Je bedoelt Wilfred Genee neem ik aan? Gijp is onvervangbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef Outlined het volgende:
Emile kan Rene prima vervangen. Deed het erg goed.
Wilfred ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je bedoelt Wilfred Genee neem ik aan? Gijp is onvervangbaar.
ik ook, is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm net nog een keer bekeken. Gewoon, omdat het kan.
Wanneer hij zijn hoofd gewoon recht houdt, dan ziet hij beide keepers.quote:
In een shirtje met korte mauwen, daar heb ik dan wel weer respect voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef Lo-Fi het volgende:
Zie mij, met een vetpercentage van 62%, de kou eens trotseren voor de club.
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond. Genee redt het niet? So what, dan gaat hij lekker naar huis en dan zie je hem maandag wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
Derksen wee rmet z'n KNVB/FIFA riedeltjes
Verder wel weer topuitzending, en prima opgelost met Genee in die andere studio.
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond.
Dat is die kneuterigheid wat VI imho zo leuk maakt. Bij DWDD of P&W zouden ze het idd professioneler oplossen (andere gast, overslaan of wat dan ook), Maar nee, nu komt er een soort teleconferencingquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste nogal overbodig. Een hoop show en onduidelijk eromheen, terwijl ze dat met z'n 3en prima hadden kunnen doen gisteravond. Genee redt het niet? So what, dan gaat hij lekker naar huis en dan zie je hem maandag wel weer.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die bak van Gijp.
[ afbeelding ]
Blousje open hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |