quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die kan wel een Teleac cursus Nederlands gebruiken
Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dank je voor je complimentje !
Tja, lekker ritme... maar dan wordt 't 'We gaan wéér feesten..."quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Enchanter het volgende:
Misschien kan je "we gaan weer feesten" van Petro 'lenen'
Volgens mij heeft Petro ons een carnavalshit beloofd. Nu heb ik een hekel aan carnaval en alles wat ermee te maken heeft, maar voor Petro maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe hit van Petro?
Wegens right waardoor ik geen toestemming had is het Jeroen Stevens-filmpje eraf gehaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef luckass het volgende:
Ik zie net pas de youtube-channel van SilverladyRadioNL, briljant.
Van degene van wie je denkt dat het is. Al zal hij het stellig ontkennen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Van wie is het account Roeldriesvink eigenlijk?
Ik word echt zo moe van al die mentale mappings, ik heb nog steeds geen idee wie wie is op YT.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef Rectum het volgende:
Van degene van wie je denkt dat het is. Al zal hij het stellig ontkennen.
Zet je toch gewoon een laptop naast je bord ?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef eleusis het volgende:
Zeker ga ik luisteren, luisteren ga ik zeker. Hoe laat? O om 17:00. Nou, dan zal ik mijn wijf wel even een paar patsen verkopen zodat ze wat later kookt.
[..]
Ik word echt zo moe van al die mentale mappings, ik heb nog steeds geen idee wie wie is op YT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |