tja.. als je het zo gaat bekijken.. het is pas in maartFebruari hequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Lille is wel een moeilijkere tegenstander dan die van Twente denk ik. Fysiek goed en doet het ook redelijk momenteel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Rucebo het volgende:
Lille, kon slechter. Had liever Anderlecht gehad, maar Twente heeft het zwaarder. Ik volg de Franse competitie dit seizoen niet zo, maar we moeten ze kunnen hebben.
Wel vervelend dat we in de volgende ronde eventueel tegen Sporting moeten, dat is echt een kuttegenstander. Rangers heb ik dit seizoen zien spelen, dat is een matige ploeg, wel fysiek heel sterk.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik keek toch echt live naar de loting en zag liverpool of sparta praag verschijnen als we zouden winnen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV al niet kan winnen van De Graafschap, is het exit Europa in deze vorm
Volgend jaar gaat het veel beter, 2010 vergeten.. 2011 knallen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie ook tegen de Graafschap
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie verwacht nog meer een nederlaag zondag?
Ik verwacht een 2-2 ofzo. Waarin we 2 keer achter komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie verwacht nog meer een nederlaag zondag? Heb er geen goed gevoel over. Roda is erg sterk in counters. Ben echt bang voor onze verdediging als Bouma er niet bij zou zijn
Hmm, niet helemaal mee eens. Het is voor de meeste onbekend, maar ik denk dat het Franse voetbal toch wel een stuk hoger niveau heeft als onze competitiequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef BB-King het volgende:
Franse teams moet PSV altijd kunnen hebben vind ik.
4 uurtjes?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef BeamofLight het volgende:
En verder volgens mij een schijtstad om een dagje lollig te doen. Wel goed te rijden in krap 4 uurtjes.
The fuckquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wat moet dit in godsnaam voorstellen: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7593
Vetquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Wat moet dit in godsnaam voorstellen: http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7593
Zo ontzettend mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef Doublepain het volgende:
Van Bommel moet niet naar Wolfsburg of de PL. Maar terug naar PSV..
Fantastisch!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Ja hequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Noren-Zweden grap is toch wel de beste
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Morendo het volgende:
Was dat Reis die met de poedersuiker bezig was?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Morendo het volgende:
Was dat Reis die met de poedersuiker bezig was?
Onder Cocu winnen we allesquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:25 schreef StijnDa het volgende:
Pittig ja.
Maar dan zijn we weer in vorm dus komt goed
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef lookinforyou het volgende:
Ik lees op Twitter, dat PSV Berg wil ruilen voor van Nistelrooij. Lijkt mij een goed plan, maar zie het echt niet gaan gebeuren.
En daar lees ik ook dat Ado, Nijland wil.
Ik vond hem wel mooi. Reis met zijn poedersuiker, 4tal dat weg wil zit Mens erger je niet te spelen en Vukovic als slager.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:49 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef lookinforyou het volgende:
Ik lees op Twitter, dat PSV Berg wil ruilen voor van Nistelrooij. Lijkt mij een goed plan, maar zie het echt niet gaan gebeuren.
En daar lees ik ook dat Ado, Nijland wil.
quote:Marcel #Brands karakteriseert het bericht dat er een ruil tussen #Berg en van #Nistelrooy zit aan te komen als 'onzin'. Waarvan akte
Dat verbaast me dan ook niet. Wel fijn dat er dan ook niet langer over gespeculeerd hoeft te worden. We blijven met Berg zitten de rest van het jaarquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:12 schreef Rucebo het volgende:
Dat filmpje is zo extreem slecht, dat het weer grappig is.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Round of 16 draw
Benfica/Stuttgart v BATE/PSG
Beikta/Dynamo Kyiv v Aris/Manchester City
Rubin/Twente v Young Boys/Zenit
PAOK/CSKA Moskva v Sevilla/Porto
Lille/PSV v Rangers/Sporting
Metalist/Leverkusen v Napoli/Villarreal
Anderlecht/Ajax v Basel/Spartak Moskva
Sparta Praha/Liverpool v Lech/Braga
Worden de kwart finales overnieuw geloot?
Eigenlijk ongelofelijk. De andere clubs hebben gewoon een zeer verstandige beslissing genomen. De stadions zijn voor de supporters nu nauwelijks te bereiken met dit weer, ook al liggen de velden er goed bij, gewoon afgelasten dus!quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen PSV - Roda is nog niet afgelast voor vandaag..
Verschil is volgens mij wel dat hier rondom Eindhoven veel minder sneeuw gevallen is dan boven de rivieren en de wegen beter begaanbaar zijn. Voor mensen die van verder moeten komen is het vervelend, maar ik snap de beslissing wel.quote:Op zondag 19 december 2010 10:28 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelofelijk. De andere clubs hebben gewoon een zeer verstandige beslissing genomen. De stadions zijn voor de supporters nu nauwelijks te bereiken met dit weer, ook al liggen de velden er goed bij, gewoon afgelasten dus!
Nee.quote:Op zondag 19 december 2010 10:59 schreef Sloggi het volgende:
Haalt Rutten het einde van het seizoen?
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Haalt Rutten het einde van het jaar?
Dat is wel heel ver gezocht. Het weer wordt niet door de KNVB of FIFA geregeld hoorquote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef abdalfawaz het volgende:
Enigszins competitievervalsing dit??
19 Januari is iedereen weer fit bij Twente en Ajax... Nieuwe spelers?
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef abdalfawaz het volgende:
Enigszins competitievervalsing dit??
19 Januari is iedereen weer fit bij Twente en Ajax... Nieuwe spelers?
voor Excelsior, ADO en NAC fans was het gisteravond zeker niet gevaarlijk in het donker met de sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.
Ik kan echt niet beoordelen of het hier minder gevaarlijk was. Ik woon zelf in Breda en hier lag wel een pak sneeuw. Maar goed, gisteren door Breda rijden was volgens mij wel anders dan een wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord met >50.000 bezoekers en dan ook nog eens door Amsterdam, nádat er nóg meer gevallen is.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
voor Excelsior, ADO en NAC fans was het gisteravond zeker niet gevaarlijk in het donker met de sneeuw
Daarom hadden ze PSV ook moeten afgelasten, ook al is het maar voor de eerlijkheid van de competitiequote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat zul je toch nooit weten. Is nogal subjectief. Feit is dat er toch geen ander besluit genomen had kunnen worden. Het is gewoon niet te doen vandaag.
tuurlijk, het lijkt me voor alle supporters gevaarlijk, maar dat is vrijwel nooit een reden om een wedstrijd af te lasten. Wel terecht overigens dat het afgelast wordtquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Daarom hadden ze PSV ook moeten afgelasten, ook al is het maar voor de eerlijkheid van de competitieHet alles-of-nietsprincipe zeg maar.
Alweer?!quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef Lemming22 het volgende:
Ik weet niet of ze te vroeg beslist hebben, maar er komt een pak sneeuw vanuit België deze kant op gewaaid.
Zelf is ie nog niet rond dacht ikquote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het niet zeker van Ibi naar Barça?
nee wil nog meer salaris waarschijnlijk hahaquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf is ie nog niet rond dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |