Mike?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:14 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Nu ben ik echt jarloers!!!Ik kan dus niet weten of hij is aangekomen of niet.
Maar dankzij Mike kan ik al een paar afleveringen bekijken
Mike Tuinstra, die post hier ook weleens berichten. Hij is de beheerder van het YT-account VanHoutenRules.quote:
Bedankt PeterKelderquote:Op zondag 19 december 2010 10:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mike Tuinstra, die post hier ook weleens berichten. Hij is de beheerder van het YT-account VanHoutenRules.
De schatkist had iets 'magisch', het klinkt gek, ik weet het, maar het leek daardoor echt alsof er een schat inzat.quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
De reden dat het nu weer een andere verpakking is moge duidelijk zijn, de boxen moeten zo goedkoop mogelijk geproduceerd worden, omdat seizoen 1 en 2 gewoon niet genoeg verkoop trok om de kosten te dekken. Die schatkist-boxjes waren prachtig, maar dat is zeer duur om te maken. Dit is een mooie tussen-oplossing, al vind ik het door 2 gedeelde logo niet bepaald prettig. De kartonnen doos had ook net zo goed zonder vouwklep kunnen zijn, dan had de doos eromheen als een soort van digibox kunnen fungeren in plaats van zo'n vaag klep-dingMooi, zeker, maar toch redelijk onhandig.
Ik verwacht Seizoen 4 in najaar 2011, maar als ze opschieten misschien al in voorjaar 2011.
Heel erg bedankt dat je dat met me wilde delenquote:Op zondag 19 december 2010 15:28 schreef Frey het volgende:
Echt een meesterlijke tune als de limo van Hogendoorn komt aangereden, nadat hij Fritsje in handen heeft gekregen.
Oh lieve hemel... Het is maar een DVD-box.quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
De schatkist had iets 'magisch', het klinkt gek, ik weet het, maar het leek daardoor echt alsof er een schat inzat.
Dat met die screenshots ben ik met je eens. Met dat design niet. Ik bedoel, kom op. Wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen de serie verder uit te brengen, ofzo. Ze hadden ons ook allemaal een dikke 'Fuck you' kunnen geven en verder de boel kunnen cancellen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
...ik moet zeggen: wat een lelijk design, en zo goedkoop: foto's gebruiken die op de boxen van seizoen 1 en 2 al te zien waren. Had desnoods screenshots gemaakt dan!
't Gaat keigoed hier... Nee, het is gewoon een simpele schatting. Ik maak een gokje omdat ze nu een goedkope manier hebben gevonden die set uit te brengen en meteen ben ik een adviseurquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef PeterKelder het volgende:Maar hoezo verwacht je dat? Heb je ze geadviseerd ofzo?
Oké, maar toch, ik vind het jammer dat ze, nu ze de serie alsnog verder uitbrengen, geen rekening houden met foto's op de box enzo. Straks komt seizoen 6 uit en staan Simon en Annette nog op de box.quote:Op zondag 19 december 2010 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh lieve hemel... Het is maar een DVD-box.
[..]
Dat met die screenshots ben ik met je eens. Met dat design niet. Ik bedoel, kom op. Wees blij dat ze uberhaupt de moeite nemen de serie verder uit te brengen, ofzo. Ze hadden ons ook allemaal een dikke 'Fuck you' kunnen geven en verder de boel kunnen cancellen.
[..]
't Gaat keigoed hier... Nee, het is gewoon een simpele schatting. Ik maak een gokje omdat ze nu een goedkope manier hebben gevonden die set uit te brengen en meteen ben ik een adviseur
EDIT: Waarom vroeg je om een andere avatar als je hem toch niet gebruikt?
Dat is ook jammer, net zoals het seizoen 1 logo met ingedeukte -en op boxen van seizoen 2 en 3. Het lijkt me alleen dat er niet veel aan te doen is, zolang niemand er iets van zegt. Oftewel, ik ga even Bridge mailen. Meteen advies geven (Als mensen denken dat ik adviseur ben, kan ik meteen ook echt advies geven;)) over de foto's.quote:Op zondag 19 december 2010 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, maar toch, ik vind het jammer dat ze, nu ze de serie alsnog verder uitbrengen, geen rekening houden met foto's op de box enzo. Straks komt seizoen 6 uit en staan Simon en Annette nog op de box.
Ach ja, dat met dat logo was bij de romans in de jaren '90 ook zo. Het boek dat over seizoen 2 gaat heeft nog het 'boogjes-logo', het boek van seizoen 3 heeft op de kaft wel het hoge logo.quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook jammer, net zoals het seizoen 1 logo met ingedeukte -en op boxen van seizoen 2 en 3. Het lijkt me alleen dat er niet veel aan te doen is, zolang niemand er iets van zegt. Oftewel, ik ga even Bridge mailen. Meteen advies geven (Als mensen denken dat ik adviseur ben, kan ik meteen ook echt advies geven;)) over de foto's.
Misschien dat ik dan ook iets over extra's vraag. 500ste aflevering-gala, Zomer-party uit 1991, missen allebei op de DVD-sets, toch zonde. Ik zie het gebeuren dat bij seizoen 5 (Of was het 6? Die met de 1000ste aflevering in ieder geval) het grote Goede Tijden-gala ook gaat missen. Zonde en onnodig.
Juist, dát bedoel ik dus. Per seizoen gewoon 1 zo'n ding (Als er tenminste iets van te vinden is), wat echt wel te doen is/was. Nu vraag ik niet om bloopers (We hebben de leukste na al die jaren écht wel gezien in de blooperspecial, maar daarover straks meer), maar gewoon die gala-shows.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, dat met dat logo was bij de romans in de jaren '90 ook zo. Het boek dat over seizoen 2 gaat heeft nog het 'boogjes-logo', het boek van seizoen 3 heeft op de kaft wel het hoge logo.
Tja, ze kunnen niet alles op die dvd's zetten, al zou een mooie documentaire of bloopers per seizoen mij wel kunnen bekoren. Bij Goudkust seizoen 1 hebben ze er een uur aan bloopers en een making-off bijgeplaatst.
Zoiets, of dit:quote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Juist, dát bedoel ik dus. Per seizoen gewoon 1 zo'n ding (Als er tenminste iets van te vinden is), wat echt wel te doen is/was. Nu vraag ik niet om bloopers (We hebben de leukste na al die jaren écht wel gezien in de blooperspecial, maar daarover straks meer), maar gewoon die gala-shows.
Seizoen 1 - Zomerparty '91
Seizoen 2 - ...
Seizoen 3 - 500ste aflevering-gala met Ursel de Geer
Seizoen 4 - ...
Seizoen 5 - ...
Seizoen 6 - 1000ste aflevering-gala met Koos Postema
Seizoen 7 - De blooperspecial (Die in 1997 ook op VHS is verschenen) of compilatie GTST-quiz
Seizoen 8 - De Reünie (Die kerstfilm)
quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoiets, of dit:
seizoen 1:
- Zomerparty '91,
- Bloopers (er zullen er vast nog wat zijn die we niet kennen),
- Documentaire: GTST - Het begin (met acteurs, schrijvers, producers etc)
seizoen 2:
- Bloopers
- Docu: GTST - Steeds meer veranderingen (over de grotere verschillen tussen Australie en Nederand)
seizoen 3:
- Bloopers
- 500e aflevering-special
- Docu: GTST - Van de Kangoeroe naar de Bloemetjesjurk (over dat Nederland alles zelf ging ontwikkelen)
etc, etc.
...Ik gaf enkel een voorbeeld.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, ze kunnen niet alles op die dvd's zetten,
Nee, dat snap ik, maar ik denk dat mensen wel intresse hebben in een achtergrondverhaal. Dat de schrijvers en producers van destijds aan het woord komen enzo. Kan makkelijk. Kost ook geen drol en je hebt een leuk extraatjequote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
...Ik gaf enkel een voorbeeld.
haha, maar het zou juist leuk zijn als dat soort dingen worden ondernomen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nah, nieuw geproduceerde docu's zijn echt uit den boze bij Bridge. Zoiets maken kost meer dan je denkt.
Ik zeg niet dat het niet leuk is, ik zeg dat het alleen veel kost en Bridge dat risico niet wil lopen. Dat is logisch, vooral nu, nu blijkt dat de GTST-boxen niet superveel over de toonbank gaan...quote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
haha, maar het zou juist leuk zijn als dat soort dingen worden ondernomen.
EDIT 2: Inmiddels aangepastquote:Beste,
Mijn naam is ArnieAlberts en ik ben ** jaar. Allereerst wil ik degene bedanken die achter het idee zat om Goede Tijden Slechte Tijden alsnog verder op DVD uit te brengen. Ik en enkele mensen uit mijn omgeving vroegen zich al af of seizoen 3 nog op DVD zou uitkomen, zeer mooi om te zien dat dit nu gebeurd is. We hopen dan ook dat de seizoenen vanaf nu ook wat sneller worden uitgebracht, zodat de kijkers de serie doorlopend kunnen bekijken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe, goedkopere verpakking niet zo mooi vind als de verpakking van bijvoorbeeld seizoen 2, maar gezien de oudere verpakking waarschijnlijk duurder om te produceren was, is dat begrijpelijk. De afleveringen staan in mooie kwaliteit op DVD, dus daar heb ik geen aanmerkingen over.
Ik heb even nagevraagd bij enkele kopers van deze reeks, en daaruit enkele tips, die misschien van pas kunnen komen bij een volgende uitgave;
- Misschien dat iedere 6 maanden een nieuw seizoen uitgeven een goed ritme zou zijn. Beginnend met een lage oplage zodat, mocht de opkomst laag blijken, er niet al te veel verlies geleden wordt en de echte fan de reeks alsnog kan kopen. Mocht de vraag groter zijn kunnen er altijd boxen bijgemaakt worden.
- Geen echte aanmerking maar een formaliteitje; Op de de verpakking van de boxen van seizoen 2 en 3 wordt nog steeds het GTST-logo uit seizoen 1 gebruikt. Bij 'Goede Tijden' staat de -en met een boogje naar omlaag, waar dat al vanaf seizoen 2 omhooglopend stond, net zoals bij het latere logo.
- Dit geldt ook ongeveer voor de foto's die op de box staan afgebeeld. Enkele foto's stonden al op de boxen van seizoen 1 en 2, sommige foto's zijn zelfs uit andere seizoenen, waardoor ineens karakters staan afgebeeld die dat seizoen niet eens meer in de serie zaten. Misschien dat er voortaan screenshots uit het respectievelijke seizoen kunnen worden gebruikt om dit te voorkomen.
- Wat ik zelf erg jammer vond, was dat ook op deze box niets aan extra materiaal te vinden was. Zo was er bij seizoen 1 een mooie gelegenheid om de 'Zomer-party'-special van 1991 te plaatsen. Maar vooral bij seizoen 3, die de 500ste aflevering bevatte, is dit erg jammer. Destijds is er speciaal een gala uitgezonden naar aanleiding van deze mijlpaal, gepresenteerd door Ursel de Geer. Op YouTube is er een fragment van te vinden () Het had niets extra's gekost om deze als bonus op een DVD te plaatsen. Misschien dat deze dus op de box van seizoen 4 kan worden geplaatst?
Voor toekomstige uitgaves zijn er enkele voorbeelden te noemen die als extra op de DVD-box kunnen worden geplaatst;
Seizoen 4 - Gala ter ere van de 500ste aflevering, gepresenteerd door Ursel de Geer
Seizoen 6 - Gala ter ere van de 1000ste aflevering, gepresenteerd door Koos Postema
Seizoen 7 - Compilatie van uitzendingen van de 'GTST-quiz', zomer-quiz gepresenteerd door Carlo Boszhard
Seizoen 8 - GTST Blooper-special, uitgezonden eind 1997 (Vroeger ook op koopvideo uitgebracht)
Seizoen 9 - 'De Reünie', speciale kerstfilm
Deze speciale uitzendingen als extra's op de sets zijn naast leuke, soms een soort van 'achter de schermen'-featurettes misschien ook nog eens positief voor de verkoopcijfers van deze seizoenssets. Zo werd bij de uitgave van Goudkust van uitgever 'Bright Vision' 1 uur aan extra's op de box gezet, wat voor een boost aan verkoop zorgde. Ik hoop dat u iets aan mijn op- en aanmerkingen heeft en wil u allen verder nogmaals hartelijk danken voor de release van GTST - Seizoen 3.
Als u nog meer feedback kan gebruiken, kan u misschien ook kijken in het topic over de DVD-boxen van Goede Tijden op Fok.nl (GTST #306: Seizoen 3 is uit!).
Met vriendelijke groet,
ArnieAlberts
Haha:quote:Op zondag 19 december 2010 16:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet leuk is, ik zeg dat het alleen veel kost en Bridge dat risico niet wil lopen. Dat is logisch, vooral nu, nu blijkt dat de GTST-boxen niet superveel over de toonbank gaan...
Dus heb ik een mail opgesteld richting JustBridge. Wat denken jullie?
[..]
EDIT: Ach, ik heb nu al door dat ik enkele belangrijke punten mis, zoals het logo en de foto's op de verpakking
Maar in de kern heb je wel gelijk, aangezien seizoen 1 binnen 2 jaar al 2 keer is re-released. En daar brengen ze de seizoenen sneller uit (zo is sinds 16 december seizoen 3 uit en komt in maart seizoen 4)quote:Zo werd bij de uitgave van Goudkust van uitgever 'Bright Vision' 1 uur aan extra's op de box gezet, wat voor een boost aan verkoop zorgde.
Ja had ik gezien.quote:Op zondag 19 december 2010 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb mijn mail iets bijgewerkt, deze staat nu in mijn eerdere post.
Aaaaand sent
Volgens mij verteld je dat tegen mij? nietwaar?quote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja had ik gezien.
Wel lachen om te vertellen: aangezien ik Bright Vision er goed om vond (en nog steeds vind) gaan met releases van series, had ik hen een mailtje gestuurd met daarin de vraag of hun misschien de rechten voor de GTST-dvd's konden overnemen. Geen mailtje terug, maar een maand later werd bekend dat JustBridge seizoen 3 ging uitbrengen. Of het nou toeval is...
Ja, zou zomaar kunnen zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Volgens mij verteld je dat tegen mij? nietwaar?
Komende week heb jij hem ook en praat je vrolijk meequote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Lucas15 het volgende:
Echt jammer dat ik niet met jullie mee kan praten. Bij mijn accound op bol staat nog steeds "word verwerkt"
Hopelijk morgen alquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Komende week heb jij hem ook en praat je vrolijk mee
Je kan ook eens googlen op vergelijk-websites enzo. Advies-prijs is 35 euro, je kan hem krijgen voor minimaal 30 euro.quote:
Medio 2011quote:Hi Arnie,
Bedankt voor je leuke reactie op het verschijnen van GTST seizoen 3! Wat artwork box betreft is er bewust een keuze gemaakt voor een goedkopere variant op de eerder uitgebrachte seizoenen.
Dit is mede bepaald om de verkoopprijs toegankelijker te maken voor een groter GTST publiek! Wat artwork w.o. foto's betreft zijn wij afhankelijk van wat ons door Endemol wordt aangereikt! Verder kan ik je melden dat de best of 20 Jaar GTST die wij onlangs hebben uitgebracht de vele extra's bevatte die voor jou gevoel in seizoen 3 ontbreken, maar daar zul jij als rasechte GTST fan wel wat van hebben meegekregen!?
Verdere op en/of aanmerkingen zullen wij bij het verschijnen van alweer een nieuw seizoen zeker meenemen, want medio 2011 hebben wij een vervolg op seizoen 3 gepland staan..
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
M.Vr.gr.
Richard Voers
Just Bridge
Melkpad 51
1217 KB Hilversum - Netherlands
T. 0031-35 688 2888
M. 0031-6 206 190 75
F. 0031-35 688 2800
www.justbridge.nl
www.justwebshop.nl
Aaaaand sentquote:Geachte meneer Boers,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik heb inderdaad de release van de 20 jaar GTST-DVD gezien en deze heb ik ook gekocht, maar hier staat helaas geen van het materiaal op wat ik opnoemde in mijn eerdere mail. Misschien dus dat jullie hier toch research naar zouden kunnen doen, vele fans wachten al jaren op een mooie uitgave van deze specials. Hoe dan ook hartelijk dank voor uw reactie en zeer mooi dat het vervolg van de reeks al voor medio 2011 staat gepland.
Met vriendelijke groeten,
ArnieAlberts
Arnoud,quote:
Lekker dan.quote:U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 7845912850 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw artikel 'Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 3' rond week 2 geleverd wordt.
Haha, welkom bij de clubquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Krijg ik net een mailtje terug van bol.com:
[..]
Lekker dan.
CANCEL.quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Krijg ik net een mailtje terug van bol.com:
[..]
Lekker dan.
Fuck, kom er nu pas achter dat die man niet Boers maar Voers heet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |