blofman vindquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat mag, maar Henk Westbroek op zijn hoogtepunt is toch echt een ander (en ranzig) uiterste
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ik ben een nachtmens, dus ik ben erbij.
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hield het vannacht niet vol, maar als het even meezit doe ik in ieder geval alle shiften van Ekdom mee.
Ziek melden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou heel, heeeeeel graag van zondag op maandag met Guusje meemaken maar het probleem is: die maandag he. En werken enzo. Maar, who knows.
Ik luister geen radio, ik kijk alleen SR en dan zo veel mogelijk, maar dat is nog niet begonnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk niet? Het is de hele week megahit geweest.
Ow okay... eigenlijk al wel een beetje, maar idd nog niet op tv geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen radio, ik kijk alleen SR en dan zo veel mogelijk, maar dat is nog niet begonnen
1 weekje rot, moet kunnen hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mij zal het geen nachtwerk worden, vrees ik... moet ook gewoon werken de komende week.
Er is weer darts?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen wel darts tussendoor, maar dan zet ik SR op de laptop aan.
Jazekerquote:
Vanaf vanavond 2m breed op mijn projectiescherm en die staat elke dag de hele dag aan. Je ziet me ook alleen in deze week elk jaar in de 3FM topics. Het is ook totaal mijn muziek niet allemaal, ook de alternatieve/rock achtige muziek is niet mijn ding en daar zeur ik ook elk jaar over (te veel van die muziek)quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... eigenlijk al wel een beetje, maar idd nog niet op tv geweest.
Ik vind die teksten vaak zo geforceerd intellectueel geschrevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb je de samenvattingen jaquote:
Hmm heb ook nog 2 kinderen lopen... maar probeer wel zoveel mogelijk te kijken/luisteren. Op het werk radio op 3fm en 's avonds in bed ook nog even kijken. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 weekje rot, moet kunnen hoor.
Ik kijk overal waar ik kan, tot in bed aan toe![]()
Alleen wel darts tussendoor, maar dan zet ik SR op de laptop aan.
Ja, eergisteren is het PDC WK begonnen, duurt tot 3 januari.quote:
The Wizard. Dat weet ik uit m'n hoofd he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, eergisteren is het PDC WK begonnen, duurt tot 3 januari.
Vanaf 2 januari begint ook het BDO WK (Lakeside) weer.
Stompé naar huis helaasVanavond Whitlock
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanaf vanavond 2m breed op mijn projectiescherm en die staat elke dag de hele dag aan. Je ziet me ook alleen in deze week elk jaar in de 3FM topics. Het is ook totaal mijn muziek niet allemaal, ook de alternatieve/rock achtige muziek is niet mijn ding en daar zeur ik ook elk jaar over (te veel van die muziek)![]()
Maar ik heb het altijd naar mijn zin verderAl is er altijd 1 mindere dj. Dit jaar Coen (vorig jaar Annemieke)
Ik kan het op de beamer zien, in de slaapkamer of op de laptop, handig 2 Dreamboxenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de samenvattingen ja. Ergens op de late avond.
PDC WK is live bij Sport1 en via streaming.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
The Wizard. Dat weet ik uit m'n hoofd he.
Sid Waddell wat een heldquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan het op de beamer zien, in de slaapkamer of op de laptop, handig 2 Dreamboxen![]()
Gisteren een stuk gezien op Sky Sports, die commentator
Ah, ok, streamen dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de samenvattingen ja. Ergens op de late avond.
PDC WK is live bij Sport1 en via streaming.
Dance, maar dan niet het top 40 genre, maar meer het deep/soulful en club achtige. Dus wat swingender en melodieuzer ipv de constante herhalende synthmelodie (al kan ik die ook wel waarderen hoor).quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik ben eigenlijk ook alleen deze week in de 3fm topics en vanaf volgende week in top2000 topic. Maar ik luister wel het hele jaar 3FM. Van welke muziek hou jij dan??
Ik moest zo lachen gisteravond toen Jelmer zei: 'Is het Ilse de Lange?'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |