de titel is mooi in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:03 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen
Tooth fairy is een leuke film
Is dat zo schrikbarendquote:
I Can;t help Falling in love with you is toch een bekende elvis coverquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
Of mensen die denken dat UB40 geen liedjes covered![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tis alweer 1 uur, ik ga m'n mandje opzoeken![]()
Welterusten voor zo/straks jongens![]()
Nee, Dylan, (dacht ik), maar Clapton heeft het ook uitgebracht.quote:
Ja, prachtnummer trouwens. Ik weet nog goed dat ik in Londen was toen dat een hit wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
I Can;t help Falling in love with you is toch een bekende elvis cover
red red wine ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
I Can;t help Falling in love with you is toch een bekende elvis cover
Ik dacht ook dat het van GNR wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Dylan, (dacht ik), maar Clapton heeft het ook uitgebracht.
Ik had er een PI bijgezet om mensen uit de tent te lokken
volgens mij is het van Dylan, de artiest waarbij iedere cover beter klinkt als het origineelquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Dylan, (dacht ik), maar Clapton heeft het ook uitgebracht.
Ik had er een PI bijgezet om mensen uit de tent te lokken
Er boven of er benedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zat er wel een beetje naast ja
er bovenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er boven of er beneden? En zelfs nadat je me in het echt gezien hebt
?
ik wist wel dat je aardig jong was jahquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens toch. En dat terwijl ik nooit een geheim van mijn leeftijd gemaakt heb
.
28 toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
Ik had Erik ook wel iets ouder geschat![]()
Ik woon al meer dan 6 jaar in Engeland. Via werk op een schoolquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van Engeland
(en Spanje natuurlijk)
Hoe ben je daar terecht gekomen?
originele versie veel beter dan GNR.... dat ge-aj-aj-aj er tussendoor verpest hetquote:
Ik vind Hurricane anders wel goed hoor. Ik heb 1 dylan cd. ZIjn laatste of iig een van zijn laatste en die is best goed te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij is het van Dylan, de artiest waarbij iedere cover beter klinkt als het origineel
Waar woon je in engeland?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan 6 jaar in Engeland. Via werk op een school
Uhu...quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom gewoon oud en wijs over denk ik.
Die versie van CLapton vind k beter en die van Randy Crawford is ook niet verkeerd, maar niet helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
originele versie veel beter dan GNR.... dat ge-aj-aj-aj er tussendoor verpest het
deze is verhaspeld jaren daarna tot dit "nummer", is zelfs een rechtszaak ivm plagiaat tegen gevoerd:quote:
Ik zou je iets jonger hebben geschatquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:15 schreef Bos81 het volgende:
Zouden jullei mij ook 29 schatten als die 81 er niet stond (van Benny weet ik dat ie mij jonger schat) ?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Hurricane anders wel goed hoor. Ik heb 1 dylan cd. ZIjn laatste of iig een van zijn laatste en die is best goed te doen.
Paris Hiltonquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is verhaspeld jaren daarna tot dit "nummer", is zelfs een rechtszaak ivm plagiaat tegen gevoerd:
Die blijft ook gewoon echt geweldigquote:
Ik weet dat hij het idd een keer had gezegdquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik dat een keer gehoord / gelezen heb
Omdat jij wél opletquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik dat een keer gehoord / gelezen heb
Ik wist niet dat hij al zo oud wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:16 schreef Bos81 het volgende:
Soms zijn die getallen ook verradelijk. TOng80 komt helemaal niet uit 1980 maar uit 1962
Ja Tong is 48quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij al zo oud was
Dat kan toch nooit wat zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Na de Amazing Stroopwafels ga ik ook slapen
Misschien ga je wel zwevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook in bed liggen en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Ik heb het onthouden want in het jaar dat iemand uit 1980 24 zou worden werd hij 42quote:
Dat is heel gaaaaf, alleen is mijn computer erop gecrashtquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:22 schreef iBenny het volgende:
Symph, ik plaatste toch gister die link van google en dat lichaam...
Ze zijn nu ook bezig om dat van dieren te doen
Wat grappig. Vreemd dan dat hij die 80 gebruikt maar daar zal wel een reden voor zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het onthouden want in het jaar dat iemand uit 1980 24 zou worden werd hij 42
en geweldige muziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
De amazing stroopwafels
Geweldige naam
Het is nog een beetje zwaar jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is heel gaaaaf, alleen is mijn computer erop gecrasht
Hij heeft het wel ooit gezegd en volgens mij weet ik het ook wel. Maar ga het niet neer zetten, moicht ik er toch naast zitten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat grappig. Vreemd dan dat hij die 80 gebruikt maar daar zal wel een reden voor zijn
Ook niet echt belangrijk als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel ooit gezegd en volgens mij weet ik het ook wel. Maar ga het niet neer zetten, moicht ik er toch naast zitten.
Okee, begrijp ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet echt belangrijk als ik eerlijk ben![]()
Welterusten en werkse morgen Bosquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, begrijp ik
Ik ga weer op bed liggen, moet toch weer werken over 8.5 uur.
Ik heb niets leuks te vertellen. Moet me koffer nog inpakken voor morgenochtendquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets leuks te vertellen. Moet me koffer nog inpakken voor morgenochtend
Ja, even wat vrienden bezoeken en Kerst met mijn ouders vierenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je gaat hier je vakantie vieren
Gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, even wat vrienden bezoeken en Kerst met mijn ouders vieren
Je hebt gelijk. Welterusten Benny en fijne dag morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:44 schreef iBenny het volgende:
Maar Stu, ik duik mijn bedje in... Tot later.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:15 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, ik heb een glijer gemaakt, 2 sukkels staken vlak voor me over dus ik moest remmen, da ging nie
De achterkant ging schuiven, tegen de stoep, niks ernstigsquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:16 schreef Graseter het volgende:
[..]![]()
Toch nergens tegenaan gereden he?
Je was superleuk hoor Patriekjen. Niemand is begonnen met een megahoofdrol als acteerdebuut.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Kut.. Mijn collega's hebben 't gezien
sommige mensen wel hoor!! Maar daar gaat t niet om.. Maar gewoon.. Verschrikkelijk, die kleren, die kilo'squote:Op vrijdag 17 december 2010 07:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je was superleuk hoor Patriekjen. Niemand is begonnen met een megahoofdrol als acteerdebuut.
Je moest een ubergay spelen toch? Dan vergroten ze dat uit, met een handtasje en bretels enzo. En aan die kilo's (wat ook best meevalt maarja) ben je aan het werken toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sommige mensen wel hoor!! Maar daar gaat t niet om.. Maar gewoon.. Verschrikkelijk, die kleren, die kilo's
Jaa.. Handtas was van kartonquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest een ubergay spelen toch? Dan vergroten ze dat uit, met een handtasje en bretels enzo. En aan die kilo's (wat ook best meevalt maarja) ben je aan het werken toch?
quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Kut.. Mijn collega's hebben 't gezien
Whaha, morgen Lutjequote:Op vrijdag 17 december 2010 07:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er ontsnapte een zacht giecheltje uit mijn mond.
Met Frans Toneel was er zo'n jongen, en die had echt een handtas, en als je dan zei: leuke handtas! begon ie helemaal te glunderen. Het was ook wel echt een heel leuke tas.
Troost je. Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit wat vroeg op mijn vrOeg op mijn vrije dag
Gaat het door de sneeuw niet door?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Troost je. Je bent niet de enige.
Ik dacht dat ik naar school moest dus ik ben gedoucht en wel maar ontvang net een smsje dat het niet doorgaat.
Morning Chowiquote:
Ik weet (duh, ik kijk mee met ze ) dat ze er mee bezig zijn. Mijn meningen heb ik iig al doorgegevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef -Miauw- het volgende:
Oh het sneeuwt....
[..]
Morning Chowi
Hoe is het afgelopen met je project?
En heb jij al iets gehoord van het spellcheckgebeuren? Ik heb het echt verknald denk ik
Ja ik denk het, heb maar college van één docent vandaag en die is er om een of andere reden niet. Zal wel komen door de sneeuw. Maar de school is niet dicht ofzo vandaag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat het door de sneeuw niet door?
Heb ik het verkeerd gedaan? Ik wist wel dat ik bij iemand iets stoms had gedaaan, ik wist alleen niet meer hij wiequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:14 schreef -Miauw- het volgende:
C_A![]()
Ik heb je kaartje trouwens, weet niet of je dat al gelezen had![]()
Moest wel lachen: Miraldna...
Nee, ook nog niets van gehoord. Zal wel even duren denk ik. En waarom heb je het verknald?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef -Miauw- het volgende:
Oh het sneeuwt....
[..]
Morning Chowi
Hoe is het afgelopen met je project?
En heb jij al iets gehoord van het spellcheckgebeuren? Ik heb het echt verknald denk ik
Aardig wat ja, vandaar ook dat er goed gekeken moet worden naar alle ingeleverde teksten. Ik heb er maar meteen naar gekeken, want ik zou er nu geen tijd meer voor hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef Chowi het volgende:
Waren er veel aanmeldingen trouwens, Ph?
Hoi Phenoquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet (duh, ik kijk mee met ze ) dat ze er mee bezig zijn. Mijn meningen heb ik iig al doorgegeven
Ja op mijn kaartje. Gelukkig 2010! * kras kras* 2011 'oh wat ben ik ook een muts'quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd gedaan? Ik wist wel dat ik bij iemand iets stoms had gedaaan, ik wist alleen niet meer hij wie
Ach, ik had het document van de gamereview niet (goed) op mijn usb-stick opgeslagen kwam ik vrijdag om 22.30 achterquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ook nog niets van gehoord. Zal wel even duren denk ik. En waarom heb je het verknald?. Je hebt er toch wel de tijd voor genomen?
Waren er veel aanmeldingen trouwens, Ph?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja op mijn kaartje. Gelukkig 2010! * kras kras* 2011 'oh wat ben ik ook een muts'
Een echte Miranda ©quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren
Wat zonde dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, ik had het document van de gamereview niet (goed) op mijn usb-stick opgeslagen kwam ik vrijdag om 22.30 achterEn ik had nogal wat opmerkingen.
En op een gegeven moment raakte ik in de war...doe je als spellchecker nou alleen de grammatica en stijl of ben je eigenlijk gewoon eindredactie... Nou ja ik heb een mooi rood document aangeleverd
Hoiquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
Wij rijden op sommige plaatsen niet meer, Goes 20 cm sneeuw
Watquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:30 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen binnenkomers
Wij rijden op sommige plaatsen niet meer, Goes 20 cm sneeuw
knmi waarschuwt voor extreem weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi![]()
Oh joy! Ik moet vanmiddag naar Enkhuizen maar ik denk dat Enkhuizen maar naar mij moet komen. Hier sneeuwt het ook...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zonde dan.. Ja, ik heb maar expres extra veel gemierenneukt.
. Kromme zinnen, ongebruikelijke woorden, alles wat me niet beviel heb ik naar mijn smaak aangepast.
Ik hoop dat dat een beetje gewaardeerd wordt.
Ik stond ook schuin op de weg vanmorgen achterkant gleed weg, ik moest remmen voor overstekers die denken dat dat met sneeuw kanquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb nog niet naar buiten gekeken
Verder niks geraakt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond ook schuin op de weg vanmorgen achterkant gleed weg, ik moest remmen voor overstekers die denken dat dat met sneeuw kan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker verwarming aan, onder dekentje en dan voh kijken
Het word met het uur slechter heb ik begrepenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk wel even hoe het vanmiddag is. Als het echt bar en boos is ga ik niet naar Enkhuizen.
Het belangrijkste is dat iets gewoon te plaatsen is op de frontpage als je het klaar hebt. Wat de schrijver daar in dit geval van vindt is veel minder belangrijk denk ik. Zou heel veel moeite zijn als je daar ook nog rekening mee moet houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
heerlijk
![]()
Ik heb niet zoveel gemierenneukt als ik zou willen. Normaal gesproken overleg ik altijd met de schrijver namelijk en laat ik sommige dingen herschrijven zodat het toch zijn/haar stuk blijft. Maar dat ging nu lastig. Nou ja het is maar afwachten
De stoep, het ijzelt nu hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verder niks geraakt?
Kut ik heb de Corsa vandaag, rob heeft de zafira met winterbanden mee
Nou ja we zullen het zienquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat iets gewoon te plaatsen is op de frontpage als je het klaar hebt. Wat de schrijver daar in dit geval van vindt is veel minder belangrijk denk ik. Zou heel veel moeite zijn als je daar ook nog rekening mee moet houden.
Oh goed manquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
Op mijn weegschaal, naakt en vroeg, ben ik nu 8,9 kilo afgevallen
Ben benieuwd hoeveel het op haar weegschaal met kleding is
Ik ben vandaag lopend gegaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
In het westen komen sneeuwbuien voor, daar valt plaatselijk 5-10 cm sneeuw. Ook in het zuiden kan vandaag 3-5 cm vallen.Verder is het verraderlijk glad door bevriezing van sneeuwresten.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
Op mijn weegschaal, naakt en vroeg, ben ik nu 8,9 kilo afgevallen
Ben benieuwd hoeveel het op haar weegschaal met kleding is
Verstandigquote:
Heldinquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 12 kilo te gaan op mijn weegschaal
Nog in de auto denk je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik belde net mijn afdeling, beginnen om 8 uur. Nig niemand aanwezig
Druk maar okéquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Druk maar oké![]()
Blij dat we dadelijk twee weken vakantie hebben
Dat hoor ik meer om me heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ook, ik ben er ook aan toe
Ja, op de een of andere manier is het einde van het jaar ook echt pfff....Op mijn werk in ieder geval wel. Speaking of which...ik moet nog wat dingen doenquote:
Whehe, tot laters!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier is het einde van het jaar ook echt pfff....Op mijn werk in ieder geval wel. Speaking of which...ik moet nog wat dingen doendoeg!
Dat denk ik wel, hier is het spiegeltjeglad buitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet om half 10 bij consulente zijn. Normaal 8 minuten rijden. Verstandig als ik nu wegga zeker
Dat zijn mindere dingenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
. Nou, dat was geen succesvolle nacht.
Bert en Erniequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:14 schreef Kally het volgende:
Omg Ernie en bert bij het foute uur
Erik![]()
Wat een goed idee, ik zit al sinds half zes benedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook zo moe, ga vanmiddag echt uurtje liggen
Mogguh Patjequote:
Ook al zo vroeg dusquote:
Haha, bij mij hadden ze woensdag diner.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg dus![]()
Mijn jongste heeft kerstontbijt op school, begon pas acht uur maar meneer was blijkbaar bang dat ie te laat zou komen want half zes werd ik wakker gemaakt door hem
En dan lekker genieten van het weekend neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, bij mij hadden ze woensdag diner.
Ik had gewoon de wekker, jongens zijn al vrij, maar dan ben ik vroeg klaar vandaag, denk dat ik 12 uur stop vandaag
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
Bah elke keer als ik dat coldplay kerstliedje hoor dan moet ik een beetje binnensmonds spugen.
O naar Wander he? Doe je wel voorzichtig?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Fijn straks het halve land door met dit weer
Ik doe altijd voorzichtig, maar je weet nooit hoe anderen zich gedragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O naar Wander he? Doe je wel voorzichtig?
Met dit weer kom ik niet in de autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Fijn straks het halve land door met dit weer
Ik wel, glijer al gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:43 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Met dit weer kom ik niet in de auto
Die had ik vorige week al, stond ineens achterstevorenquote:
Mogguh Bennyquote:
Ja mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Toch blijft het een mooi plaatje, Siep kijk whatsapp
Omgquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:51 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder belt, jongste heeft zijn haar geknipt, omg ik maak een foto straks
Zijn eigen haar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:51 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder belt, jongste heeft zijn haar geknipt, omg ik maak een foto straks
Wat ontzettend slechtquote:
Jaquote:
Hou op, nu ben ik misselijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef Kally het volgende:
Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans
Dat geintje heeft mijn dochter ook eens uitgehaald. Haar tot bijna op haar billen, knipt ze zo de hele zijkant weg. Dat werd de volgende dag dus een boblijntjequote:
Dat ook ja, maar hij maakt een rap over de week. Waarom niet gewoon oplezen want de muziek is slecht en hij zingt het ook als een goedkope hijglijnhomo. Wederom maagzuur dat tegen mijn huig aan tikt. Zo maar eens eigen muziek dan maar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef Kally het volgende:
Dat ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef Kally het volgende:
Geen idee, aan een zijkant, het is net niet kaal, dus ik mag knippen straksquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar hij maakt een rap over de week. Waarom niet gewoon oplezen want de muziek is slecht en hij zingt het ook als een goedkope hijglijnhomo. Wederom maagzuur dat tegen mijn huig aan tikt. Zo maar eens eigen muziek dan maar.
waarom zat die muziek erachter? Er klopte geen moer vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar hij maakt een rap over de week. Waarom niet gewoon oplezen want de muziek is slecht en hij zingt het ook als een goedkope hijglijnhomo. Wederom maagzuur dat tegen mijn huig aan tikt. Zo maar eens eigen muziek dan maar.
Oudste met de tondeuse bovenop 1 kale plek, nou ja alles eraf en kuifje van voor, maar ze doen het bijna allemaal wel, ik ook mijn pony wad niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat geintje heeft mijn dochter ook eens uitgehaald. Haar tot bijna op haar billen, knipt ze zo de hele zijkant weg. Dat werd de volgende dag dus een boblijntje
geniaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, aan een zijkant, het is net niet kaal, dus ik mag knippen straks
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste met de tondeuse bovenop 1 kale plek, nou ja alles eraf en kuifje van voor, maar ze doen het bijna allemaal wel, ik ook mijn pony wad niet meer
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weer gewogen!! -1,2 kilo in totaal nu 8,3 kilo afgevallen
Op haar weegschaal hè
het is nog niet wit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:22 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij gaat het hier zo ook hard sneeuwen (Almere) t wordt zo grijs
Beetje, centimetertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is nog niet wit?
*nog in bed ligt en geen zin om te kijken
zoveel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ben echt happy!! Nog 12,5 kilo
Geweldigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zoveel?
Blijft er nog wel wat van je over?
Hihi, op de maartmeet kan jij gewoon op een plint slapen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een blogquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geweldig
Wou dat je mijn vrouw kon inspireren
Niet teveel afvallen hoor. Zak met kluiven is lelijk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Liever wat rondingen dan een anorexia figuur, bweehhhh
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hihi, op de maartmeet kan jij gewoon op een plint slapen.
preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Koen66 het volgende:
mij idee ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik blijf altijd me kont en bovenbenen houdenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer gaat het weer sneeuwen bij mij? Wie checkt buienradar voor me?
Doe es luiquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer gaat het weer sneeuwen bij mij? Wie checkt buienradar voor me?
door de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:43 schreef Kally het volgende:
Omg wij hebben gewoon een boekingsstop, we rijden niet meer
Jullie reageerde niet meer na het vertellen hoe zwaar ik ben geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
Integendeel... en dat weet je![]()
Ik heb ze zwaarder gezien hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie reageerde niet meer na het vertellen hoe zwaar ik ben geweest
Ja de straatjes zijn te glad, Goes ligt 20 cm sneeuw, Den Haag 1 grote ellende, Gouda glijden de auto's alle kanten op, en Schiedam idemquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
door de sneeuw?
Ik mis wat vanuit mijn bed
Lang leve de winterquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de straatjes zijn te glad, Goes ligt 20 cm sneeuw, Den Haag 1 grote ellende, Gouda glijden de auto's alle kanten op, en Schiedam idem
Je bent 1 cm langer doos hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent ook klein
Maar 68 is toch een mooi gewicht voor mij siepie?
das niet waar...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie reageerde niet meer na het vertellen hoe zwaar ik ben geweest
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hoofd alleen weegt al 62. Maar dat komt omdat er zo veel kennis in opgeslagen zit.
Vreselijk he, kan er wel om jankenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:48 schreef Symphonic het volgende:
Siep: http://www.abradio.nl/web(...)p_connexxion_website
Dat verbaast me niet, maar niet erg toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |