quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat barmhartig van je.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef Hajko het volgende:
[..]
epic fail
Ik zal vanavond wat foto's van mannen in pak voor je posten zodat je toch nog warm kan worden
Dat je besneden moge worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen mocros dus, opsoutuhhh!111
Ik heb mij gisteren wel aan een mes gesneden, geldt dat ook?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je besneden moge worden.
Voorvel er af?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren wel aan een mes gesneden, geldt dat ook?
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.quote:
Ik wilde hier een hele flauwe grap neerzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.
Cultuurbarbaar. Het is 'Je doet niet meer mee'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.
Ik ben ook maar een arme allochtoon, habibi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Het is 'Je doet niet meer mee'.
Geen 'telt' geen 'gewoon'.
Pics!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een Chanel-hoofddoek.... Modieus hoor..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Arkasindan gitseydin.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was in de trein, had geen bewegingsruimte.. En, al uitgestapt.
Ja. Maar Desire HD is voor de derde keer ter reparatie afgeleverd. Gebruik T-Mobile op oude mobiel want geen limiet.quote:
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef zarGon het volgende:
Was in de trein, had geen bewegingsruimte.. En, al uitgestapt.
Batterij is herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Maar Desire HD is voor de derde keer ter reparatie gestuurd. Gebruik T-Mobile op ouwe mobiel want geen limiet.
5% batterij..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef Weissman het volgende:
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjes
Chanelhoofdoek-tutjes, heel belangrijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjes
Het moet wel sexy en modieus blijven, hè.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Chanelhoofdoek-tutjes, heel belangrijk.
Zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het moet wel sexy en modieus blijven, hè.
Zijn er al hoofddoekjes met een herhalende "D&G"-print?
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
is wik christelijk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je besneden moge worden.
Zeg nou eerlijk, jij hebt toch ook fier en trots "NICKELSON" op je jas staan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef Julis het volgende:
Chanelreclame gemaakt in Istanbul!
[..]
Afschuwelijk. Ik ben geen liefhebber van dat het merk duidelijk op een kledingstuk staat.
wat dan?quote:
een egyptische hindoe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |