Ik kan niet wachten. Hopelijk wordt het net zo'n zomerhit als Sabrina vorig jaar.quote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ehm... vanavond in de fotostudio...
en aankomend weekend in een videoclip...
Ook al zijn we allemaal dood, de muziek van zanger Petro zal altijd blijven voortleven.quote:Op maandag 11 april 2011 18:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey ik dacht dat dit topic nooit meer levend zou worden
Het wordt veel heftiger, wilder, lekkerder, zwoeler en met véél meer beat dan Sabrina !quote:Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Hopelijk wordt het net zo'n zomerhit als Sabrina vorig jaar.
Zomerkriebelsquote:Bedankt voor je reaktie 1 ding kan ik je zeggen Mijn nieuwe singel is klaar en als het weer een beetje mee zit gaan we dit weekeind er een video clip bij maken
De titel van mijn nieuwe zomer nummer is ZOMERKRIEBELS
jou wachten wordt binnenkort beloond
ook ben ik bezig om dit nummer samen met een nummer voor de etherpiraten op een vinyl singel te laten persen (als er zich genoeg sponsers aanmelden die me sponseren dan wordt mijn droom waar een singel op vinyl)
Cool!quote:
Mooi zo, Anna Paulowna staat altijd garant voor een topdag met een topclip als uiteindelijke uitkomst.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef ZangerPetro het volgende:
Heyyyyyyyyy hallo allemaal
Ja dat is eventje geleden dat ik er was.
Zo als jullie al weten ben ik druk druk geweest met mijn nieuwe zomernummer..
ZOMERKRIEBELS
Annet heeft de tekst geschreven
Lief hë van haar, het is een grote schat en doet erg veel voor mij
Zijn jullie al nieuwschierig ?????????
Zondag gaan we naar Anna Paulowna on daar de clip op te nemen.
Duimen jullie dat de zon een beetje schijnt dat zal wel mooi zijn
Groetjes Zanger Petro![]()
Écht wel !quote:
Heyyyyyyyyyyy Meisie meisie de clip gaat geweldig worden hahah je hebt me al wat laten zienquote:Op woensdag 20 april 2011 13:06 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Écht wel !
Ik ben vanmiddag vrij...
Eens kijken of ik de clip vóór de Pasen af krijg !
![]()
Deze cover ziet er veelbelovend uitquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt een fantastische zomer.
Petro's hoofd is transparant.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt een fantastische zomer.
Waarom komt Petro altijd zo onzeker over als hij voor de camera staatquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Rectum het volgende:
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=107&nieuws_id=3000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |