Zouden ze een patent hebben aangevraagd op dit concept?quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Degene die het ooit in z'n hoofd heeft gehaald om die vier mannen bij elkaar aan tafel te zetten moet wel geniaal zijn. Goede scouting hebben ze daar bij RTL, daar komen ze niet met breedte-investeringen als Tom van 't Hek aan.
Hoe hij Piet de Visser na doet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Degene die het ooit in z'n hoofd heeft gehaald om die vier mannen bij elkaar aan tafel te zetten moet wel geniaal zijn. Goede scouting hebben ze daar bij RTL, daar komen ze niet met breedte-investeringen als Tom van 't Hek aan.
Fok-topic van 9 september 2001quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zouden ze een patent hebben aangevraagd op dit concept?
Wel grappig dat men toen ook al fan was.quote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Fok-topic van 9 september 2001
Waar blijft Sport aan Tafel ????????
Ik heb toch maar gekozen voorquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)etbalpersonality.htm
Allemaal even op Sjek stemmen.
Ja, ik zag het ook! Haha, geweldig! Zien we morgen zeker terug!quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef -Mo- het volgende:
Die dikke PSV'er gebruikte net zijn fototoestel! [ afbeelding ]
heb waterreus maar gedaan, uit eerlijkheid.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)etbalpersonality.htm
Allemaal even op Sjek stemmen.
We zagen 'm weer in z'n shirtje, terwijl het sneeuwdequote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef -Mo- het volgende:
Die dikke PSV'er gebruikte net zijn fototoestel! [ afbeelding ]
Ik kon het ook niet over mijn hart krijgen Waterreus die eer niet te gunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:06 schreef DrsPhil het volgende:
[..]
heb waterreus maar gedaan, uit eerlijkheid.
Ik keek het toen ook al...het was nog niet zo'n cultprogramma als nu; er werd redelijk serieus over sport gebabbeld door Derksen, Camps en ter Weijden (die blijkbaar al 70 isquote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel grappig dat men toen ook al fan was.
Ik kijk het pas sinds ongeveer 2007, toen was het nog met Willem van Hanegem op zondagavond.
Sindsdien vrijwel geen uitzending meer gemist
quote:Op zondag 19 december 2010 17:06 schreef DrsPhil het volgende:
[..]
heb waterreus maar gedaan, uit eerlijkheid.
Bleh, leuk meisje hoor, maar waarom nou nooit 'ns een girl next door, maar altijd weer een overambitieuze wannabe actrice die door in VI te staan aan haar cv wilt werken?!quote:
Meer dus niet, alleen geschikt voor achter het aanrechtquote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef LWD-Godius het volgende:
Geil wijf toch, zo eentje zou ik wel achter het aanrecht willen hebben bij mij thuis.
Inderdaad dat zijn geen twee vingers hoog.quote:Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef tjoptjop het volgende:
En tappen kan ze ok al niet gezien die enorme berg schuim
Men, geniaal dit!quote:
Jij bent te veel tv-josties uit de randstad gewend. In de provincie hebben ze meer traditionelere namen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:
"Wilfred Genee wat is dat voor rare naam? Wil-fred Ge-nee.. dat is toch geen naam voor een tv-personality?"
Lekker uitbuiken van het kerstdiner met Voetbal International.quote:Noteer vast in je agenda: maandag 27 december, 20.30 uur. Dan zenden we alle hoogtepunten van 2010 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |