tja.. als je het zo gaat bekijken.. het is pas in maartFebruari hequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Lille is wel een moeilijkere tegenstander dan die van Twente denk ik. Fysiek goed en doet het ook redelijk momenteel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Rucebo het volgende:
Lille, kon slechter. Had liever Anderlecht gehad, maar Twente heeft het zwaarder. Ik volg de Franse competitie dit seizoen niet zo, maar we moeten ze kunnen hebben.
Wel vervelend dat we in de volgende ronde eventueel tegen Sporting moeten, dat is echt een kuttegenstander. Rangers heb ik dit seizoen zien spelen, dat is een matige ploeg, wel fysiek heel sterk.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik keek toch echt live naar de loting en zag liverpool of sparta praag verschijnen als we zouden winnen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Volgend jaar gaat het veel beter, 2010 vergeten.. 2011 knallen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook tegen de Graafschap
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie verwacht nog meer een nederlaag zondag?
Ik verwacht een 2-2 ofzo. Waarin we 2 keer achter komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie verwacht nog meer een nederlaag zondag? Heb er geen goed gevoel over. Roda is erg sterk in counters. Ben echt bang voor onze verdediging als Bouma er niet bij zou zijn
Hmm, niet helemaal mee eens. Het is voor de meeste onbekend, maar ik denk dat het Franse voetbal toch wel een stuk hoger niveau heeft als onze competitiequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef BB-King het volgende:
Franse teams moet PSV altijd kunnen hebben vind ik.
4 uurtjes?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
En verder volgens mij een schijtstad om een dagje lollig te doen. Wel goed te rijden in krap 4 uurtjes.
The fuckquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wat moet dit in godsnaam voorstellen: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7593
Vetquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wat moet dit in godsnaam voorstellen: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7593
Zo ontzettend mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef Doublepain het volgende:
Van Bommel moet niet naar Wolfsburg of de PL. Maar terug naar PSV..
Fantastisch!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Ja hequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Noren-Zweden grap is toch wel de beste
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Morendo het volgende:
Was dat Reis die met de poedersuiker bezig was?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Morendo het volgende:
Was dat Reis die met de poedersuiker bezig was?
Onder Cocu winnen we allesquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:25 schreef StijnDa het volgende:
Pittig ja.
Maar dan zijn we weer in vorm dus komt goed
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef lookinforyou het volgende:
Ik lees op Twitter, dat PSV Berg wil ruilen voor van Nistelrooij. Lijkt mij een goed plan, maar zie het echt niet gaan gebeuren.
En daar lees ik ook dat Ado, Nijland wil.
Ik vond hem wel mooi. Reis met zijn poedersuiker, 4tal dat weg wil zit Mens erger je niet te spelen en Vukovic als slager.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef lookinforyou het volgende:
Ik lees op Twitter, dat PSV Berg wil ruilen voor van Nistelrooij. Lijkt mij een goed plan, maar zie het echt niet gaan gebeuren.
En daar lees ik ook dat Ado, Nijland wil.
quote:Marcel #Brands karakteriseert het bericht dat er een ruil tussen #Berg en van #Nistelrooy zit aan te komen als 'onzin'. Waarvan akte
Dat verbaast me dan ook niet. Wel fijn dat er dan ook niet langer over gespeculeerd hoeft te worden. We blijven met Berg zitten de rest van het jaarquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Rucebo het volgende:
Dat filmpje is zo extreem slecht, dat het weer grappig is.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Round of 16 draw
Benfica/Stuttgart v BATE/PSG
Beikta/Dynamo Kyiv v Aris/Manchester City
Rubin/Twente v Young Boys/Zenit
PAOK/CSKA Moskva v Sevilla/Porto
Lille/PSV v Rangers/Sporting
Metalist/Leverkusen v Napoli/Villarreal
Anderlecht/Ajax v Basel/Spartak Moskva
Sparta Praha/Liverpool v Lech/Braga
Worden de kwart finales overnieuw geloot?
Eigenlijk ongelofelijk. De andere clubs hebben gewoon een zeer verstandige beslissing genomen. De stadions zijn voor de supporters nu nauwelijks te bereiken met dit weer, ook al liggen de velden er goed bij, gewoon afgelasten dus!quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen PSV - Roda is nog niet afgelast voor vandaag..
Verschil is volgens mij wel dat hier rondom Eindhoven veel minder sneeuw gevallen is dan boven de rivieren en de wegen beter begaanbaar zijn. Voor mensen die van verder moeten komen is het vervelend, maar ik snap de beslissing wel.quote:Op zondag 19 december 2010 10:28 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelofelijk. De andere clubs hebben gewoon een zeer verstandige beslissing genomen. De stadions zijn voor de supporters nu nauwelijks te bereiken met dit weer, ook al liggen de velden er goed bij, gewoon afgelasten dus!
Nee.quote:Op zondag 19 december 2010 10:59 schreef Sloggi het volgende:
Haalt Rutten het einde van het seizoen?
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Haalt Rutten het einde van het jaar?
Dat is wel heel ver gezocht. Het weer wordt niet door de KNVB of FIFA geregeld hoorquote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef abdalfawaz het volgende:
Enigszins competitievervalsing dit??
19 Januari is iedereen weer fit bij Twente en Ajax... Nieuwe spelers?
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef abdalfawaz het volgende:
Enigszins competitievervalsing dit??
19 Januari is iedereen weer fit bij Twente en Ajax... Nieuwe spelers?
voor Excelsior, ADO en NAC fans was het gisteravond zeker niet gevaarlijk in het donker met de sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.
Ik kan echt niet beoordelen of het hier minder gevaarlijk was. Ik woon zelf in Breda en hier lag wel een pak sneeuw. Maar goed, gisteren door Breda rijden was volgens mij wel anders dan een wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord met >50.000 bezoekers en dan ook nog eens door Amsterdam, nádat er nóg meer gevallen is.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor Excelsior, ADO en NAC fans was het gisteravond zeker niet gevaarlijk in het donker met de sneeuw
Daarom hadden ze PSV ook moeten afgelasten, ook al is het maar voor de eerlijkheid van de competitiequote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.
tuurlijk, het lijkt me voor alle supporters gevaarlijk, maar dat is vrijwel nooit een reden om een wedstrijd af te lasten. Wel terecht overigens dat het afgelast wordtquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Daarom hadden ze PSV ook moeten afgelasten, ook al is het maar voor de eerlijkheid van de competitieHet alles-of-nietsprincipe zeg maar.
Alweer?!quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef Lemming22 het volgende:
Ik weet niet of ze te vroeg beslist hebben, maar er komt een pak sneeuw vanuit België deze kant op gewaaid.
Zelf is ie nog niet rond dacht ikquote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet zeker van Ibi naar Barça?
nee wil nog meer salaris waarschijnlijk hahaquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf is ie nog niet rond dacht ik
Denk kniebanden afgescheurdquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Einde seizoen Reis ben ik bang... knie gebroken kan dat (bij zoiets) ? Of veel afgescheurd..
Kut 1-1 ..
Nee, niet grappig.quote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Morendo het volgende:
Reis zal aan het begin van de wedstrijd wel hebben gedacht: 'dit is het Walhalla, ik ben omgeven door coke'.
Aan de coke zitten, of iemand doodrijden? Hmm lastige keuze hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:03 schreef Morendo het volgende:
Reis zal aan het begin van de wedstrijd wel hebben gedacht: 'dit is het Walhalla, ik ben omgeven door coke'.
Dat snapte ik. Grappen over coke icm Reis zijn gewoon niet grappig meerquote:
Op de training maakt hij het anders wel waar.quote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Bahbah.. stuur die kut Berg toch terug in de winterstop .. want hij is echt een brasser.. had er redelijk wat van verwacht..
Wel. Als je op de lat schiet krijg je een knaak.quote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
Training.. daar win je prijzen.. NOT
Verdiend van den Berg zwart veel bijquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel. Als je op de lat schiet krijg je een knaak.
Jij snapt hem gewoon niet. Lutser.quote:Op zondag 19 december 2010 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een slechte grap uitleggen maakt hem niet grappiger hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Jojoortje op 19-12-2010 15:40:22 ]"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
Spoiler ofzo :/quote:
Ik had niet het idee dat het nou zó afschuwelijk was om te zien. Was tenslotte geen open breuk met gutsende bloedstromen of iets dergelijks.quote:
Nja kan wel begrijpen als mensen het niet tof vinden om te zienquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het nou zó afschuwelijk was om te zien. Was tenslotte geen open breuk met gutsende bloedstromen of iets dergelijks.
Nee blijven fluiten is een fijn gebaarquote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk zeg... rot op met dat gebaar.. 100 kansen missen 1 maken heb je niks te vertellen
Nee zoals al eerder heb ik gezegd dat het fluiten ook echt dom is en help je de spelers niet mee, maar hij speelt echt bagger.. 100 kansen gemist..quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee blijven fluiten is een fijn gebaar
Inderdaad, hij bemoeit zich met het spel een geeft goede passes, wat is ditquote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef Geo3kant het volgende:
PS: Ik zie toivonen bewegen eindelijkhebben ze die red bull geven..
Moest ook lachen, als hij die bal ook nog gemist had had 'ie z'n vinger ergens anders kunnen steken. Overbetaalde faalhaas.quote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef Geo3kant het volgende:
Eindelijk zeg... rot op met dat gebaar.. 100 kansen missen 1 maken heb je niks te vertellen
Ik hoop 't ook!quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
Roda met 4 man voorin, als PSV bal verlies lijd wordt het snel gevaarlijk.. dus hopelijk valt de 3-1 snel!
Ruilen met van Nistelrooy lijkt mij een heerlijk scenarioquote:Op zondag 19 december 2010 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Bahbah.. stuur die kut Berg toch terug in de winterstop .. want hij is echt een brasser.. had er redelijk wat van verwacht..
Zeker, ik had hem eigenlijk begin van dit seizoen terug verwacht.. toen tekende hij nog een jaartje bij. Maar hij heeft gezegd dat hij zijn carriere afsluit bij HSVquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ruilen met van Nistelrooy lijkt mij een heerlijk scenario
Jahoor dat is ook echt het eerste waar je aan denkt als je die beelden ziet....quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Valt mee.... knieschijf uit de kom (zoals ik al dacht)... die zit weer goed....
Hoeft niet naar ziekenhuis
Laten we hopen dat de meniscus en kruisbanden er nog aan zitten, anders gaat het heel erg lang durenquote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Jahoor dat is ook echt het eerste waar je aan denkt als je die beelden ziet....![]()
Deze jongen heeft echt wel wat meer kapot dan alleen maar een knieschijf die uit de kom geweest is, als dat al zo is geweest tenminste. Gezien die beelden is zijn onderbeen t.o.v. zijn bovenbeen wel in een onmogelijke stand geweest dat meniscus+kruisband en misschien nog wel meer beschadigd zijn.... helaas..
Het zag er echt verkeerd uit..quote:Rutten: signalen van dokter over Reis allerminst positief
Na de eerste berichten uit de catacomben dat de blessure van Reis wel mee zou vallen, lijkt het dan toch om een ernstige blessure te gaan. Gevreesd wordt toch voor meer dan alleen de knie uit de kom. 'De geluiden van de dokter zijn allerminst positief' aldus Rutten in een eerste reactie. Nadat het vocht uit zijn knie wg is, zal meer duidelijkheid moeten komen over de ernst van de blessure en de gevolgen voor zijn herstel.
Opgeruimd staat netjes. Hatelijk ventje. En toekomstig bankzitter bij Barca.quote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Moest bijna een traantje laten voor Afellay....Besef het nu pas eigenlijk
quote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes. Hatelijk ventje. En toekomstig bankzitter bij Barca.
Ga terug naar ajax met je glazen bol.quote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat heeft bankzitter afellay nu gedaan
quote:Op zondag 19 december 2010 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga terug naar ajax met je glazen bol.
De tweede helft was PSV gewoon goed. Ook op de momenten dat roda ging jagen kwamen ze er uit door goed positiespel.quote:Op zondag 19 december 2010 17:40 schreef joers1 het volgende:
Maar wat was het weer mak vanmiddag.....echt "Fred Ruttenvoetbal"
Ik hang de vlag uit, als Lispeltje wordt ontslagen.....wat een middelmatige trainert zeg.
Hij gaat tenminste naar Barça, die vampier van jullie speelt nog steeds in Amsterdam.. Hopen op een 40 mil transfer naar Barça...quote:Op zondag 19 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]Het is toch zo, denk je dat hij ooit wordt opgesteld bij barca. Misschien bij het C-team.
Dan verschillen we van mening. Ik heb Roda nauwelijsk gevaar zien stichten in de tweede helft. PSV was veel meer in de aanval. Natuurlijk hebben ze mazzel want voor hetzelfde geld fluit Bossen wel voor een overtreding vlak voor de 3-1 en misschien zelfs een rode kaart als die speler doorgebroken was.quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef joers1 het volgende:
Dat Roda niets had in te brengen is overdreven....en lag niet aan de kwaliteit van PSV.
Dat was nl. erg mak...as usual.
Maar we zijn blij met de 3 punten
Nu genoeg over en weer getrolled. Iedereen heeft z'n zegje kunnen doen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat tenminste naar Barça, die vampier van jullie speelt nog steeds in Amsterdam.. Hopen op een 40 mil transfer naar Barça...![]()
Wat hebben de afgelopen wedstrijden ermee te maken?quote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef joers1 het volgende:
vrij goed?? yeah right...en PSV speelt al weken sterk bedoel je?![]()
In de tweede helft speelde PSV ook fysiek prima.quote:Feit dat PSV 2 keer scoort, maakt een helft toch nog niet goed? Het was gewoon mak, niet fel genoeg, slap.....en ja...we winnen (op zich terecht) maar goed? nee...dat was het zeker niet.
Waarom vrees je voor ajax? Milan liet de wedstrijd lopen en vitesse uit met 0-1 winnen is niet best en ajax had daar gewoon een tegendoelpunt kunnen krijgen.quote:Maar okay....3 punten zijn binnen. Ik vrees voor Ajax, die gaan op stoom komen straks. Hopelijk komt PSV goed en vooral fel uit de winterstop
quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik heb Roda nauwelijsk gevaar zien stichten in de tweede helft. PSV was veel meer in de aanval. Natuurlijk hebben ze mazzel want voor hetzelfde geld fluit Bossen wel voor een overtreding vlak voor de 3-1 en misschien zelfs een rode kaart als die speler doorgebroken was.
Maar ja het was niet voortreffelijk dat beweer ik ook niet. Maar het zat best wel goed in elkaar. Misschien zijn mijn verwachten mbt de kwaliteit van het spelpeil wat lager dan bij jou, maar dat kan ik niet inschatten
Ja want alle journalisten zijn voor Ajaxquote:Op zondag 19 december 2010 17:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen wedstrijden ermee te maken?
PSV speelde gewoon goed en als jij dat niet hebt gezien, dan heb je er weinig kijk op.
[..]
In de tweede helft speelde PSV ook fysiek prima.
[..]
Waarom vrees je voor ajax? Milan liet de wedstrijd lopen en vitesse uit met 0-1 winnen is niet best en ajax had daar gewoon een tegendoelpunt kunnen krijgen.
Je moet de jounalisten niet napraten. Die zijn iha voor ajax en het is dus allemaal wishfull thinking, of overdreven gedramatiseerd.
Dat staat er niet. De meesten: ja.quote:Op zondag 19 december 2010 17:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja want alle journalisten zijn voor Ajax.
Ik ben geen PSV fan, maar ik heb er heel lang gespeeld, dus de club gaat mij na aan het hart. Ik kan er wel objectief naar kijken vrees ik voor je.quote:De journalisten zijn realistischer dan jij als PSV fan denk ik zo.
JC was een stuk realistischer en logisch ook: die heeft een voetbalverleden. Milan gooide er met de pet naar en Vitesse is gewoon een degradatiekandidaat.quote:Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt, maar de journalisten zijn nu positiever over Ajax omdat PSV de laatste tijd nogal tam speelt (Heerenveen, graafschap) en bij Ajax hebben ze nu tegen Milan en eerste helft tegen Vitesse weer echt Ajax voetbal laten zien. 2e helft ging het dan kut maar oké.
Positiespel was erg goed. Veel beter dan de afgelopen weken. Tel daarbij op dat Berg eindelijk een goede wedstrijd speelde en m.i. Afellay in de mindere wedstrijden eerder een stoorzender was dan de persoon die PSV er door zou slepen...quote:Overigens speelde PSV de 2 helft best redelijk. In iedergeval verdient gewonnen vandaag.
Thijs Slegers was op zoek naar hemquote:Op zondag 19 december 2010 17:59 schreef Fargo het volgende:
Net als die dikkerd die eindelijk zijn camera eens gebruikte!
Prachtigquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat tenminste naar Barça, die vampier van jullie speelt nog steeds in Amsterdam.. Hopen op een 40 mil transfer naar Barça...![]()
Maar wat ziet Doelen er uit zegquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
weer echt Ajax voetbal laten zien.
Die Berg kan er ook echt geen reet van, dan mag je al helemaal niet arrogant zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval de 3 punten, maar daarmee alles ook gezegd en Berg.... gadverdamme dat gebaar was misselijkmakende arrogantie.![]()
Dan pas je meer bij een club als Ajax, toch nubreektmijnklomp?
lolquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die Berg kan er ook echt geen reet van, dan mag je al helemaal niet arrogant zijn.
Hoop maar dat hij zijn kruisband niet heeft gescheurd, dan duurt het ruim een half jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
En Reis
Hoop dat het meevalt, maar ik vrees een maand of 2 langs de kant.
Ik denk dat dan een dubbelequote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoop maar dat hij zijn kruisband niet heeft gescheurd, dan duurt het ruim een half jaar.
Ja ruim een half jaar is wel het minimum.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik denk dat dan een dubbelewel op zijn plaats is inplaats van een smiling smiley als icon.
Einde seizoen dusquote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ruim een half jaar is wel het minimum.
Die staat er standaard dus moest even snel veranderen
Inddquote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Áls hij zijn kruisband heeft gescheurd... Laten we hopen van niet.
quote:Op zondag 19 december 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Labyad, maakte weer een goeie indruk..
Voor die 10 seconden die het duurdequote:Op zondag 19 december 2010 19:42 schreef StijnDa het volgende:
Nog even genieten van de 10-0 op studio sport
Maar toch, het borrelt weer even naar bovenquote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor die 10 seconden die het duurde
Absoluutquote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar toch, het borrelt weer even naar boven
Indd... Maar dat afstandsschot van Aisatti welquote:Op zondag 19 december 2010 19:48 schreef StijnDa het volgende:
Toivonen geschrapt uit de mooiste goals top 10
Hij speelde vandaag in de tweede helft best goed. Had misschien wel meer doelpunten mogen maken, maar verder zag je voor het eerst sinds tijden waarom PSV hem heeft gehaald.quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
Die Berg kan er ook echt geen reet van, dan mag je al helemaal niet arrogant zijn.
Bij zoiets lijkt me wel, zijn mediale band is haast zeker gescheurd. En het lijkt met een enorme kracht aan de zijkant van zijn knie te zijn gegaan, dus dan lijkt mij dat de voorste kruisband ook aangedaan is. En met nog meer pech doet zijn meniscus ook mee..quote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Áls hij zijn kruisband heeft gescheurd... Laten we hopen van niet.
Als zijn kruisband is gescheurd maakt het eigenlijk niet meer uit of zijn meniscus is mee gescheurd qua revalidatietijd. Tegen de tijd dat de voorste kruisband weer vast zit is die meniscus ook weer helemaal in orde. Als de kruisband oké is mag misschien nog wel van geluk spreken, wat er verder ook kapot is.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef June. het volgende:
[..]
Bij zoiets lijkt me wel, zijn mediale band moet haast wel gescheurd zijn. En het lijkt met een enorme kracht aan de zijkant van zijn knie te zijn gegaan, dus dan lijkt mij dat de voorste kruisband ook gescheurd is. En met nog meer pech is de meniscus ook meegegaan..
Ja maar heb je die beelden gezienquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Zou er niet een mogelijkheid zijn dat het alleen zijn knieschijf was ?
Kruisband kan van zichzelf niet aangroeien, dat moet operatief gebeuren. Dit gebeurd meestal met een pees uit je bovenbeen. Als zijn kruisband alleen een beetje ingescheurd is (wat ik niet verwacht (het is of helemaal kapot of helemaal nog heel in dit geval) hoeft daar niet veel mee te gebeuren.quote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als zijn kruisband is gescheurd maakt het eigenlijk niet meer uit of zijn meniscus is mee gescheurd qua revalidatietijd. Tegen de tijd dat de voorste kruisband weer vast zit is die meniscus ook weer helemaal in orde. Als de kruisband oké is mag misschien nog wel van geluk spreken, wat er verder ook kapot is.
Ik weet hoe het werkt, ben zelf herstellende. Ik zie wat je bedoelt, heb het getypt alsof het vanzelf aangroeit.quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Kruisband kan van zichzelf niet aangroeien, dat moet operatief gebeuren. Dit gebeurd meestal met een pees uit je bovenbeen. Als zijn kruisband alleen een beetje ingescheurd is (wat ik niet verwacht (het is of helemaal kapot of helemaal nog heel in dit geval) hoeft daar niet veel mee te gebeuren.
Hetzelfde met een meniscus, dit is ook min of meer een weefsel dat zich vrij lastig hersteld, als je voor 25% een gedeelte kwijt bent zal je lichaam deze nooit kunnen herstellen tot het weer 100% is. Deze is d.m.v een kijkoperatie aan te naaien, of indien niet meer herstelbaar halen ze het eruit.
Een meniscus hersteld bijna nooit uit zichzelf. Als je er niets aan doet, dan is het waarschijnlijk dat hij verder scheurt. Helemaal als je zo intensief sport.quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Kruisband kan van zichzelf niet aangroeien, dat moet operatief gebeuren. Dit gebeurd meestal met een pees uit je bovenbeen. Als zijn kruisband alleen een beetje ingescheurd is (wat ik niet verwacht (het is of helemaal kapot of helemaal nog heel in dit geval) hoeft daar niet veel mee te gebeuren.
Hetzelfde met een meniscus, dit is ook min of meer een weefsel dat zich vrij lastig hersteld, als je voor 25% een gedeelte kwijt bent zal je lichaam deze nooit kunnen herstellen tot het weer 100% is. Deze is d.m.v een kijkoperatie aan te naaien, of indien niet meer herstelbaar halen ze het eruit.
Succes met je herstel dan.. ook met voetbal opgelopen zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, ben zelf herstellende. Ik zie wat je bedoelt, heb het getypt alsof het vanzelf aangroeit.
Maar wat ik bedoel is, als de kruisband weer vast zit (na operatie dus), heeft de meniscus genoeg tijd gehad om zich weer zo optimaal mogelijk te herstellen (ook gedeeltelijk dmv operatie). Zo is de vkb dus de beperkende factor.
Niet voetbal, hockey bij mij.. In de zaal gescheurd, tijdje mee rondgelopen maar bleef er doorheen gaan en toen bleek hij doorgescheurd te zijn. Meniscus licht beschadigd, maar kon hersteld worden. Zit op 3 maanden nu.quote:Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Succes met je herstel dan.. ook met voetbal opgelopen zeker?
Zelf gehad met beide knieen, ook door voetbal.. en dan zeggen ze dat sport gezond is haha
Rechterkant is vkb volledig afgescheurd (niet gelijk hersteld omdat het niet tegelijk kon) en meniscus er 100% uitgehaald, linkerkant zelfde, ook een kijkoperatie, meniscus gehecht (60% was nog goed,20% gehecht en 20% verwijderd) kruisband klein scheurtje maar als het goed is is dat nu weer normaal.
Gebeurde vlak na elkaar, inmiddels voetbal ik al ruim een jaar weer, op het veld en in de zaal en heb nergens last van gelukkig![]()
Hoop dat het bij jou ook zo goed uitpakt, want het is een behoorlijk vervelende blessure, ook mentaal..
Als je kruisband gescheurd is, dan maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit als ook de meniscus beschadigd is. Dat is immers veel sneller geheeld.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef June. het volgende:
Bij zoiets lijkt me wel, zijn mediale band is haast zeker gescheurd. En het lijkt met een enorme kracht aan de zijkant van zijn knie te zijn gegaan, dus dan lijkt mij dat de voorste kruisband ook aangedaan is. En met nog meer pech doet zijn meniscus ook mee..
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat overigens een langer herstel geeft dan (deels) verwijderen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:03 schreef Wrijfhout het volgende:
Kruisband kan van zichzelf niet aangroeien, dat moet operatief gebeuren. Dit gebeurd meestal met een pees uit je bovenbeen. [quote]
Met als altenatief: niet opereren. Bij een jonge speler wordt iha gekozen voor herstellen overigens.
[quote]Deze is d.m.v een kijkoperatie aan te naaien, of indien niet meer herstelbaar halen ze het eruit.
Meer patientenquote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Zo te zien zitten hier allemaal dokters...
Ik spreek helaas uit ervaring... Meermaals een zware knieblessure gehad.quote:Op zondag 19 december 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Zo te zien zitten hier allemaal dokters...
mevrouw heeft ook iets geleerd over de unhappy triad...quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef June. het volgende:
[..]
Bij zoiets lijkt me wel, zijn mediale band is haast zeker gescheurd. En het lijkt met een enorme kracht aan de zijkant van zijn knie te zijn gegaan, dus dan lijkt mij dat de voorste kruisband ook aangedaan is. En met nog meer pech doet zijn meniscus ook mee..
Nee, sowieso ook het neustussenschot.quote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, sowieso ook het neustussenschot.
Een loopbaan als komiek zit er voor jou duidelijk niet in.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat zou me pas een goed nieuwjaar geven
Wat moet er met Engelaar gebeuren dan?quote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat het zo zijn dat Mark terugkomt
VVV zocht nog iemand.quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moet er met Engelaar gebeuren dan?
Dat geloof je zelf toch ook niet?quote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat het zo zijn dat Mark terugkomt
Het zou wel een aardige stap richting kampioenschap zijnquote:
Hij wil bij een topclub blijven tot 2012 geloof ik..quote:Op maandag 20 december 2010 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou wel een aardige stap richting kampioenschap zijn
Maar inderdaad, gok dat hij te duur is
We staan toch op nummer 1quote:Op maandag 20 december 2010 14:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij wil bij een topclub blijven tot 2012 geloof ik..
Het gaat niet eens zo zeer om de transfersom, maar het feit dat hij een veelvoud verdient van wat PSV hem zal betalen. En als Bayern van hem af wil staan er clubs in de Premier League voor hem klaar.quote:Op maandag 20 december 2010 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou wel een aardige stap richting kampioenschap zijn
Maar inderdaad, gok dat hij te duur is
idd, daarom zie ik net een foto van hem bij de grote heren van PSVquote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef DS4 het volgende:
Er is werkelijk niemand bij PSV die momenteel aan hem denkt.
En we overwinteren in Europaquote:
Amstel Cupquote:Op maandag 20 december 2010 14:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
En we overwinteren in EuropaZitten nog, een paar dagen, in de Amstel Cup.. Hoezo geen topclub?! Spelen aanvallend voetbal enz enz
quote:Seizoen Jonathan Reis is voorbij
20 december 2010 15:15
Dokter Tjaarda Weber.
Het seizoen van Jonathan Reis is voorbij. De medische staf van PSV meldt dat de Braziliaan ernstig knieletsel heeft en een lange weg heeft te gaan. Volgens dokter Tjaarda Weber heeft Reis zijn voorste kruisband, achterste kruisband en mediale band gescheurd. Dat gebeurde zondag in de wedstrijd tegen Roda JC na een botsing met doelman Tyton.
Operatie en lange revalidatie
Uit de MRI-scan blijkt dat Reis zijn kruisbanden en binnenband gescheurd heeft. Positief is dat het kraakbeen relatief onbeschadigd is en dat hij nog maar pas 21 jaar is, maar dit is ernstig letsel, aldus dokter Weber maandag na het vaststellen van de diagnose. Weber was ook de arts van dienst die de knie van Reis op het veld terug in de kom heeft gezet, na de botsing met Tyton. Jonathan heeft een lange weg te gaan. Hij zal geopereerd worden, na een rustperiode van veertien dagen in het gips. Daarna volgt een lange revalidatie met veel hobbels op de weg. Weber en collega-specialisten hebben al een plan gemaakt over de te volgen behandelmethode na terugkomst van Jonathan uit Brazilië. De spits reist deze week zoals gepland naar zijn vaderland om de kerstdagen met zijn familie door te brengen.
Reactie Fred Rutten, Tyton en Reis hebben gesproken
Jonathan is er relatief dapper onder, zegt Weber. Of hij de consequenties al overziet is een tweede, maar hij is een survivor en hij kan doorpakken. Een herstelduur noemt Weber niet, dat is afhankelijk van de te volgen procedure. In elk geval is zeker dat Reis dit seizoen niet meer in actie komt voor PSV. Hoofdcoach Fred Rutten zegt in een eerste reactie dat het vooral voor Jonathan Reis zelf heel erg teleurstellend is. Hij is een jonge speler die een goede ontwikkeling doormaakte. Het is heel erg dat hij, na alles wat hij heeft meegemaakt, dit nu ook moet meemaken. Doelman Przemyslaw Tyton heeft vandaag telefonisch gesproken met Reis en hem heel veel sterkte gewenst met zijn herstel.
Erg ver zat ik er anders niet naastquote:Op zondag 19 december 2010 23:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
mevrouw heeft ook iets geleerd over de unhappy triad...
Er is geen geld.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Kremers het volgende:
Lijkt mij dat PSV iemand moet antrekken in de winterstop? Affelay weg en Reis niet meer inzetbaar dit seizoen.
Andy van der Meyde is ook nog beschikbaar. Conditie is goed, hij heeft de laatste maanden veelvuldig de trappen in de Arena betreden.quote:
Anders heeft Reis nog wel een middeltje om zijn zelfvertrouwen mee te pimpen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:29 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik denk dat Berg deze kans wel wil pakken en goed gemotiveerd raakt!
Of we laten je moeder langskomen.. Wordt Berg ook wel blij van een nachtje...quote:Op maandag 20 december 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Anders heeft Reis nog wel een middeltje om zijn zelfvertrouwen mee te pimpen.
Pff . Dit is gewoon echt zielig voor die jongen. Dit verdient hij niet .Ik hoop dat alles goed komt met hem.quote:Op maandag 20 december 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik gun hem anders ook het beste. Een mooie transfer bijvoorbeeld volgend jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pff . Dit is gewoon echt zielig voor die jongen. Dit verdient hij niet .Ik hoop dat alles goed komt met hem.
Kan je niet gewoon oprotten?quote:Op maandag 20 december 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doelde op Reis zijn Imca Marina cd-verzameling.....quote:Op maandag 20 december 2010 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon oprotten?
Sorry, maar ik ben die grappen over Reis gewoon zatquote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
Laat je eens niet zo op de kast jagen joh.
Berg is er en Koevermans is een prima stand-in.quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef Kremers het volgende:
Lijkt mij dat PSV iemand moet antrekken in de winterstop? Affelay weg en Reis niet meer inzetbaar dit seizoen.
En Olaquote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Berg is er en Koevermans is een prima stand-in.
Dubbel bezet.
Vind ik geen echte spits.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef DS4 het volgende:
Koevermans zal hoe dan ook niet weg mogen. En wil dat geloof ik ook niet.
bronquote:Feyenoord-trainer Mario Been heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij Koevermans graag aan de Rotterdammers wil binden. De 32-jarige spits komt bij PSV niet aan spelen toe en wil dan ook vertrekken.
Aan het einde van dit seizoen ja...quote:
Ja, en de Beuk dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zou Been wachten als hij nú een spits nodig heeft?
Dan hébben ze nu toch geen spits nodig? Feyenoord was die straatarme club, remember....quote:
Een kampioenschap beleef je inderdaad het meest intensief vanaf de bank. Mooi overzicht heb je dan op wat er allemaal gebeurt.quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Koevermans wil bij PSV blijven om nog één keer kampioen te worden. Gaat nergens heen in de winterstop.
Dat was het voordeel van ruilenquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hébben ze nu toch geen spits nodig? Feyenoord was die straatarme club, remember....
duidelijkquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Koevermans wil bij PSV blijven om nog één keer kampioen te worden. Gaat nergens heen in de winterstop.
Lul niet jonguh, gewoon een warm bad in eindhovuh kut.Iedereen telt mee jonguh, tis geen randstad kut.quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een kampioenschap beleef je inderdaad het meest intensief vanaf de bank. Mooi overzicht heb je dan op wat er allemaal gebeurt.
Ben jij een onwettige zoon van Jan Wolkers?quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lul niet jonguh, gewoon een warm bad in eindhovuh kut.Iedereen telt mee jonguh, tis geen randstad kut.
Erger ik me eerlijk gezegd ook dood aan.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Lemming22 het volgende:
Maargoed, het lijkt wel alsof de komkommerstop al begonnen is hier met al die flauwe reacties.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Lemming22 het volgende:
Nee hij komt overduidelijk uit Maaskantje.
Een fusie met Helmond Sport?quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het ergste scenario zou nu wel eens uit kunnen komen voor PSV.
Daar zouden we niets mee opschieten he...quote:
Ja ik ook wel..quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[negeermode] Trouwens ik betwijfel of Van Bommel nog wel terugkomt. [/negeermode]
En ik twijfel of over enkele jaren je hem nog wil hebben. Speler die het van zijn power moet hebben en als dat weg valt...quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[negeermode] Trouwens ik betwijfel of Van Bommel nog wel terugkomt. [/negeermode]
Hij is geniaal...quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
En ik twijfel of over enkele jaren je hem nog wil hebben. Speler die het van zijn power moet hebben en als dat weg valt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |