quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat barmhartig van je.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef Hajko het volgende:
[..]
epic fail
Ik zal vanavond wat foto's van mannen in pak voor je posten zodat je toch nog warm kan worden
Dat je besneden moge worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen mocros dus, opsoutuhhh!111
Ik heb mij gisteren wel aan een mes gesneden, geldt dat ook?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je besneden moge worden.
Voorvel er af?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren wel aan een mes gesneden, geldt dat ook?
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.quote:
Ik wilde hier een hele flauwe grap neerzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.
Cultuurbarbaar. Het is 'Je doet niet meer mee'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je telt zelf niet mee, zoals Jan-Jaap van der Wal zou zeggen. Je telt gewoon niet mee.
Ik ben ook maar een arme allochtoon, habibi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Het is 'Je doet niet meer mee'.
Geen 'telt' geen 'gewoon'.
Pics!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een Chanel-hoofddoek.... Modieus hoor..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Arkasindan gitseydin.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was in de trein, had geen bewegingsruimte.. En, al uitgestapt.
Ja. Maar Desire HD is voor de derde keer ter reparatie afgeleverd. Gebruik T-Mobile op oude mobiel want geen limiet.quote:
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef zarGon het volgende:
Was in de trein, had geen bewegingsruimte.. En, al uitgestapt.
Batterij is herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Maar Desire HD is voor de derde keer ter reparatie gestuurd. Gebruik T-Mobile op ouwe mobiel want geen limiet.
5% batterij..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef Weissman het volgende:
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjes
Chanelhoofdoek-tutjes, heel belangrijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf met de trein reizen, maar wel durfen te klagen over hoofddoek-tutjes
Het moet wel sexy en modieus blijven, hè.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Chanelhoofdoek-tutjes, heel belangrijk.
Zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het moet wel sexy en modieus blijven, hè.
Zijn er al hoofddoekjes met een herhalende "D&G"-print?
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
is wik christelijk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je besneden moge worden.
Zeg nou eerlijk, jij hebt toch ook fier en trots "NICKELSON" op je jas staan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:44 schreef Julis het volgende:
Chanelreclame gemaakt in Istanbul!
[..]
Afschuwelijk. Ik ben geen liefhebber van dat het merk duidelijk op een kledingstuk staat.
wat dan?quote:
een egyptische hindoe?quote:
Tsja, met mij valt niet te spotten. Ik hoop dat je er van hebt geleerd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef IHVK het volgende:
Al op de hoogste van de maatschappij ontwrichtende sneeuwtoestanden in ons mooie landje.
Ik denk dat het jouw schuld is omdat je mij bakken sneeuw toewenste.
Hij is geboren in Suriname.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Ik ging googelen naar Sefardiem (ik ben nieuwsgierig) maar Gerard Spong is dat ook las ik.
Ik dacht altijd dat hij Surinaams was.
lolquote:Spong kwam in 2003 zelf voor de rechter te staan nadat hij in juli 2002 betrapt was op naaktloperij op het Almeerderstrand bij Almere. Hij kreeg van de kantonrechter een boete van 68 euro, maar ging in beroep omdat hij niet wist dat naakt recreëren ter plekke verboden was (het nabijgelegen Zilverstrand is een naakt- en ontmoetingsstrand) en hij de zaak als een principekwestie beschouwde. In hoger beroep werd hij in september 2004 vrijgesproken.
Zo heet zijn zoon nou toevallig ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Z'n vriend heet Xander. Echt zo'n typische homonaam.
Oh, nou ja, zijn vriend heeft volgens wiki ook zo'n stomme naamquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zo heet zijn zoon nou toevallig ook.
Zeker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:25 schreef Hajko het volgende:
Die 2 nieuwe albums van Duman zijn best lekker als je er een paar keer naar luistert
Hij is naar mijn weten een niet Joodse Surinamer, mocht je intresse hebben in de (Britse Spong voorouder) van Gerard kan ik je de aflevering van Verborgen Verleden omtrend Spong aanbevelen wellicht te vinden op Uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Ik ging googelen naar Sefardiem (ik ben nieuwsgierig) maar Gerard Spong is dat ook las ik.
Ik dacht altijd dat hij Surinaams was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je bent Paranoya.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm als ik mijn hoofd precies zo houd heb ik geluid uit beide oordopjes..
Zit niet zo comfortabel alleen.![]()
![]()
Dan moet je betere oordopjes kopenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef Ayca het volgende:
Hm als ik mijn hoofd precies zo houd heb ik geluid uit beide oordopjes..
Zit niet zo comfortabel alleen.![]()
![]()
Ik heb sennheiser cx300II. Half jaar oud.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:33 schreef Hajko het volgende:
[..]
Dan moet je betere oordopjes kopenBon kwijt.
Moet nog even opzoek naar nieuwe.![]()
![]()
Ik heb volgens mij de cx200quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb sennheiser cx300II. Half jaar oud.Bon kwijt.
Moet nog even opzoek naar nieuwe.
Doet het nog prima hier![]()
![]()
200CX is 20 euro ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
Hm nja moet even goed kijken.
Wil sowieso niet meer dan 50 uitgeven.![]()
![]()
Ik denk niet dat je het verschil gaat merkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zag het ja. Maar is dat dan geen stap achteruit?![]()
![]()
Nja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:42 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het verschil gaat merken
Heb geen haast.![]()
![]()
Als je in hele rare posities moet gaan zitten om fatsoenlijk te luisteren kan je maar beter snel wat anders kopen hoorquote:![]()
![]()
Oh maar thuis kan ook wel zonder oordopjes. En ik heb ook nog een koptelefoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef Hajko het volgende:
[..]
Als je in hele rare posities moet gaan zitten om fatsoenlijk te luisteren kan je maar beter snel wat anders kopen hoor![]()
![]()
Ok ik zie het nu jaquote:
II heb ik nog niet veel geluisterd. Alleen Balik van II vind ik heel goed. en track 1 t/m 6 vind ik van I heel goed![]()
Koptelefoon is echtquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh maar thuis kan ook wel zonder oordopjes. En ik heb ook nog een koptelefoon.![]()
![]()
![]()
Oke, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Hajko het volgende:
[..]
Thuis is nog erger. Dan weet je nooit of er iemand achter je staat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: