Er is dan geen voetbal. En geloof het of geloof het niet, het is nog steeds een voetbalprogramma.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer een gedenkwaardige uitzending...waarom stoppen ze trouwens in de winterstop?
Ik denk omdat er dan geen Nederlands voetbal is, pure gok hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer een gedenkwaardige uitzending...waarom stoppen ze trouwens in de winterstop?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Er is dan geen voetbal. En geloof het of geloof het niet, het is nog steeds een voetbalprogramma..
Tijdens VI-oranje was er inderdaad sprake van om ze een dagelijkse show te geven zoals Barend & van Dorp. Had waarschijnlijk nog gewerkt ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
..ze dwalen vaak genoeg van het onderwerp af he;) Geen voetbal is geen onoverkomelijk probleem...ze hebben vast genoeg andere gespreksstof.
Ik heb hier al meermaals gepleit voor een Politiek International met Genee, Gijp, Derksen en Bos...het zou super zijn als ze dan door brievenbus pissende PVV-ers mogen interviewen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Tijdens VI-oranje was er inderdaad sprake van om ze een dagelijkse show te geven zoals Barend & van Dorp. Had waarschijnlijk nog gewerkt ook.
GILLETTE DEODORANT GEEFT PROFESSIONALS HET VERTROUWEN OM TE PRESTEREN ONDER DRUK!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik snap echt niet dat er 3 keer zoveel mensen naar Sjek "Zeg het maar, jongens" kijken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef badbongo het volgende:
Het beste progamma ooit.
[ afbeelding ]
Er is veel gezeik op Emile Schelvis..maar hij moet gewoon even wennen. En hij voegt, zeker mbt buitenlands voetbal, iets toe aan het programmaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Na de hype afgelopen zomer met het WK had ik verwacht dat ik VI binnen afzienbare tijd toch wel een keer zat zou zijn, maar ik blijf het heerlijk vinden om naar te kijken. Lekker gemoedelijk, zichzelf niet te serieus nemend en toch ook wel met af en toe iets zinnigs over voetbal.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik vind Emile eigenlijk wel okee hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:44 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Er is veel gezeik op Emile Schelvis..maar hij moet gewoon even wennen. En hij voegt, zeker mbt buitenlands voetbal, iets toe aan het programma
Je bedoelt Wilfred Genee neem ik aan? Gijp is onvervangbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef Outlined het volgende:
Emile kan Rene prima vervangen. Deed het erg goed.
Wilfred ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je bedoelt Wilfred Genee neem ik aan? Gijp is onvervangbaar.
ik ook, is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm net nog een keer bekeken. Gewoon, omdat het kan.
Wanneer hij zijn hoofd gewoon recht houdt, dan ziet hij beide keepers.quote:
In een shirtje met korte mauwen, daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef Lo-Fi het volgende:
Zie mij, met een vetpercentage van 62%, de kou eens trotseren voor de club.
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond. Genee redt het niet? So what, dan gaat hij lekker naar huis en dan zie je hem maandag wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
Derksen wee rmet z'n KNVB/FIFA riedeltjes
Verder wel weer topuitzending, en prima opgelost met Genee in die andere studio.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond.
Dat is die kneuterigheid wat VI imho zo leuk maakt. Bij DWDD of P&W zouden ze het idd professioneler oplossen (andere gast, overslaan of wat dan ook), Maar nee, nu komt er een soort teleconferencingquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond. Genee redt het niet? So what, dan gaat hij lekker naar huis en dan zie je hem maandag wel weer.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die bak van Gijp.
[ afbeelding ]
Blousje open hoor.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd die standaard mensen op de Frontpage
En dat is dan Admin hieroquote:Op zaterdag 18 december 2010 @ 15:38 schreef loopneus het volgende:
Ach, aan Johan Derksen hoeven we ons sowieso niet lang meer te ergeren. Die flapdrol wordt de laatste maanden weer steeds vetter en vetter. Iets wat die dikkop al vaker heeft gedaan, maar op zijn huidige leeftijd loopt dat hopelijk ditmaal niet goed af.
Wel goed af, voor ons dan.
Jongen, loop mijn nieuwsbericht niet zo te verpesten met flames.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef bascross het volgende:
[..]
En dan die reactie van mij op een tering belg weghalen.
Frontpage.![]()
![]()
Ik ben niet degene niet trollt, dat doet pfaffke. Al zijn berichten staan er nog, dus sla geen onzin uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, loop mijn nieuwsbericht niet zo te verpesten met flames.
Troll-berichten worden altijd verwijderd, ook berichten die de troll quoten. De reactie van loopneus is ook weg, als hij het nog een keer doet krijgt hij een ban. Simple enough.
Tering jantje zeg, je zit niet op het Telegraaf-forum. Het mag wel wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik ben niet degene niet trollt, dat doet pfaffke. Al zijn berichten staan er nog, dus sla geen onzin uit.
Er zitten altijd een paar randfiguren tussen die duizenden lezers, het zijn net Marokkanen zeg ik je.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef heiden6 het volgende:
De FP is gewoon kut en zit vol met paupers. Dat weet iedereen.
Een paar? Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zitten altijd een paar randfiguren tussen die duizenden lezers, het zijn net Marokkanen zeg ik je.
quote:muppetshow 18-12-2010 @ 16:15
Ik kan heel die vent niet uitstaan, dat ie nog nooit een ram voor zijn kop heeft gehad is voor mij een raadsel.
Ik ben de vriendelijkheid zelve. Ik erger mij alleen erg vaak aan die ''pfaffke''. Irritant figuur.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering jantje zeg, je zit niet op het Telegraaf-forum. Het mag wel wat vriendelijker.
Maar inderdaad, dat geneuzel van pfafke heb ik ook verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |