Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moetquote:
Ik weet niet zo goed wat ik ben. Maar geen bas denk ik. Ik weet wel dat ik vrij goede controle heb over mijn kopstemquote:
jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad![]()
Octaveren...damn is dat een woord?
Klinkt als ovulerenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moet
Het was net al geen doen meer, moest de muur vasthouden op de stoep
ik ben bas bariton, maar bassen vind ik zo gaaf om te doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ben. Maar geen bas denk ik. Ik weet wel dat ik vrij goede controle heb over mijn kopstem.
Oh...waar reis jij heenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef iBenny het volgende:
Het hele weekend gaat het nog sneeuwen... Ik hoop maandag toch echt gewoon te kunnen reizen
Ik ben ook bas, mannenbas welteverstaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bas bariton, maar bassen vind ik zo gaaf om te doen
Ik ben ook op zoek naar een barbershop koor/groep
ijzel is naarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat pak sneeuw dan dat platgestampte ijzel dat spekglad is, ik weet niet hoe ik morgen de deur uit moet
Het was net al geen doen meer, moest de muur vasthouden op de stoep
Dat is gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook bas, mannenbas welteverstaan
Ik ga morgen denk ik ook maar een sneeuwpop makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
morgen maar binnen blijven en in de sneeuw spelen met de kids
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is gaaf
Er zin niet zoveel vrouwen die dat kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |