Zweetlip jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, en zweetkip als ze optreedt
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
Killing me softly van The Fugees.
En Roberta Flack heeft het gecovered van ze zeker? Kneuzen.
Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Huh? Ik dacht dat Oosterhuis een stuk jonger was?! Waar is de Oosterhuis van vroeger? Met een moker bewerkt zeker.
ik ben aan het lijnen.... dus ik mag ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het is dat ik 6 maanden zwanger ben, anders dronk ik een fles leeg om de scherpe randjes eraf te halen.
Nou wat een soepjurk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
MEIKE hup![]()
Oh Meike is ook zwanger zo te zien
quote:
Hmm, ik wordt te oud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt het zelf alVan vroeger... toen was ze nog jong ja.
Te rood ? Te groot ? Wat ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Takkembah het volgende:
Ik word altijd misselijk van die bek van Meike
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Bel een ambulance nu meteen, de kapper van VoH is ernstig ziek
Dat doet ze elke week.quote:
dat dacht ik ook gelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
MEIKE hup![]()
Oh Meike is ook zwanger zo te zien
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef twentemeisje het volgende:
Het is jammer dat Meike geen sterrenuitstraling heeft, ik vind haar echt een van de beste zangeressen vd Voice.
Jeeeejquote:
Ja, zij is make-up loos zóveel leuker, zag ik in VOH real lifequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef patatmetfriet het volgende:
Dit meisje moeten ze niet zo vreselijk veel makeup opsmeren, tering, wat wordt ze daar lelijk van!
Daar hebben ze allemaal een handje van, dat schreeuwen. Wacht maar tot Sheri Anne komt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze overschreeuwt soms. Deed ze vorige week ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |