wie zecht dat ik marcel roubos niet bent??????quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Marcel Roubos, een Hyvespedo die hier op de foks was ontdekt, heeft geoden topicks voortgebracht!

quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Gronkel het volgende:
[..]
wie zecht dat ik marcel roubos niet bent??????
Ik heb al wat rare snuiters van m'n Hyves moeten verwijderen die verkering zochten op een ietwat rigoreuze manier...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Marcel Roubos, een Hyvespedo die hier op de foks was ontdekt, heeft geoden topicks voortgebracht!

Geoden gifs!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:13 schreef Kos_Mos het volgende:
Ik steun Petro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wordt daar beeldmateriaal van gemaakt? Want ik heb het voorgevoel dat het een legendarisch optreden gaat worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:02 schreef MeissieMeissie het volgende:
Half 2 vannacht is 't zover !
![]()
![]()
PARADISOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!
![]()
![]()

Ik moest zelfs mee Gronkel !!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wordt daar beeldmateriaal van gemaakt? Want ik heb het voorgevoel dat het een legendarisch optreden gaat worden.

We gaan er een feest van makenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik moest zelfs mee Gronkel !!!
Ik sta daar straks ook !
TE FILMEN !!!
KICKEN !!!
![]()
![]()
![]()
Ik maak er even een mooie "documentaire" van !
![]()

Mooi! Ik ben benieuwd!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
het was een geweldig optreden in paradiso het dak ging eraf
de beelden zijn onderweg

Ben erg benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
het was een geweldig optreden in paradiso het dak ging eraf
de beelden zijn onderweg

De video is nét geupload...quote:

bedank voor je woorden dat zijn nou mijn echte fans top ik hoop het ook LeaderRoelquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben benieuwd!!!
Ik hoop dat je door dit optreden een stuk omhoog bent geholpen op weg naar de top!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |