Laat nou gewoon over de lopende serie gaan, DVD's kunnen hier. Beetje los-vast zo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit topic gaat dan ook niet specifiek over de DVD's, alleen nu toevallig even wat meer omdat ie net uit is, dit is het algemene gtst topic waar de DVD ook gewoon ter sprake kan komen wat mij betreft..althans zo is het altijd gegaan toen seizoen 1 en 2 uitkwamen.
Ik begrijp nou weer niet echt wat er bedoeld wordt, dit topic gaat over de hele serie, dat zeiden jullie nota bene zelf nog een tijd geleden. 1 Die DVD's gaan gewoon over een eerder deel van die lopende serie, waar we het al vaak genoeg over hebben -en ook dit kon volgens jullie- en een apart topic over de DVD's kan ik niet vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef static het volgende:
[..]
Laat nou gewoon over de lopende serie gaan, DVD's kunnen hier. Beetje los-vast zo.
Nee, ik logeer nu in Almere. Maar de bol.com bestellingen zijn verzondenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de mediamarkt in Amsterdam arena?
Nee, inderdaad, volgens die compilatie gaat Lotje eerst dood, waarna Laura Sanneke Strijbos ontvoerd. Terwijl het toch echt andersom is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef Frey het volgende:
Die compilatie van de "Lotje" verhaallijn op de 12,5 jaar dvd klopt inderdaad voor geen meter.
Bronkhorstquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Frey het volgende:
Ik wist niet dat Bronkhorst al in seizoen 3 zat.
Heb jij hem net ontvangen van bol.com ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bronkhorst
Marieke doet me denken aan Nina
Ja, de extra dvd van 20 jaar krijg ik later, maar ja. heb hem ontvangenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Heb jij hem net ontvangen van bol.com ?
[b]Je kunt hem ook in de winkel gekocht hebben. Maar goed, in dit geval dus niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, de extra dvd van 20 jaar krijg ik later, maar ja. heb hem ontvangenanders kon ik toch geen foto's maken
![]()
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
[b]Je kunt hem ook in de winkel gekocht hebben. Maar goed, in dit geval dus niet.
Wel heel raar dat jij hem nu al hebt ontvangen terwijl ik weken geleden hebt besteld en jij maar een paar dagen geleden..
Eindelijk iemandquote:
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eindelijk iemand
Heb jij de DVD van 20 jaar wel erbij gekregen?
Zelfde verhaal, ik heb de dvd ook niet gekregen bij bol.com, maar ik heb gebeld en ze zeiden dat ze me later zenden..quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb hem bij bol.com besteld
Kreeg je die er gratis bij dan??quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, ik heb de dvd ook niet gekregen bij bol.com, maar ik heb gebeld en ze zeiden dat ze me later zenden..
Ik pas de 15e.. en ja ik zou m maar vragen want je kreeg hem cadeau bij seizoen 3 op bol.com en je kunt hem dan verkopen voor geldquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kreeg je die er gratis bij dan??
Ik heb trouwens weken terug besteld
Ontopic:
Ik moet de aflevering van gister nog terugkijken
Yes heb hem ook, dit maakt een stevige rotdag zwaar goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen en ben al aardig op weg met kijken. Mooi om terug te zien en geweldig op tijd voor mijn kerstvakantie.
Nu ben ik echt jarloers!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Yes heb hem ook, dit maakt een stevige rotdag zwaar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |