Voice over en mlg zijn jouw voorbeelden ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar. Voice-over heeft daar een zeer rake analyse gemaakt, zelfs een linkse zou dat moeten toegeven.
Het is meneer Mlg voor jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voice over en mlg zijn jouw voorbeelden ?
Hij stelt dat GroenLinksers niets hebben met de buiging richting liberalisme van Halsema. Dit is onjuist. Er is een minderheid die dat liever minder zou zien (zie bv http://www.trouw.nl/nieuw(...)nLinks_is_klein.html).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Onderbouw dat maar. Voice-over heeft daar een zeer rake analyse gemaakt, zelfs een linkse zou dat moeten toegeven.
Maar Groenlinks was voorheen een fusie uit de CPN. Daar doelt voice-over op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij stelt dat GroenLinksers niets hebben met de buiging richting liberalisme van Halsema. Dit is onjuist. Er is een minderheid die dat liever minder zou zien (zie bv http://www.trouw.nl/nieuw(...)nLinks_is_klein.html).
Dat er GroenLinks leden zijn die graag zien dat Nederland terug gaat naar het communisme is niet waar, omdat:
1. Nederland nooit communistisch is geweest
2. GroenLinks een democratische partij is die een democratische samenleving voor ogen heeft.
"Een Nederland zonder auto's, banken, blanke Nederlanders en met wachtrijen?" Moet ik hier serieus op ingaan? Dit is toch geen niveau. Zoals ik al zei wat betreft een andere post van voice-over: willekeurig ingetypte letters zijn interessanter.
Tja die stroming was al niet zo sterk meer toen GL ontstond en is nu echt wel compleet verdwenen. Die zullen eerder op hun plek zijn de SP.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar Groenlinks was voorheen een fusie uit de CPN. Daar doelt voice-over op.
Uit onder meer de CPN is GL tot stand gekomen. Ja, dat is zo. Ze zijn inmiddels al meer dan 20 jaar geleden gefuseerd met PSP, PPR en EVP. Inmiddels is er vrij weinig communisme terug te vinden in het programma. Al jaren niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar Groenlinks was voorheen een fusie uit de CPN. Daar doelt voice-over op.
Ja, mij part sodemietert de VVD ook op. Als we daarvoor een kapitalistischer partij voor terugkrijgen, ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:05 schreef IHVK het volgende:
De VVD is ontstaat uit een fusie tussen de Partij van de Vrijheid en Comité-Oud wat een afsplitsing van de PvdA was , daar doelde ik op.
Ze noemen het communisme tegenwoordig ook wel een sociaaldemocratie. Misschien dat, dat de verwarring veroorzaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Uit onder meer de CPN is GL tot stand gekomen. Ja, dat is zo. Ze zijn inmiddels al meer dan 20 jaar geleden gefuseerd met PSP, PPR en EVP. Inmiddels is er vrij weinig communisme terug te vinden in het programma. Al jaren niet.
Yeah right. Werknemers moeten het recht krijgen om thuis te werken. Dat is communisme in een modern jasje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef IHVK het volgende:
Voorheen was er ook meer geloof in het communisme terwijl de algemene consensus nu is dat het niet werkt.
GL is een liberale partij itt de VVD
Oja jij wilde de sociale zekerheid afschaffen en de onderlaag aan hun lot overlaten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, mij part sodemietert de VVD ook op. Als we daarvoor een kapitalistischer partij voor terugkrijgen, ben ik tevreden.
Als dat de toekomst wordt dan wordt ik communist om tegenwicht te bieden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja jij wilde de sociale zekerheid afschaffen en de onderlaag aan hun lot overlaten.
Dat was ik serieus vergeten
Ik wil rechtvaardigheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja jij wilde de sociale zekerheid afschaffen en de onderlaag aan hun lot overlaten.
Dat was ik serieus vergeten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef mlg het volgende:
Groenlinks is gewoon een bagger partij die nooit groter dan mijn penis wordt. En geloof me, ik heb een kleintje.
Bij jou blijkbaar wel ja. Zover ik weet betekenen communisme en sociaaldemocratie iets heel anders. Maar zoals ik al eerder zei, tegen Sachertorte: als jij alles op één hoop wil schuiven, dan moet je dat lekker doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze noemen het communisme tegenwoordig ook wel een sociaaldemocratie. Misschien dat, dat de verwarring veroorzaakt.
Nee, dat wil je niet.quote:
Klopt, de meeste linksen hebben inderdaad totaal geen verstand van geld verdienen en dragen zodoende weinig bij aan de staat middels belastingafdrachten. Zij zijn wel meesters in het afpakken van geld van degenen die de economie draaiende houden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:50 schreef mlg het volgende:
... terwijl je een slechte klant van de belastingdienst bent.
Wat is er rechtvaardig aan belastingen?quote:
De ideologie van GL komt maar op een ding neer: meer macht voor de staat, want die weet wel wat goed voor ons is. Dat is communisme (of nazisme for that matter). Alles daaromheen is alleen maar bladvulling.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij stelt dat GroenLinksers niets hebben met de buiging richting liberalisme van Halsema. Dit is onjuist. Er is een minderheid die dat liever minder zou zien (zie bv http://www.trouw.nl/nieuw(...)nLinks_is_klein.html).
Dat er GroenLinks leden zijn die graag zien dat Nederland terug gaat naar het communisme is niet waar, omdat:
1. Nederland nooit communistisch is geweest
2. GroenLinks een democratische partij is die een democratische samenleving voor ogen heeft.
"Een Nederland zonder auto's, banken, blanke Nederlanders en met wachtrijen?" Moet ik hier serieus op ingaan? Dit is toch geen niveau. Zoals ik al zei wat betreft een andere post van voice-over: willekeurig ingetypte letters zijn interessanter.
Dus een rake analyse kan ik dit allemaal niet noemen. Wel dom geblaat, wat ik dus gedaan heb. Vooralsnog heb alleen jij dit als een rake analyse bestempeld.
Dat er met dat geld zaken geregeld kunnen worden voor iedereen. Dat is handiger/goedkoper dan dat iedereen zijn eigen straat/waterleidingen/electriciteitsnet/etc moet leggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:14 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is er rechtvaardig aan belastingen?
du_ke .....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij weet echt volstrekt helemaal niks, hè? Vind je dat nu wel zo verstandig om daarmee zo te koop te lopen?
Wat is er liberaal aan overheidsinterventionisme en een waanzinnige belastingdruk? Dat moet je me toch eens uitleggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef IHVK het volgende:
Voorheen was er ook meer geloof in het communisme terwijl de algemene consensus nu is dat het niet werkt.
GL is een liberale partij itt de VVD
En de vraag wat er rechtvaardig aan belastingen is, staat ook nog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er liberaal aan overheidsinterventionisme en een waanzinnige belastingdruk? Dat moet je me toch eens uitleggen.
Wat fijn en aardig van je dat je dit even samenvat voor iedereen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De ideologie van GL komt maar op een ding neer: meer macht voor de staat, want die weet wel wat goed voor ons is. Dat is communisme (of nazisme for that matter). Alles daaromheen is alleen maar bladvulling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |