abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2001 @ 14:30:13 #1
13424 noodweer
Go ahead punk, make my day...
pi_1593366
Waarom is Sport aan Tafel niet meer op TV? Alleen engels voetbal wordt nog uitgezonden maar ik zit te wachten op dat geouwehoer van die kerels. Ruzie in de tent ? Wie heeft er meer informatie ?
Opinions are like assholes, everybody has one
  zondag 9 september 2001 @ 14:40:52 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1593431
Endemol had de HMG aangeklaagd omdat de formule was gejat. Van de rechter mag het praatonderdeel bij het voetbal dus niet meer uitgezonden worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 9 september 2001 @ 15:05:25 #3
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1593560
quote:
Op zondag 09 september 2001 14:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Endemol had de HMG aangeklaagd omdat de formule was gejat. Van de rechter mag het praatonderdeel bij het voetbal dus niet meer uitgezonden worden.
Het nieuwe programma waarin Engels voetbal uitgezonden werd en waarin dezelfde heren fungeerden was toch gejat van Sport aan tafel? Het programma zelf mag toch wel blijven?
  zondag 9 september 2001 @ 16:44:19 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1594422
quote:
Op zondag 09 september 2001 15:05 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Het nieuwe programma waarin Engels voetbal uitgezonden werd en waarin dezelfde heren fungeerden was toch gejat van Sport aan tafel? Het programma zelf mag toch wel blijven?

jah... het programma wel.. alleen zonder die mannen. Ik dacht dat de HMG nu in gesprek was met Endemol om de rechten toch maar weer te kopen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator zondag 9 september 2001 @ 16:45:10 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1594429
Deze week is de uitspraak van hoger beroep... ik ben benieuwd...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1594441
ik mis sport aan tafel ook heftig, vond ut altijd lachen hoe de heren derksen en kamps discusieerden
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  Moderator zondag 9 september 2001 @ 16:47:50 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1594452
Hugo Camps is een enge man. Doet vaak heftige uitspraken over onderwerpen waar hij niet over geinformeerd is en dat vind ik altijd erg dom.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1596051
Hugo Camps + Johan Derksen plus nog iemand leverde altijd schitterende discussies op. Helemaal mooi als ze het niet over voetbal hebben, zo heb ik Hugo Camps weleens vernietegend horen uithalen over hockey, ik lag dubbel gewoon. Heel jammer dat ze nu niet meer op TV zijn want het was altijd mijn favoriete sport of dicussie programma.
This is this. This ain't something else, this is this!
  maandag 10 september 2001 @ 01:47:17 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_1598556
Mijn favoriete programma van de Nederlandse televisie moet absoluut terug, en Endemol moet gewoon opflikkeren, kan me geen biet schelen of ze ergens volgens de lettertjes gelijk hadden... ik wil gewoon ruud ter Weijden, Hugo Camps, Johan Derksen en bij voorkeur Henk SPaan aan 1 tafel die veel lullen over voetbal en een beetje andere sporten. Spaan aan Tafel wordt toch ook niet verboden?
Nu moeten we het doen met allemaal zooi met Jack van Gelder, zo waanzinnig middelmaat met een Tros sausje..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')