Ja, zou zomaar kunnen zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 17:19 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Volgens mij verteld je dat tegen mij? nietwaar?
Komende week heb jij hem ook en praat je vrolijk meequote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Lucas15 het volgende:
Echt jammer dat ik niet met jullie mee kan praten. Bij mijn accound op bol staat nog steeds "word verwerkt"
Hopelijk morgen alquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Komende week heb jij hem ook en praat je vrolijk mee
Je kan ook eens googlen op vergelijk-websites enzo. Advies-prijs is 35 euro, je kan hem krijgen voor minimaal 30 euro.quote:
Medio 2011quote:Hi Arnie,
Bedankt voor je leuke reactie op het verschijnen van GTST seizoen 3! Wat artwork box betreft is er bewust een keuze gemaakt voor een goedkopere variant op de eerder uitgebrachte seizoenen.
Dit is mede bepaald om de verkoopprijs toegankelijker te maken voor een groter GTST publiek! Wat artwork w.o. foto's betreft zijn wij afhankelijk van wat ons door Endemol wordt aangereikt! Verder kan ik je melden dat de best of 20 Jaar GTST die wij onlangs hebben uitgebracht de vele extra's bevatte die voor jou gevoel in seizoen 3 ontbreken, maar daar zul jij als rasechte GTST fan wel wat van hebben meegekregen!?
Verdere op en/of aanmerkingen zullen wij bij het verschijnen van alweer een nieuw seizoen zeker meenemen, want medio 2011 hebben wij een vervolg op seizoen 3 gepland staan..
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
M.Vr.gr.
Richard Voers
Just Bridge
Melkpad 51
1217 KB Hilversum - Netherlands
T. 0031-35 688 2888
M. 0031-6 206 190 75
F. 0031-35 688 2800
www.justbridge.nl
www.justwebshop.nl
Aaaaand sentquote:Geachte meneer Boers,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik heb inderdaad de release van de 20 jaar GTST-DVD gezien en deze heb ik ook gekocht, maar hier staat helaas geen van het materiaal op wat ik opnoemde in mijn eerdere mail. Misschien dus dat jullie hier toch research naar zouden kunnen doen, vele fans wachten al jaren op een mooie uitgave van deze specials. Hoe dan ook hartelijk dank voor uw reactie en zeer mooi dat het vervolg van de reeks al voor medio 2011 staat gepland.
Met vriendelijke groeten,
ArnieAlberts
Arnoud,quote:
Lekker dan.quote:U wilt graag weten wanneer u uw bestelling 7845912850 kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw artikel 'Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 3' rond week 2 geleverd wordt.
Haha, welkom bij de clubquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Krijg ik net een mailtje terug van bol.com:
[..]
Lekker dan.
CANCEL.quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef PeterKelder het volgende:
Krijg ik net een mailtje terug van bol.com:
[..]
Lekker dan.
Fuck, kom er nu pas achter dat die man niet Boers maar Voers heet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |