WTF gaan ze niet reizen door NL? Wat een gemiste kans. Vond ik een superactie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat nu lege statiegeldflessen inzamelen. Vind het ook jammer dat er minder 'reizende evenementen' zijn zoals de Surprise truck en Rabbering die z'n kloten afvriest in een VW busje op een tochtig plein.
Is inderdaad nieuw, wordt pas na SR in gebruik genomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef D. het volgende:
Ik zie ook dat ze een nieuwe desk hebben in de studio
Moet er weer ff inkomen
Ow, zo nieuw zelfsquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is inderdaad nieuw, wordt pas na SR in gebruik genomen
Dit is z'n 2e, hij is 12:00 weer begonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Frank wel een erg lange dienst? Vanochtend om 8 uur hoorde ik 'm in de auto, en nu zit 'ie er nog (alweer?).
Er zijn grenzen hequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
Bah Blof heeft het theme en blijft slapen, die man heeft zo'n kutstem, gaat door merg en been. Ik hoor nog liever Henk Westbroek klaarkomen.
Ik vind m ook vreselijk... maar ook gewoon de tekst.. WIJD OPEN... slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die zanger van Blof, het spijt me zeer
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet eens in en jij bent er al uit?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Adam Lambert?(ik was dutchie88 in dat topic
)
Mar_Sle Queen Bicycle Racequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Adam Lambert?(ik was dutchie88 in dat topic
)
Dat mag, maar Henk Westbroek op zijn hoogtepunt is toch echt een ander (en ranzig) uiterstequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die zanger van Blof, het spijt me zeer
Gerard is toch altijd op zijn hoogtepunt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat mag, maar Henk Westbroek op zijn hoogtepunt is toch echt een ander (en ranzig) uiterste
Ik heb er nog even over zitten twijfelen, maar toch maar niet gedaan. Volgend jaar misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Cee het volgende:
[..]Jij?
(Nee, niet Adam. Misschien later deze week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |