Ik snap niet hoe dat werkt, dus helaas.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I knew it, I knew it...
De piratenhaven heeft 'm in de aanbieding...
goed puntquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even denken. Morgen slaap je uit, ga je ontbijten, doet nog een tukkie en gaat naar Veenendaal.
Studiedag!?![]()
Dat idee had ik nou ook. Hier sneeuwde het rond een uur of 21:30 niet meer. Na die tijd reden er nog gewoon bussen en om 22:50 gooien ze alles er uit blijkbaar... wat een bs.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het rijden van het OV staat los van de omstandigheden op de weg lijkt wel. Doorgaande wegen en busroutes in bijvoirbeeld het Gooi zijn goed te rijden. Maar de bussen weer laten rijden, ho maar!
Neem morgen dus maar jullie tentje en slaapzakken mee.
Ik ken The Jayhawks nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dan ook ergens komen op een dag dat het een beetje uitkomt voor ons..
The Jayhawks gaan trouwens ook weer touren... Las ik vorige week.. ik helemaal enthousiast..maar ik ben geloof ik de enige..
Zomaar een voorbeeld:quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken The Jayhawks nietGoede band dus?
Dan moet het wel lukken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
goed puntMaar ik word niet meer zo laat wakker nu ik samenwoon, hooguit om 11 uur
Moet ik het middagtukkie maar even laten varen
En we hoeven pas om een uur of 9 in Veenendaal te zijn dus ik moet toch een paar uurtjes kunnen pakken
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtigquote:
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Beetje bluesachtig
Ik ga het checkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens buurten op Youtube... is echt prachtige muziek!
En boeken voor Wijk?quote:
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:
Hoezo alweer?quote:
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef MaJo het volgende:
Oh wacht, nu snap ik hem, ik dacht over welke boeken heb je het nou
Ik heb trouwens nog een legertas vol boeken van jou he?
Daar ken ik de naam dus vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jaren geleden ze ook al eens genoemd.. toen heb je meermaals beloofd ze te zullen checken..
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ook! Ik was laatst nog op zoek naar die tas. Kon 'm dus ook niet vinden.![]()
Heb je er eigenlijk nog iets aan gehad?
foei!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ken ik de naam dus vanDoorgaans vergeet ik het snel, dus als ik het niet meteen doe dan doe ik het vaak niet meer
Gelukkig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja joh die heb ik al 2 jaar ofzoJa heb er wel wat aan gehad ja
Zal ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.Anders hebben we voor niks lopen slepen met die tas.
Maar als jij ook de 29ste naar MM komt mag je die tas wel meenemen. Mocht je de boeken niet meer nodig hebben tenminste. Anders kun je ze rustig nog wel even houden hoor.
Geen probleem. Zo'n haast heeft het niet. Er kan nog wel een jaar bij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik doenEn ik bekijk de boeken nog even, misschien nog wel interessant om te lezen
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi TM, hoi Yuri, weltrusten MaJo, weltrusten TM.
Nee, ik ben al klaar. Ik ga ook zo snurken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?
teveelquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga tukken, ben benieuwd hoeveel sneeuw er morgen ligt
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zijn wij de nachtploeg maar of ben je niet aan de arbeit?
Je lag zeker nog in bed?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ben te laat voor het sneeuwballengevecht zie ik?
Leuk een kerstfeest. Wij hebben alleen een kerstborrel en die was afgelopen donderdag, toen kon ik niet. Is ook altijd gezellig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, kerstfeest van het werk gehad. Was gezellig
en nu ga ik klussen bij een naamgenoot van TM
Ik wist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Mijn oma maakt de heerlijkste kippensoep, maar geen idee hoe ze die maakt. Ik "laat" het altijd maken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Halloooooooooooooooo SC
Ik ben van plan om dit weekend kippensoep te gaan maken, maar heb nog een recept nodig. Heeft iemand een lekker geheim familierecept dat wel met mij gedeeld mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |