Dat idee had ik nou ook. Hier sneeuwde het rond een uur of 21:30 niet meer. Na die tijd reden er nog gewoon bussen en om 22:50 gooien ze alles er uit blijkbaar... wat een bs.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijden van het OV staat los van de omstandigheden op de weg lijkt wel. Doorgaande wegen en busroutes in bijvoirbeeld het Gooi zijn goed te rijden. Maar de bussen weer laten rijden, ho maar!
Neem morgen dus maar jullie tentje en slaapzakken mee.
Ik ken The Jayhawks nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook ergens komen op een dag dat het een beetje uitkomt voor ons..
The Jayhawks gaan trouwens ook weer touren... Las ik vorige week.. ik helemaal enthousiast..maar ik ben geloof ik de enige..
Zomaar een voorbeeld:quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken The Jayhawks nietGoede band dus?
Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
goed puntMaar ik word niet meer zo laat wakker nu ik samenwoon, hooguit om 11 uur
Moet ik het middagtukkie maar even laten varen
En we hoeven pas om een uur of 9 in Veenendaal te zijn dus ik moet toch een paar uurtjes kunnen pakken
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtigquote:
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtig
Ik ga het checkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!
En boeken voor Wijk?quote:
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:
Hoezo alweer?quote:
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht, nu snap ik hem, ik dacht over welke boeken heb je het nou
Ik heb trouwens nog een legertas vol boeken van jou he?
Daar ken ik de naam dus vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jaren geleden ze ook al eens genoemd.. toen heb je meermaals beloofd ze te zullen checken..
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.![]()
Heb je er eigenlijk nog iets aan gehad?
foei!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ken ik de naam dus vanDoorgaans vergeet ik het snel, dus als ik het niet meteen doe dan doe ik het vaak niet meer
Gelukkig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoJa heb er wel wat aan gehad ja
Zal ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.Anders hebben we voor niks lopen slepen met die tas.
Maar als jij ook de 29ste naar MM komt mag je die tas wel meenemen. Mocht je de boeken niet meer nodig hebben tenminste. Anders kun je ze rustig nog wel even houden hoor.
Geen probleem. Zo'n haast heeft het niet. Er kan nog wel een jaar bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doenEn ik bekijk de boeken nog even, misschien nog wel interessant om te lezen
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi TM, hoi Yuri, weltrusten MaJo, weltrusten TM.
Nee, ik ben al klaar. Ik ga ook zo snurken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?
teveelquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga tukken, ben benieuwd hoeveel sneeuw er morgen ligt
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?
Je lag zeker nog in bed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ben te laat voor het sneeuwballengevecht zie ik?
Leuk een kerstfeest. Wij hebben alleen een kerstborrel en die was afgelopen donderdag, toen kon ik niet. Is ook altijd gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, kerstfeest van het werk gehad. Was gezellig
en nu ga ik klussen bij een naamgenoot van TM
Ik wist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mijn oma maakt de heerlijkste kippensoep, maar geen idee hoe ze die maakt. Ik "laat" het altijd maken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Halloooooooooooooooo SC
Ik ben van plan om dit weekend kippensoep te gaan maken, maar heb nog een recept nodig. Heeft iemand een lekker geheim familierecept dat wel met mij gedeeld mag worden?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat werkt, dus helaas.
Mooi gezicht. Dquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Onze achtertuin gisterenavond...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Slot van de auto aan de bestuurderskant had vanmorgen een euvel.
De deur wilde wel open, maar niet meer op slot gaan.
Mw. MM heeft vanaf de passagiersstoel met een touwtje de deur dichtgehouden, terwijl ik naar de garage reed.Daar aangekomen wil de deur nog steeds niet op slot.
Komt de monteur kijken, doet hij ook de deur dicht, die uiteraard prompt in het slot valt.
Het slot was bevroren geweest en ondertussen weer ontdooid door de rit...![]()
Nog nooit gehad, ook vorig jaar met de vrieskou en dezelfde auto niet.
Sta je daar dan met je bek vol tanden...
Moest vanmorgen wel rukken om de deur van de auto open te krijgen, maar dat gebeurd wel vaker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarschijnlijk slotje nat geweest vanbinnen en toen bevroren...
True!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest vanmorgen wel rukken om de deur van de auto open te krijgen, maar dat gebeurd wel vaker.
Belangrijkste is dat dat ding weer op slot kan...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Koe, maak kennis met de SC.
SC, maak kennis met 17 kilo stoofvlees
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zekers.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je ook nog posten in 3fm topic?
[SR @ 3FM #2410] Waar SR10 op het punt van beginnen staat.
Dat topic is soms niet eens te volgen zo snelquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig. Gaat wel snel daar haha.
Is ook vaak met top2000 topics. Dat autorefreshen is nu wel erg fijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat topic is soms niet eens te volgen zo snel
De webcam op www.seriousrequest.nl is al online.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook vaak met top2000 topics. Dat autorefreshen is nu wel erg fijn.
Ik had hem al gezien... maar we moeten zo weg...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De webcam op www.seriousrequest.nl is al online.
Avond.quote:
Rustig. Ik denk dat iedereen in de sneeuw aan het spelen is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
Zit The Match King te lezen met een glaasje port en goede muziek op de achtergrond. Alleen het haardvuur ontbreekt
Hoe is het hier verder?
Ik ben juist blij dat ik een dagje binnen kan blijvenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rustig. Ik denk dat iedereen in de sneeuw aan het spelen is.
Geef eventuele tips om dat te voorkomen even aan MM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik een dagje binnen kan blijvenGisteren moest ik mijn slot ontdooien, na vijf minuten rijden en tien minuten gesprek bij een klant was het alweer bevroren.
Slotontdooier kopen en niet in de auto laten liggen. Heb je dat niet bij de hand, ga dan tegen het slot aan staanquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef eventuele tips om dat te voorkomen even aan MM.
Voorkomen lukte me niet, maar het slot openschuiven met de sleutel en drie seconden blazen is bij mij meestal voldoendequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef eventuele tips om dat te voorkomen even aan MM.
Ik bedenk net dat ik de catering voor de 29e nog niet geregeld heb, dusse...quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo hallo hallo halloquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nul-Negie-Nul-Negie-Een-Drie-Drie-Zes
Huize MM zit voor de buis/radio...
Ha...quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Slotontdooier kopen en niet in de auto laten liggen. Heb je dat niet bij de hand, ga dan tegen het slot aan staan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nul-Negie-Nul-Negie-Een-Drie-Drie-Zes
Huize MM zit voor de buis/radio...
Mijn slot was vanochtend ook bevroren, sleutel even verwarmd met een aansteker terwijl die half in het slot zat, werkte ook primaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha...
Net inderdaad slotontdooier gekocht en mw. MM op haar hart gedrukt dat ze die in haar handtas moet houden...
Ik heb geen aanstekers meer in mijn broekzak...quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn slot was vanochtend ook bevroren, sleutel even verwarmd met een aansteker terwijl die half in het slot zat, werkte ook prima
Dus als je weer wilt beginnen moet je net zo lang twee saffies tegen elkaar wrijven tot ze vlam vatten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen aanstekers meer in mijn broekzak...
Nee, gewoon hard rennen totdat 'ie aan gaat...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dus als je weer wilt beginnen moet je net zo lang twee saffies tegen elkaar wrijven tot ze vlam vatten?
Schraal zeg
Het is al begonnen op NL3quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen contact maken met Groenplaats...
De sneeuw gaat tussen 0000 en 0500 vallen. Verwachting is 15cm.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wij zijn nu onderweg naar veenendaal. Alles gaat goed tot nu toe, nu maar hopen dat de terugweg ook goed gaat
Per tarmac of per ijzer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wij zijn nu onderweg naar veenendaal. Alles gaat goed tot nu toe, nu maar hopen dat de terugweg ook goed gaat
Ik heb het gezien op buienradar... er komt echt heel veel sneeuw aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De sneeuw gaat tussen 0000 en 0500 vallen. Verwachting is 15cm.
Ik heb 12 topics geleden nog gepost. Zo'n 30 minuten terug dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien op buienradar... er komt echt heel veel sneeuw aan.
Cobra kom je nog in het SR topic?? ik heb je nog niet gespot..
Wat sprookjesachtig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Onze achtertuin gisterenavond...
Vlees, man, mes.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 12 topics geleden nog gepost. Zo'n 30 minuten terug dus.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De sneeuw gaat tussen 0000 en 0500 vallen. Verwachting is 15cm.
Diaan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien op buienradar... er komt echt heel veel sneeuw aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |