In Oldenzaal geen vlokquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Scully het volgende:
Het sneeuwt nu behoorlijk hard in Enschede.
 .
. 

Dat wordt dus niet gaan Frutselquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
VERKEERALARM: In de westelijke helft van het land zijn wegen als gevolg van sneeuwval glad. Hierdoor zijn de rijomstandigheden zeer gevaarlijk. Bovendien is de doorstroming zeer slecht, waardoor weggebruikers rekening moeten houden met een aanzienlijk langere reistijd. Eenieder wordt aangeraden niet de weg op te gaan, tenzij strikt noodzakelijk.
(bron: VID)
Dat wordt overnachten in de auto

Is er veel gevallen? Ik moet vanavond vanuit Utrecht richting de Achterhoek, hopelijk kom ik een beetje op tijd aan met de trein.quote:

quote:Vooruitzichten:
Zondag krijgen we te maken met sneeuwbuien, maar soms ook zon. Het wordt -3 of -4 graden, bij een zwakke tot matige wind uit het oosten tot zuidoosten. De wind is daarbij zwak tot matig. Maandag opnieuw sneeuw bij temperaturen rond -1 graden. Dinsdag kans op sneeuw en natte sneeuw bij 0 of -1 graad, woensdag enkele sneeuwbuien. In de nachten vanaf maandag matige vorst.

Nu hopen op nog een extra 10cm. Dan pas vind ik echt waardig om het een weeralarm te noemen!
  Nu hopen op nog een extra 10cm. Dan pas vind ik echt waardig om het een weeralarm te noemen!

Hmm, Fruts, ik zou het niet doen..... Er wordt van alle kanten gewaarschuwd om de weg niet op te gaan dus doe nu eens niet eigenwijs en blijf gewoon thuis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet er vanavond heen... maar of het verstandig is
via de Afsluitdijk misschien

Ik ben thuis net en ik ga nergens meer heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
idd, gaat nu net weer los. Op t station hier is t n chaos
 .
.

Dat is echt een mooi plaatje. Hier in Amsterdam is het na een kleine pauze net weer begonnen met pittig te sneeuwen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef kahaarin het volgende:
De laatste blik voor het donker wordt: http://www.sat24.nl/
Het blijft een machtig gezicht, denk niet dat iedereen vrolijk wordt van de gevolgen, al is het wel mooi.

Nu inderdaad heel mooie sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Oldenzaal geen vlok.
Komt misschien nog

Ziekelijke hoeveelheid voor 1 dagquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Fredo55 het volgende:
Foto komt van weerwoord:
[ afbeelding ]
Vanuit Sanpoort-noord.

Zooo vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Fredo55 het volgende:
Foto komt van weerwoord:
[ afbeelding ]
Vanuit Sanpoort-noord.
 . Die stoelen lijken net Ted en Barbara uit de ziggo-reclame
. Die stoelen lijken net Ted en Barbara uit de ziggo-reclame  

quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zooo vet. Die stoelen lijken net Ted en Barbara uit de ziggo-reclame

Ook mijn eerste gedachte ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef MaLo het volgende:

quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef MaLo het volgende:
[..]

sluikreclamequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef MaLo het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |