Goed idee:quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zet het even in een spoiler. Anders komt Diaan er achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te laat... ik heb het al gelezen.![]()
Ik moet gewoon werken, maar wel 1 voordeel: ik hoef Lennon 2 weken niet weg te brengen 's morgens en kan dus wel iets later uit mn bed
Ja, van zn werk. Maar niet van zn huiselijke taken. Die krijgt hij er nu bij zelfs... tenminste op de dagen dat ik werk. Hij heeft geluk dat ik parttime werk en dus af en toe ook nog wel een dagje thuis ben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wel even goed lezen. Peace heeft vakantie.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Wel even goed lezen. Peace heeft vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik was nog wel zo positief aan het denken... Het ligt gewoon aan Peace. Hij haalt al het negatieve in mij naar boven.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
en ik was nog wel zo positief aan het denken... Het ligt gewoon aan Peace. Hij haalt al het negatieve in mij naar boven.
![]()
Thuis, maar ik was van plan vanavond bij mijn ouders te slapen, want dat is HEEL dicht bij mn werk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Whiteguy dat is echt kut zeg!! Waar ga je nu slapen dan??
MaJo!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:Leuk he die sneeuw
We hebben vanavond boodschappen gehaald voor een week, voor het geval we nergens meer heen kunnen
![]()
Yepquote:
Okay, dan valt de "schade" nog enigszins mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Thuis, maar ik was van plan vanavond bij mijn ouders te slapen, want dat is HEEL dicht bij mn werk.
Nu moet ik morgen heel vroeg opstaan, 1e bus nemen, en hopen dat het goed komt.
Ik vind het ook wel mooi om te zien, maar de nadelen overheersen mijn gevoel toch meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepEn dat terwijl ik laatst juist in de sneeuw gevallen ben
Maar ik vind het zooo mooi
Preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo!
Slim. En mochten de omstandigheden op de weg beter worden, kun je tenminste langer een tukkie doen.
Ja, het valt nog te overzien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan valt de "schade" nog enigszins mee.
Ik vind het alleen maar prima als ik door de sneeuw niet hoef te werken/naar school hoefquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi om te zien, maar de nadelen overheersen mijn gevoel toch meer eigenlijk.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, het valt nog te overzien.
Maar voor de mensen die nu nog thuis moeten komen is het echt extreem kut.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar prima als ik door de sneeuw niet hoef te werken/naar school hoef![]()
Dat is wel minder jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef peaceman het volgende:
Ik ben woensdag nog onderuit gegaan op een (achteraf) gladde klinkerweg... dat was niet echt fijn. Zeer rechterbil, zere elleboog en met mijn achterhoofd op de weg geknald..
Nou ik moet eigenlijk wel dingen doen maar dat is een goed excuus om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
echt wel...
[..]kijk dat is toch wat genuanceerder. Als ik niets hoef, vind ik het ook prima..
Daarentegen heb je wel Angus & Julia Stone live gezien... * peacemanjaloer is...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel minder jaHeb ook behoorlijk last gehad van mijn knie. Zo erg dat mijn vriendje me op de wc moest tillen
Maar voor de rest: sneeuw =
Het rijden van het OV staat los van de omstandigheden op de weg lijkt wel. Doorgaande wegen en busroutes in bijvoirbeeld het Gooi zijn goed te rijden. Maar de bussen weer laten rijden, ho maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesHoe zijn de verwachtingen voor de komende dagen eigenlijk? We hebben morgen een verjaardag in Veenendaal maar om nu met de cabrio te gaan lijkt me niet zo'n slim plan. We zijn dus afhankelijk van het OV en dat zal wel weer een ramp zijn
De kerst laten wij geheel verzorgen door anderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar Den Oever om onze kerstzalmen op te halen.
Heerlijk crossen door het witte landschap, mooier kan niet.
WG, succes met je trip morgen...![]()
En MaJo, moet er niet nog een kalkoen voor de Kerst gehaald worden?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel minder jaHeb ook behoorlijk last gehad van mijn knie. Zo erg dat mijn vriendje me op de wc moest tillen
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik moet eigenlijk wel dingen doen maar dat is een goed excuus om thuis te blijvenAlleen zou je denken dat als ik thuis ben dat ik dan ook eindelijk wat aan mijn studie ga doen maar dat is dan ook weer niet het geval
![]()
En het was echt fantastischquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarentegen heb je wel Angus & Julia Stone live gezien... * peacemanjaloer is...
Spelling is prima, voedsel bij het Kras niet altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kerst laten wij geheel verzorgen door anderenKerstavond en kerstdag bij mijn ouders en 's middags een brunch in het Krasnapolsky (spelling?) Dus we laten ons lekker verzorgen
Ik kan dan wel niet zo goed begrijpend lezen, maar Peace kan niet zo goed typen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarentegen heb je wel Angus & Julia Stone live gezien... * peacemanjaloer is...
We kennen genoeg mensen in Veenendaal dus dat zal het probleem niet zijn, als we er maar kunnen komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijden van het OV staat los van de omstandigheden op de weg lijkt wel. Doorgaande wegen en busroutes in bijvoirbeeld het Gooi zijn goed te rijden. Maar de bussen weer laten rijden, ho maar!
Neem morgen dus maar jullie tentje en slaapzakken mee.
Helaas niet, maar goed weer wat te wensen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
En het was echt fantastischHeb je ze wel eens live gezien? Zou al een keer eerder gaan maar toen was ik ziek. Nu eigenlijk ook (blaasontsteking) maar ik wilde het echt niet missen. En gelukkig ben ik gegaan, jezus wat mooi
Oeps...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik moet eigenlijk wel dingen doen maar dat is een goed excuus om thuis te blijvenAlleen zou je denken dat als ik thuis ben dat ik dan ook eindelijk wat aan mijn studie ga doen maar dat is dan ook weer niet het geval
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan dan wel niet zo goed begrijpend lezen, maar Peace kan niet zo goed typen...
Hou op!!! Ik heb die film nog steeds niet te pakken gekregen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spelling is prima, voedsel bij het Kras niet altijd.
Maar een foodfight a la Animal House kan altijd nog...
quote:
Ik mag toch hopen dat we voor 65 euro wel wat goeds krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spelling is prima, voedsel bij het Kras niet altijd.
Maar een foodfight a la Animal House kan altijd nog...
Ze gaan volgend jaar weer touren dus dat moet je maar even in de gaten houden. Zeker gaan als je de kans hebt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas niet, maar goed weer wat te wensen!
Dat hoop ik ook voor jullie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we voor 65 euro wel wat goeds krijgen
I knew it, I knew it...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou op!!! Ik heb die film nog steeds niet te pakken gekregen.
Even denken. Morgen slaap je uit, ga je ontbijten, doet nog een tukkie en gaat naar Veenendaal.quote:
Ik hoop dat ze dan ook ergens komen op een dag dat het een beetje uitkomt voor ons..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze gaan volgend jaar weer touren dus dat moet je maar even in de gaten houden. Zeker gaan als je de kans hebt!
quote:
Ik snap niet hoe dat werkt, dus helaas.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I knew it, I knew it...
De piratenhaven heeft 'm in de aanbieding...
goed puntquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even denken. Morgen slaap je uit, ga je ontbijten, doet nog een tukkie en gaat naar Veenendaal.
Studiedag!?![]()
Dat idee had ik nou ook. Hier sneeuwde het rond een uur of 21:30 niet meer. Na die tijd reden er nog gewoon bussen en om 22:50 gooien ze alles er uit blijkbaar... wat een bs.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijden van het OV staat los van de omstandigheden op de weg lijkt wel. Doorgaande wegen en busroutes in bijvoirbeeld het Gooi zijn goed te rijden. Maar de bussen weer laten rijden, ho maar!
Neem morgen dus maar jullie tentje en slaapzakken mee.
Ik ken The Jayhawks nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook ergens komen op een dag dat het een beetje uitkomt voor ons..
The Jayhawks gaan trouwens ook weer touren... Las ik vorige week.. ik helemaal enthousiast..maar ik ben geloof ik de enige..
Zomaar een voorbeeld:quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken The Jayhawks nietGoede band dus?
Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
goed puntMaar ik word niet meer zo laat wakker nu ik samenwoon, hooguit om 11 uur
Moet ik het middagtukkie maar even laten varen
En we hoeven pas om een uur of 9 in Veenendaal te zijn dus ik moet toch een paar uurtjes kunnen pakken
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtigquote:
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtig
Ik ga het checkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!
En boeken voor Wijk?quote:
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:
Hoezo alweer?quote:
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht, nu snap ik hem, ik dacht over welke boeken heb je het nou
Ik heb trouwens nog een legertas vol boeken van jou he?
Daar ken ik de naam dus vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jaren geleden ze ook al eens genoemd.. toen heb je meermaals beloofd ze te zullen checken..
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.![]()
Heb je er eigenlijk nog iets aan gehad?
foei!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ken ik de naam dus vanDoorgaans vergeet ik het snel, dus als ik het niet meteen doe dan doe ik het vaak niet meer
Gelukkig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoJa heb er wel wat aan gehad ja
Zal ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.Anders hebben we voor niks lopen slepen met die tas.
Maar als jij ook de 29ste naar MM komt mag je die tas wel meenemen. Mocht je de boeken niet meer nodig hebben tenminste. Anders kun je ze rustig nog wel even houden hoor.
Geen probleem. Zo'n haast heeft het niet. Er kan nog wel een jaar bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doenEn ik bekijk de boeken nog even, misschien nog wel interessant om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |