Jazekerquote:
Vanaf vanavond 2m breed op mijn projectiescherm en die staat elke dag de hele dag aan. Je ziet me ook alleen in deze week elk jaar in de 3FM topics. Het is ook totaal mijn muziek niet allemaal, ook de alternatieve/rock achtige muziek is niet mijn ding en daar zeur ik ook elk jaar over (te veel van die muziek)quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... eigenlijk al wel een beetje, maar idd nog niet op tv geweest.
Ik vind die teksten vaak zo geforceerd intellectueel geschrevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die zanger van Blof, het spijt me zeer
Daar heb je de samenvattingen jaquote:
Hmm heb ook nog 2 kinderen lopen... maar probeer wel zoveel mogelijk te kijken/luisteren. Op het werk radio op 3fm en 's avonds in bed ook nog even kijken. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 weekje rot, moet kunnen hoor.
Ik kijk overal waar ik kan, tot in bed aan toe![]()
Alleen wel darts tussendoor, maar dan zet ik SR op de laptop aan.
Ja, eergisteren is het PDC WK begonnen, duurt tot 3 januari.quote:
The Wizard. Dat weet ik uit m'n hoofd he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, eergisteren is het PDC WK begonnen, duurt tot 3 januari.
Vanaf 2 januari begint ook het BDO WK (Lakeside) weer.
Stompé naar huis helaasVanavond Whitlock
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanaf vanavond 2m breed op mijn projectiescherm en die staat elke dag de hele dag aan. Je ziet me ook alleen in deze week elk jaar in de 3FM topics. Het is ook totaal mijn muziek niet allemaal, ook de alternatieve/rock achtige muziek is niet mijn ding en daar zeur ik ook elk jaar over (te veel van die muziek)![]()
Maar ik heb het altijd naar mijn zin verderAl is er altijd 1 mindere dj. Dit jaar Coen (vorig jaar Annemieke)
Ik kan het op de beamer zien, in de slaapkamer of op de laptop, handig 2 Dreamboxenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de samenvattingen ja. Ergens op de late avond.
PDC WK is live bij Sport1 en via streaming.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
The Wizard. Dat weet ik uit m'n hoofd he.
Sid Waddell wat een heldquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan het op de beamer zien, in de slaapkamer of op de laptop, handig 2 Dreamboxen![]()
Gisteren een stuk gezien op Sky Sports, die commentator
Ah, ok, streamen dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb je de samenvattingen ja. Ergens op de late avond.
PDC WK is live bij Sport1 en via streaming.
Dance, maar dan niet het top 40 genre, maar meer het deep/soulful en club achtige. Dus wat swingender en melodieuzer ipv de constante herhalende synthmelodie (al kan ik die ook wel waarderen hoor).quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik ben eigenlijk ook alleen deze week in de 3fm topics en vanaf volgende week in top2000 topic. Maar ik luister wel het hele jaar 3FM. Van welke muziek hou jij dan??
Ik moest zo lachen gisteravond toen Jelmer zei: 'Is het Ilse de Lange?'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |