tja.. als je het zo gaat bekijken.. het is pas in maartFebruari hequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Lille is wel een moeilijkere tegenstander dan die van Twente denk ik. Fysiek goed en doet het ook redelijk momenteel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Rucebo het volgende:
Lille, kon slechter. Had liever Anderlecht gehad, maar Twente heeft het zwaarder. Ik volg de Franse competitie dit seizoen niet zo, maar we moeten ze kunnen hebben.
Wel vervelend dat we in de volgende ronde eventueel tegen Sporting moeten, dat is echt een kuttegenstander. Rangers heb ik dit seizoen zien spelen, dat is een matige ploeg, wel fysiek heel sterk.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik keek toch echt live naar de loting en zag liverpool of sparta praag verschijnen als we zouden winnen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Volgend jaar gaat het veel beter, 2010 vergeten.. 2011 knallen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook tegen de Graafschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |