quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die kan wel een Teleac cursus Nederlands gebruiken
Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dank je voor je complimentje !
Tja, lekker ritme... maar dan wordt 't 'We gaan wéér feesten..."quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Enchanter het volgende:
Misschien kan je "we gaan weer feesten" van Petro 'lenen'
Volgens mij heeft Petro ons een carnavalshit beloofd. Nu heb ik een hekel aan carnaval en alles wat ermee te maken heeft, maar voor Petro maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe hit van Petro?
Wegens right waardoor ik geen toestemming had is het Jeroen Stevens-filmpje eraf gehaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef luckass het volgende:
Ik zie net pas de youtube-channel van SilverladyRadioNL, briljant.
Van degene van wie je denkt dat het is. Al zal hij het stellig ontkennen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Van wie is het account Roeldriesvink eigenlijk?
Ik word echt zo moe van al die mentale mappings, ik heb nog steeds geen idee wie wie is op YT.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Rectum het volgende:
Van degene van wie je denkt dat het is. Al zal hij het stellig ontkennen.
Zet je toch gewoon een laptop naast je bord ?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef eleusis het volgende:
Zeker ga ik luisteren, luisteren ga ik zeker. Hoe laat? O om 17:00. Nou, dan zal ik mijn wijf wel even een paar patsen verkopen zodat ze wat later kookt.
[..]
Ik word echt zo moe van al die mentale mappings, ik heb nog steeds geen idee wie wie is op YT.
Ik kan niet wachten. Hopelijk wordt het net zo'n zomerhit als Sabrina vorig jaar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ehm... vanavond in de fotostudio...
en aankomend weekend in een videoclip...
Ook al zijn we allemaal dood, de muziek van zanger Petro zal altijd blijven voortleven.quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey ik dacht dat dit topic nooit meer levend zou worden
Het wordt veel heftiger, wilder, lekkerder, zwoeler en met véél meer beat dan Sabrina !quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Hopelijk wordt het net zo'n zomerhit als Sabrina vorig jaar.
Zomerkriebelsquote:Bedankt voor je reaktie 1 ding kan ik je zeggen Mijn nieuwe singel is klaar en als het weer een beetje mee zit gaan we dit weekeind er een video clip bij maken
De titel van mijn nieuwe zomer nummer is ZOMERKRIEBELS
jou wachten wordt binnenkort beloond
ook ben ik bezig om dit nummer samen met een nummer voor de etherpiraten op een vinyl singel te laten persen (als er zich genoeg sponsers aanmelden die me sponseren dan wordt mijn droom waar een singel op vinyl)
Cool!quote:
Mooi zo, Anna Paulowna staat altijd garant voor een topdag met een topclip als uiteindelijke uitkomst.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef ZangerPetro het volgende:
Heyyyyyyyyy hallo allemaal
Ja dat is eventje geleden dat ik er was.
Zo als jullie al weten ben ik druk druk geweest met mijn nieuwe zomernummer..
ZOMERKRIEBELS
Annet heeft de tekst geschreven
Lief hë van haar, het is een grote schat en doet erg veel voor mij
Zijn jullie al nieuwschierig ?????????
Zondag gaan we naar Anna Paulowna on daar de clip op te nemen.
Duimen jullie dat de zon een beetje schijnt dat zal wel mooi zijn
Groetjes Zanger Petro![]()
Écht wel !quote:
Heyyyyyyyyyyy Meisie meisie de clip gaat geweldig worden hahah je hebt me al wat laten zienquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Écht wel !
Ik ben vanmiddag vrij...
Eens kijken of ik de clip vóór de Pasen af krijg !
![]()
Deze cover ziet er veelbelovend uitquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt een fantastische zomer.
Petro's hoofd is transparant.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt een fantastische zomer.
Waarom komt Petro altijd zo onzeker over als hij voor de camera staatquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Rectum het volgende:
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=107&nieuws_id=3000
Dat onzekere kun je niét meer vinden in de nieuwe clip...VANAVOND OP YOUTUBE !quote:Op donderdag 21 april 2011 15:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom komt Petro altijd zo onzeker over als hij voor de camera staat
Daar moet hij echt aan gaan werken, wel jammer , had hem graag als 5e topper gezien
quote:
Speciaal voor dovenquote:
Ik ben niet slechthorend, maar de muziek overstemt Petro's gezang.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Speciaal voor dovenen slechthorenden
is hier de ondertiteling...
Veelbelovend schijnt de zon door t raam
De warmte op mijn huid
De stralen strelen aangenaam
Ik ga er tussen uit
Daar in de zomerzon
Zag ik haar toen, ergens staan.
Haar ogen zwoel, een bruine tint
Haar lippen vol en rood
Haar haren dansen in de wind
Haar mooie schouders bloot
De zon heeft mij in zn greep
Ik wil de zomer !
Zij is echt de mooiste, kijk haar nu eens staan
Tegen me aan
Ze weet wel hoe te verwennen
Vannacht
Tot de zon weer verschijnt
De zomer heeft mij in zn macht
Is geen ontsnappen aan
Ik wil van haar, de hele nacht,
geen stukje overslaan.
Ik tintel van top tot teen
Zij is voor mij alleen !
Waar komt nou dat gevoel vandaan ?
Mijn hoofd en hart op hol !
Kan mijn gevoelens niet weerstaan
De zomer in mn bol !
Het kriebelt door mn lijf
Ik wil de zomer !!!
Zij is echt de mooiste, kijk haar nu eens staan
Tegen me aan
Ze weet wel hoe te verwennen
Vannacht
Tot de zon weer verschijnt
Dat vond ik dus ook al , het is gewoon slecht afgemixt. De producer verdient een nekschotquote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik ben niet slechthorend, maar de muziek overstemt Petro's gezang.
gvdquote:
Sommige hits zijn dan niet te overtreffenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:23 schreef blistah het volgende:
Zomerkriebels valt toch wel iets tegen na de kaskraker Sabrina.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Gronkel het volgende:
http://www.kevinbrok.com/
Is dit de site van Penisbaard?Het lijkt een soort Nederlandse 4chan met een Zanger Petro-fixatie.
die dolfijn doet ut 'mquote:
Ik kan geeneens posten hoe doe ik datquote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Gronkel het volgende:
http://www.kevinbrok.com/
Is dit de site van Penisbaard?Het lijkt een soort Nederlandse 4chan met een Zanger Petro-fixatie.
Ja geweldig manquote:
Gefeliciteerd, Petro. Overigens hebben we onlangs met 5 man de polonaise gelopen in een leeg café op Sabrina, wat een klassenummer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja geweldig man
Toen ze me belde 2 weken geleden pfffffffffff wat kicken man dat ik daar mag opreden
Ik zal rond de klok van 1.30 gaan optreden en laat het dak er afknallen
Helemaal super. Nog nooit gezien.quote:
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef blistah het volgende:
Gister er maar even voor gezorgd dat Petro's klassehit Sabrina in het systeem komt bij mijn stamcafé.
Ich bin dabei !quote:Op zondag 8 mei 2011 18:25 schreef ZangerPetro het volgende:
Beste vrienden
ik ben binnekort jarig en nodig jullie pers uit om wat te komen drinken
ik ben 17 mei jarig maar vier het 13 mei
laat weten of je komt
Haha wat een heldquote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Zanger Petro is er klaar voor!!! Het dak gaat eraf!
Kom je toch de 14de naar Paradiso ?!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Haha wat een held
13 mei kan ik niet , ik moet werken en Amsterdam - Almelo is me net ff te ver weg.
Geweldig wie weet kom ik een keer optreden in je stamcafequote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef blistah het volgende:
Gister er maar even voor gezorgd dat Petro's klassehit Sabrina in het systeem komt bij mijn stamcafé.
Hmm zou ik ook eens voor moeten zorgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef blistah het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Zanger Petro is er klaar voor!!! Het dak gaat eraf!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef ZangerPetro het volgende:
Hey vrienden
IK HEB HOT NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
maandag avond 16 MEI live optreden bij http://www.silverladyradio.nl/
jullie kunnen het zo als jullie weten live luisteren en meekijken via de cam
en ook onze grote vriendin meisie meisie (annet)zal er ook zijn
![]()
Annet en ik gaan daar ja, ja, je leest het goed
voor het eerst een primeurEEN DUET ZINGEN
![]()
We hopen dat jullie er allemaal bij zullen zijn
muzikale groet Zanger Petro
Dan zit ik te leren voor examenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef ZangerPetro het volgende:
Hey vrienden
IK HEB HOT NIEUWSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
maandag avond 16 MEI live optreden bij http://www.silverladyradio.nl/
jullie kunnen het zo als jullie weten live luisteren en meekijken via de cam
en ook onze grote vriendin meisie meisie (annet)zal er ook zijn
![]()
Annet en ik gaan daar ja, ja, je leest het goed
voor het eerst een primeurEEN DUET ZINGEN
![]()
We hopen dat jullie er allemaal bij zullen zijn
muzikale groet Zanger Petro
Omdat dat belangrijk isquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je trouwens 1000x posten dat je examens hebt?
Ben jij dat Gronkel ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet je trouwens 1000x posten dat je examens hebt?
Nee dat is Marcel Roubos, een Hyvespedo die hier op de foks was ontdekt, heeft geoden topicks voortgebracht!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ben jij dat Gronkel ?![]()
Leuke okseltas !
![]()
wie zecht dat ik marcel roubos niet bent??????quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Marcel Roubos, een Hyvespedo die hier op de foks was ontdekt, heeft geoden topicks voortgebracht!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Gronkel het volgende:
[..]
wie zecht dat ik marcel roubos niet bent??????
Ik heb al wat rare snuiters van m'n Hyves moeten verwijderen die verkering zochten op een ietwat rigoreuze manier...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Marcel Roubos, een Hyvespedo die hier op de foks was ontdekt, heeft geoden topicks voortgebracht!
Geoden gifs!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:13 schreef Kos_Mos het volgende:
Ik steun Petro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt daar beeldmateriaal van gemaakt? Want ik heb het voorgevoel dat het een legendarisch optreden gaat worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef MeissieMeissie het volgende:
Half 2 vannacht is 't zover !
![]()
![]()
PARADISOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!
![]()
![]()
Ik moest zelfs mee Gronkel !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wordt daar beeldmateriaal van gemaakt? Want ik heb het voorgevoel dat het een legendarisch optreden gaat worden.
We gaan er een feest van makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik moest zelfs mee Gronkel !!!
Ik sta daar straks ook !
TE FILMEN !!!
KICKEN !!!
![]()
![]()
![]()
Ik maak er even een mooie "documentaire" van !
![]()
Mooi! Ik ben benieuwd!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
het was een geweldig optreden in paradiso het dak ging eraf
de beelden zijn onderweg
Ben erg benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
het was een geweldig optreden in paradiso het dak ging eraf
de beelden zijn onderweg
De video is nét geupload...quote:
bedank voor je woorden dat zijn nou mijn echte fans top ik hoop het ook LeaderRoelquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben benieuwd!!!
Ik hoop dat je door dit optreden een stuk omhoog bent geholpen op weg naar de top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |